институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інформаційні системи в менеджменті

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 769 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Інформаційні системи в менеджменті

1 Постановка задачі 3
Для виконання роботи необхідно вирішити наступні задачі:
а) побудувати логічну структуру бази даних на рівні взаємозв'язків між об'єктами і на рівні взаємозв'язків між атрибутами різних об'єктів, попередньо визначивши ці взаємозв'язки; підтвердити правильність отриманої структури на екземплярах даних;
б) сформулювати обрані запити у виді логічних виразів;
в) написати і привести в додатку вид запитів згідно варіанта в СУБД MS ACCESS;
г) реалізувати форми для введення даних, запити, звіт;
д) ввести необхідний обсяг даних і забезпечити демонстрацію роботи БД.
Як предметна область для проектування БД обрана торгова фірма, що здійснює виконання замовлень, що надходять від клієнтів. Для побудови БД використані наступні об'єкти і їхні атрибути:
1. Фірма (назва фірми, юридична адреса, телефон фірми, № рахунку в банку, найменування товару, ціна товару);
2. Склад (№ складу, адреса складу, № замовлення, найменування товару, одиниці виміру товару, ціна товару, відмітки про оплату);
3. Кадри (Назва фірми, П.І.Пб співробітника, посада співробітника, утворення співробітника, оклад, дата прийняття на роботу);
4. Постачальник (№ постачальника, П.І.Пб постачальника, юридична адреса постачальника, № рахунку постачальника, найменування товару, ціна товару);
5. Транспорт (№ складу, № автомобіля, марка автомобіля, вантажопідйомність, рік випуску, П.І.Пб власника, дата перевезення);
6. Накладна (№ накладної, найменування товару, одиниці виміру товару, ціна, сума);
7. Товар (Найменування товару, одиниці виміру, сорт, ціна, виготовлювач, адреса виготовлювача);
8. Клієнт (№ клієнта, П.І.Пб клієнта, Юридична адреса клієнта, № рахунку клієнта, № замовлення, найменування товару, ціна товару);
9. Рахунок (Найменування банку, рахунки, П.І.Пб власника рахунку, стан рахунка, дата, наявність кредиту, сума кредиту);
10. Замовлення (№ замовлення, дата замовлення, П.І.Пб клієнта, № рахунка клієнта, найменування товару, кількість, ціна товару).

Варіанти завдань і номера запитів:
3. Визначити назву фірми, посаду й оклад даного співробітника.
4. Який товар і за якою ціною поставляє даний постачальник?
5. Хто з водіїв на даному автомобілі перевозив вантаж у дану дату?
35. У якому банку має рахунок клієнт із даним номером?
40. Визначити сорт товару, на який було оформлене замовлення з даним номером.

2 Розробка бази даних 5
2.1 Побудова логічної структури бази даних 5
2.3 Схема даних 6
2.4 Запити 7
2.5 Форми 9
2.6 Звіти 11
Висновки 13
Література 14

Cмотрите также:
Інформаційні системи в менеджменті

1. Інформаційні системи як засоби вдосконалення управлінськіх процесів 3 2. Організація інформаційної бази підприємства 4 3. Програмне забезпечення інформаційної системи 5 4. Організаційно методичні засади ІС 6 5. Проблеми впровадження 8 Список використаної літератури 9

Інформаційні системи в менеджменті

1. Інформаційні системи як засоби вдосконалення управлінськіх процесів 3 2. Організація інформаційної бази підприємства 4 3. Програмне забезпечення інформаційної системи 6 4. Організаційно методичні засади ІС 8 5. Проблеми впровадження 9 Список використаної літератури 10

Інформаційні системи в менеджменті

1. Способи впровадження ІСМ (Інформаційних систем в менеджменті) 3 2. Програма провідник. Виконання стандартних операцій над файлами і папками 5 3. Порядок та параметри зберігання документів 7 4. Створення звітів за допомогою майстрів звітів 11 5. Список використаної літератури 15

Інформаційні системи в менеджменті

План: 1. Электронный офис 2. MRP-системы (планирование материальных потребностей)

Корпоративні інформаційні системи та їх роль в менеджменті

Вступ 3 1.Функціональна система Baan 4 2.Галактика 12 3.Scala 14 4.SAP R/3 16 5.Аналіз корпоративної інформаційної системи на прикладі ЗАТ „Орлан” 18 Висновки 7 Список використаної літератури 8

Контрольна робота інформаційні системи в менеджменті

1. ШТРИХОВЕ КОДУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ. 3 2. Характеристика моделей життєвого циклу (ЖЦ) автоматизованої інформаційної системи управління підприємством (АІСУП). 9 Список використаної літератури 14

Інформаційні системи в менеджменті

1. Структура даних 3 2. Інформаційна система автоматизації обліку "1С: Підприємство" 10 Література 22

Інформація як складова комунікаційного процесу в менеджменті

Вступ 3 1. Інформаційні системи підприємства: сутність, історія розвитку 4 2. Створення інформаційних технологій на підприємстві 9 3. Формування комунікаційної системи на підприємствах 14 Висновок 19 Література 20

Інформаційні системи в менеджменті

1. Загальна характеристика і технічне забезпечення інформаційних систем в менеджменті 3 2. Загальна характеристика і технічне забезпечення Windows 4 3. Способи та порядок побудови таблиць 7 4. Використання майстра з розробки таблиць 12 5. Список використаної літератури 15

Інформаційні системи в менеджменті

ЗМІСТ 1. Суть та особливості економічної інформації 3 2. Проектування реалізації бази даних 12 Література 22 Додатки 23