институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2010 | Размер: 188 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Сутність та структура системи управління рекламною діяльністю 6
1.2. Рекламна кампанія: основні функції, структура та інструменти 11
РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 19
2.1. Характеристика маркетингового середовища ТОВ „Назва” 19
2.2. Аналіз системи планування рекламної кампанії на ТОВ „Назва” 20
2.3. Дослідження планування реклами на підприємстві ТОВ „Назва” 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОВ „Назва” 31
3.1. Вдосконалення організаційної структури планування рекламної діяльності ТОВ „Назва” 31
3.2. Удосконалення планування рекламної кампанії ТОВ «Назва» 43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 53
Cмотрите также:
Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „...”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 76 Висновки до розділу 2 83 Висновки 85 Список використаних джерел 88 Додатки 94 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «...» 94 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „..” 95 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 98 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 115

Бізнес планування – туристичної діяльності

(Випускна робота) Вступ 3 Розділ 1. Бізнес-план як економічний інструмент 6 1.1. Сутність, причини та завдання бізнес-планування 6 1.2. Структура і види бізнес-планів 10 1.3 Функції і завдання бізнес-плану 19 Розділ 2. Особливості аналізу діяльності підприємств на підставі бізнес-плану 22 2.1 Бізнес-план як інструмент контролю за доходами та витратами 22 2.2 Інвестиційна діяльність підприємства 33 2.3 Ефективність бізнес-плану на прикладі туристичного підприємства 39 Висновки 47 Список використаної літератури 51 Додаток 1 56

Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти бізнес-планування 6 1.1. Роль та значення бізнес-планування в розвитку діяльності підприємства 6 1.2. Методичні підходи до бізнес-планування 12 1.3. Особливості застосування інформаційних технологій в бізнес-плануванні 36 Висновки до розділу 1 45 Розділ 2. Бізнес-планування розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ „Іквел”) 47 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика базового підприємства 47 2.2. Обґрунтування основних напрямків розвитку діяльності підприємства та розробка бізнес-плану 66 2.3. Оцінка ефективності розробленого проекту 79 Висновки до розділу 2 86 Висновки 88 Список використаних джерел 91 Додатки 97 Додаток А. Техніко-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «Іквел» 97 Додаток Б. Фінансова звітність ТОВ „Іквел” 98 Додаток В. Бізнес-план розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства 101 Додаток Г. Основні показники інвестиційного проекту 118

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7 1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13 1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43 2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43 2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62 2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77 3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80 3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107

Бізнес-план як складова фінансового планування підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1 Фінансова бізнес-стратегія підприємств 5 1.1 Особливості бізнес планування 5 1.2 Зміст, завдання, методи та принципи фінансового планування 9 1.3 Місце фінансового планування в ринковій економіці 14 1.4. Порядок розробки фінансового плану 17 Розділ 2. Аналіз фінансових показників бізнес-плану ТзОВ „ЄвроНет” 24 2.1 Зміст і завдання оперативного фінансового планування 24 2.2. Бізнес-план підприємства 28 2.3. Фінансові показники бізнес-плану ТзОВ „ЄвроНет” 32 Розділ 3. Шляхи досягнення оптимального рівня показників фінансової частини бізнес плану підприємства 40 Висновки 48 Список використаної літератури 50 Додатки

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91