институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 80 | Год: 2010 | Размер: 200 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ, ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Виникнення і розвиток школи людських відносин 6
1.2. Людський фактор як основний елемент ефективної організації 14

РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН НА ПРИКЛАДІ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика турпідприємства «Назва» 25
2.2. Аналіз трудових ресурсів 35
2.3. Діагностика застосування принципів школи людських відносин на турпідприємстві «Назва» 39

РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ШКОЛИ ЛЮДСЬКИХ ВІДНОСИН В ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 47
3.1. Оцінка рівня врахування людського фактору в діяльності турпідприємства «Назва» 47
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення принципів школи людських відносин в діяльності турпідприємства «Назва» 57

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 76
Cмотрите также:
Історія теорії мотивації

Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література

Історія теорії мотивації

Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література

Еволюція менеджменту

Вступ 3 Розділ І. Виникнення, формування та зміст різних шкіл менеджменту 6 1.1 Школа наукового управління 6 1.2 Класична (адміністративна) школа в управлінні 8 1.3 Школа психології і людських відносин 10 1.4 Школа науки управління (кількісна школа) 12 Розділ ІІ. Різноманітність моделей менеджменту 16 2.1 Особливості американської моделі 16 2.2 Характеристика японської моделі 19 2.3 Західноєвропейська модель менеджменту 25 Розділ ІІІ. Менеджмент в Україні 27 3.1 Етапи розвитку науки управління в Україні 27 3.2 Сучасний стан менеджменту в Україні 30 Висновки 37 Література 39

Історія вчення менеджменту

Вступ 3 1. Першовитоки менеджменту 4 2. Становлення перших теорій управління 9 3. Школа наукового управління 11 4. Школа людських відносин 15 5. Теорія індустріального менеджменту 17 Висновки 19 Список використаної літератури 20

Менеджмент людських ресурсів у сфері використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Менеджмент людських ресурсів у сфері використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Школа людських відносин

План Вступ 1. Школа людських відносин і Е. Мейо 2. Мета і задачі Хоторнських експериментів 3. Процедура досліджень: основні етапи 4. Результати Хоторнських досліджень Висновки Список літератури

Школа людських відносин

План Вступ 1. Школа людських відносин і Е. Мейо 2. Мета і задачі Хоторнських експериментів 3. Процедура досліджень: основні етапи 4. Результати Хоторнських досліджень Висновки Список літератури

Основні етапи та концепції розвитку управлінської думки

Зміст 1. Управління як наука 3 2. Джерела виникнення науки управління 5 3. Класична (традиційна) школа 10 4. Школа людських відносин 11 5. Приведення в дію «людського фактора» 15 6. Емпірична школа 17 7. Нова школа 17 8. Школа гнучких систем 19 9. Розвиток управлінської думки в Україні 20 Термінологічний словник 24 Питання для самоконтролю по всій темі «Основні етапи та концепції розвитку управлінської думки» 24 Список використаної літератури 25

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 35 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „ Назва” 35 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 38 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 49 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71