институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розроблення анкети для проведення опитування

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 207 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Розроблення анкети для проведення опитування

Вступ - 3 -
2. Зразок анкети для виявлення вимог споживачів кави. - 4 -
3. Результати взаємного опитування - 7 -
4. Реклама кави Назва- 8 -
Висновки - 9 -
Список використаної літератури - 10 -
Cмотрите также:
Розроблення анкети для проведення опитування

1. Вступ 3 2. Визначення споживчого товару та маркетингову проблему цього товару 4 3. Результати взаємного анкетування 6 4. Реклама даного товару 7 5. Висновки 8 6. Список використаної літератури 10

Анкетне опитування – центральний метод прикладної соціології

Вступ 3 І. Організаційне забезпечення анкетного опитування 4 1.1. Складання і конкретизація проекту дослідження 4 1.2. Організація збору даних 11 ІІ. Методичні принципи конструювання анкети 15 2.1. Загальні принципи формулювання анкетних запитань 15 2.2. Визначення послідовності анкетних запитань 19 2.3. Структурування та оформлення анкети 21 ІІІ. Обробка даних анкетного опитування. Формування звітних документів 25 3.1. Обробка заповнених анкет за допомогою комп’ютерної техніки 25 3.2. Статистичний аналіз емпіричних даних 28 3.3. Подання даних анкетного опитування у звітних документах 31 Висновки 35 Література 37 Додатки 39

Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом

План Вступ 3 I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5 1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5 1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8 1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10 ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14 2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14 2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18 2.3. Сприйняття оформлення анкети 21 III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24 3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24 3.2. Сприйняття складних питань 27 3.3. Сприйняття тенденційних питань 31 Висновки 35 Список використаної літератури 38 Додатки 40

Проведення SWOT-аналізу ТОВ «Готель Космополіт»

Проведення SWOT-аналізу ТОВ «Готель Космополіт» 3 1 Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ «Готель Космополіт» 3 2 Аналіз факторів мікромаркетингового середовища функціонування фірми ТОВ «Готель Космополіт» на українському ринку 10 3 Проведення SWOT-аналізу діяльності фірми на українському ринку 11 4 Визначення цілей маркетингового дослідження 13 5 Розробка пошукових питань та визначення обсягу необхідної інформації 14 6 Опис методології збору первинної інформації та визначення границь дослідження. Розробка анкети для проведення опитування 15 7 Проведення опитування та обробка результатів збору первинної інформації 16 8 Висновки 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ

Маркетингове дослідження ТОВ „СІТ”

1.Аналіз макромаркетингового середовища ТОВ „СІТ” 3 2.Аналіз мікро маркетингового середовища ТОВ „СІТ”6 3.Проведення SWOT- аналізу ТОВ „СІТ” 27 4.Визначення цілей дослідження 33 5.Розробка пошукових питань 39 6.Аналіз джерел вторинної інформації 44 7.Опис методології 47 8.Розробка анкети 51 9.Проведення опитування і розробка результатів 55 Список літератури 70

Роль і значення методу опитування у соціологічних дослідженнях його особливості та види

ВСТУП 3 1. Проведення опитування 4 2. Види опитування 8 ВИСНОВКИ 16 Список використаної літератури 17

Організація роботи менеджера

План 1. Економічно-управлінська характеристика підприємства 3 2. Розробка анкети і проведення опитування 8 3. Система контролю виконання прийняття управлінських рішень 12 4. Фотографія робочого дня менеджера 24 5. Матеріальне стимулювання менеджерів 32 Список використаної літератури 38

Контрольна робота маркетинг, практична робота

1. Проведення аналізу факторів мікро- та маркетингового середовища фармацевтичного підприємства ВАТ «Назва» на вітчизняному ринку 3 2. Визначення цілей маркетингового дослідження 13 3. Аналіз джерел вторинної інформації 14 4. Опис методичного збору первинної інформації та визначення границь дослідження 16 5. Розробка анкети для проведення опитування респондентів 18 Висновки 20 Література 21

Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації. 5 1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання. 5 1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 11 Розділ 2. Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 17 2.1 Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 17 2.2 Аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 19 2.3 Аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 26 Розділ 3. Організація дослідження споживачів підприємства ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 35 3.1 Визначення цілей маркетингового дослідження 35 3.2 Опис методології збору первинної інформації та визначення границь дослідження 38 3.3 Розробка анкети для проведення опитування. 42 3.4 Проведення опитування респондентів 43 Висновок 48 Література 49

Практична робота з психодіагностики. Анкета претендента при прийомі на роботу

1. Конструкт 3 2. Цілі 4 3. Анкета претендента при прийомі на роботу 4 4. Характеристики анкети 6 5. Обґрунтування обраного методу та методика проведення анкети 8 Література 11