институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сформулювати гіпотезу про зв’язок між інтелектом і порядком народжуваності дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология экспериментальная | Контрольная | Страниц: 26 | Год: 2010 | Размер: 1214 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між інтелектом і порядком народжуваності дитини і розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3

1. Актуальність дослідження
2. Мета дослідження
3. Об'єкт дослідження
4. Предмет дослідження
5. Характеристика досліджуваних понять:
6. Гіпотези дослідження
7. Завдання дослідження:
8. Психологічна характеристика вибірки

2. Методична частина 7
Прогресивні Матриці Равена
Б Л А Н К

3. Математична обробка отриманих даних 25
4. Формулювання висновків 25
Список використаної літератури 26
Cмотрите также:
Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Програма соціально-психологічного тренінгу безконфліктного спілкування в колективі

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Констатуючий експеримент Формуючий експеримент Контрольний експеримент

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між статусом та самооцінкою особистості та розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 (Дослідження планується провести в один етап на учнях 10-11 класів СШ) 2. Методична частина 9 3. Математична обробка отриманих даних 14 4. Формулювання висновків 19 Список використаної літератури 20 Додатки 21

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між рівнем емоційної напруженості і рівнем інтелектуального контролю за поведінкою розробити план її експериментальної перевірки

Вступ 2 1. Сутність впливу емоційної напруги на контроль за поведінкою 3 2. Ознаки емоційної напруги 4 3. Аналіз впливу емоційної напруженості (стресу) на психологічний контроль майбутніх вчителів 6 Висновки. Досвід боротьби з підвищеною емоційною напругою шляхом посилення контролю за поведінкою 11 Література 12 Додатки 14

Методика викладання у вищій школі

1. Порівняльний аналіз системи вищої освіти України та однієї з країн світу (Південної Кореї) за показниками: 1.1) ступенева система освітньо-кваліфікаційних рівнів 1.2) характеристика вищих навчальних закладів 1.3) система акредитації програм навчання та навчальних закладів. 2. Підготувати контракт для прийому на роботу на відповідну кафедру Інституту міжнародних відносин на посаду викладача (асистента) Сформувати педагогічне навантаження, сформулювати завдання з наукової, методичної та організаційної роботи, заповнити індивідуальний план викладача. 3. Провести аналіз освітньо-кваліфікаційної характеристики освітньо-професійної програми, навчального плану спеціальності (спеціалізації). Розробити структурно-логічну схему та навчальний план спеціалізації. Розробити навчальну та робочу навчальну програми дисципліни з теми „Порівняльний аналіз податкових систем країн з перехідною економікою”. 4. Розробити тест для перевірки знань студентів з визначеної теми обраної дисципліни.

Конфліктні подружні взаємини та їх вплив на харктер і особливості дитини

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 5 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 5 1.2. Функції, які виконує сім’я 8 1.3. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 11 РОЗДІЛ 2. ВІДНОСИНИ МІЖ ПОДРУЖЖЯМ І ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 15 2.1. Зв’язок між наявністю конфліктів між подружжям і розвитком дитини 15 2.2. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 18 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 ДОДАТКИ 31 Доповідь 3 стор.

Контрольна робота соціальна медицина

1. Формула розрахунку народжуваності. Спеціальні показники народжуваності 3 2. Захворюваність з тимчасовою втратою працездатності 6 3. Національна програма боротьби з ВІЛ/СНІД 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24

Стратегія підприємства

План 1. Зробити анализ середовища за методикою структурного аналізу пяти конкурентних сил М.Портера 2. Зробити SWOT аналіз 3. Сформулювати міссію та ціль 4. Сформулювати загально корпоративну стратегію за допомогою матриці БКГ 5. Сформулювати загально корпоративну стратегію за допомогою багатофакторної матриці компанії "Маккінсі ДженералЕлектрикал" 6. Сформулювати загально корпоративну стратегію виходячи із стадії життєвого циклу пордукції. 7. Обгрунтувати конкурентні стратегії для кожного напрямку діяльності підприємства. 8. Список використаної літератури.

Гендерні стереотипи (фемінність і маскулінність) їх розуміння і взаємозв’язок з соціальним інтелектом

Зміст ВСТУП 3 Розділ 1 Розуміння гендерних стереотипів 5 1.1 Поняття гендер. 5 1.2 Гедерні стереотипи. 8 Розділ 2. Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 13 2.1 Поняття соціального інтелекту 13 2.2 Зв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. 18 Розділ 3. Вплив гендерних стереотипів на масову свідомість. 23 ВИСНОВКИ 27 Список використаної літератури 29 Об'єктом дослідження є вплив гендерних стереотипів на формування психологічних аспектів діяльності суспільства, на взаємини чоловіків і жінок у суспільстві. Предмет дослідження – взаємозв'язок гендерних стереотипів з масовими групами, масовою свідомістю, соціальним інтелектом. Ціль даної роботи полягає в аналізі ролі гендерних стереотипів у суспільних процесах, ефективності життєдіяльності суспільства, а також у визначенні впливу тендерних стереотипів на соціальний інтелект і масову свідомість. Досягнення зазначеної мети потребує рішення наступних конкретних задач: 1. проаналізувати сучасні дослідження гендерних стереотипів; 2. визначити особливості гендерних стереотипів; 3 охарактеризувати гендерні відносини в суспільстві; 4 проаналізувати зв'язок гендерних стереотипів з великими групами і масовою свідомістю; 5 розглянути взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. Для рішення поставлених задач були використані наступні методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, що розглядає поняття гендерних стереотипів, їхній взаємозв'язок із психологічними і соціальними аспектами суспільства, спостереження, аналіз громадського життя, аналіз життєдіяльності суспільства. Концептуальні основи вивчення гендерних стереотипів (основні дефініції, аналіз змісту стереотипів і механізмів стереотипізації) пропонуються в декількох десятках досліджень. [9, с.57] У вітчизняній науці вивчення гендерних стереотипів почалося порівняно недавно. Незважаючи на чималу кількість досить важливих робіт, де аналізується ця тема, серйозних праць, у яких би розглядалися як універсальні механізми гендерної стереотипізації, так і специфіка функціонування гендерних стереотипів у пострадянському суспільстві, поки не з'явилося. Теоретична значимість дослідження полягає в розширенні та поглибленні знань про психологічні особливості впливу гендерних стереотипів та таких їх основних ознак, як фемінність і маскулінність, на соціально-психологічні аспекти великих груп, масову свідомість, взаємозв'язок гендерних стереотипів із соціальним інтелектом. Практична цінність роботи обумовлена можливістю подальшого наукового пошуку з метою написання дипломної роботи; використання результатів на практичних заняттях та в реальному житті, у спілкуванні. Базові поняття: гендерні стереотипи, фемінність, маскулінність, великі групи, масова свідомість, соціальний інтелект.