институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

Каталог пособий и учебных материалов | Гостиничное хозяйство | Курсовая | Страниц: 70 | Год: 2010 | Размер: 187 кб. | Стоимость: 180 грн. | Смотреть | Купить

Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ 5
1.1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 5
1.2. Сучасний стан розвитку індустрії гостинності в Україні 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «Назва») 22
2.1. Загальна характеристика готелю „Назва” 22
2.2. Організація роботи підприємства готельного господарства „Назва” 28
2.3. Аналіз тенденцій розвитку послуг індустрії гостинності на прикладі готелю „Назва” 35
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ В ГОТЕЛІ «Назва» 42
3.1. Удосконалення роботи готелю „Назва” у контексті обслуговування 42
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 47
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 59
Cмотрите также:
Аналіз технології гостинності у готелях

ВСТУП 3 1. Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації 4 2. Аналіз технології гостинності у готелях 6 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Міжнародна індустрія гостинності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку міжнародної індустрії гостинності. Проблема міжнародної туризмології 4 2. Іноземний досвід регулювання міжнародної індустрії гостинності 9 Висновки. Застосування міжнародного досвіду розвитку індустрії гостинності в України 16 Список використаних джерел та літератури 18

Нові тенденції в організації гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА УКРАЇНІ 5 РОЗДІЛ ІІ. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ „НАЗВА” 11 2.1. Характеристика готелю „Назва” 11 2.2. Стандарти обслуговування в готелі „Назва” 15 2.3. Аналіз новітніх тенденцій в організації гостинності в готелі 25 РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОСТИННОСТІ В ГОТЕЛІ 30 3.1. Порядок впровадження нових послуг в діяльність готелю 30 3.2. Оцінка якості послуг в діяльність готелю 33 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 48

Економіка інфраструктури підприємств туристичної сфери на прикладі готелю (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ІНФРАСТРУКТУРИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 6 1.1. Характеристика та особливості готельних послуг 6 1.2. Готельна інфраструктура як основа гостинності 10 1.3. Інформаційні технології в інфраструктурі готелю 22 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІКИ ІНФРАСТРУКТУРИ ВАТ «НАЗВА» 27 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства 27 2.2. Аналіз ефективності інфраструктури готелю 40 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ 47 3.1. Управління і проектування якості надання готельних послуг 47 3.2. Управління товарно-матеріальними ресурсами готелю 53 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ

Особливості формування доходів готелю від іноземного туризму (на прикладі готелю Братислава

ЗМІСТ ВСТУП...............................................................................................................3 ЧАСТИНА 1. Економічний вплив туризму 1.1 Вимір економічного впливу туризму .......................................................4 1.2 Міжнародний туризм і зайнятість.............................................................8 1.3 Індустрія міжнародного туризму..............................................................9 1.3.1 Готельне господарство.......................................................................10 ЧАСТИНА 2. Ринкова концепція готельного бізнесу 2.1 Загальні елементи концепції ...................................................................17 2.2 Роль маркетингу для підприємств готельного бізнесу у формуванні доходів від міжнародного туризму............................ 19 2.3 Роль і значення реклами у формуванні доходів від міжнародного туризму............................................................................ 21 2.4 Стан і перспективи ринку гостинично - туристських послуг...............27 2.5 Стан і перспективи ринку готельних послуг Києва..............................28 ЧАСТИНА 3. Надання та оформлення послуг на прикладі готелю “Братислава” 3.1. Загальна інформація про готель “Братислава”....................................31 3.2 Порядок документального оформлення, обліку і оподаткування готельних послуг.....................................................................................35 ВИСНОВКИ....................................................................................................45 ДОДАТОК 1. Нормативна база, регулююча відносини у сфері готельних послуг...............................................................................................................48 Використані джерела......................................................................................50

Цільові програми готельного обслуговування (на прикладі готелю «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Готельні господарства світу, тенденції розвитку 6 1.2. Цільові програми та їх використання в туризмі. Тенденції розвитку 18 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТУРИЗМІ 24 2.1. Готельне господарство України на сучасному етапі 24 2.2. Використання цільових програм обслуговування ( на прикладі готелю «Назва») 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 48

Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… 1.1. Особливості надання готельних послуг ……………………….. 1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………...... 1.3. Характеристика підприємств громадського харчування……… РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….. 2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………... 2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"…………………………………… РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3

Розвиток та розміщення рекреації і туризму в Європі

ЗМІСТ Вступ.................................................................................................................4 1. Значення рекреації та туризму як галузі народного господарства….........................................................................................................6 2. Принципи і фактори розміщення об’єктів туристичної індустрії та рекреації..................................................................................................................10 3 Стан та сучасні проблеми розвитку рекреації та туризму в Європі та Україні....................................................................................................................13 4. Територіальна організація рекреації та туризму в Європі.....................20 5. Перспективи розвитку та розміщення рекреації та туризму в Європі.25 Висновки.........................................................................................................28 Використана література................................................................................30 Додаток

Моделі гостинності

Вступ 2 1. Поняття гостинності. Визначення моделей гостинності. 3 2. Культура поведінки працівників, як фундаментальна модель гостинності 5 3. Вимоги, пропоновані до зовнішнього вигляду й особистої гігієни персоналу готелів 10 Висновок. 12 Список використаної літератури 13