институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент стратегический | Диплом | Страниц: 79 | Год: 2010 | Размер: 928 кб. | Стоимость: 225 грн. | Смотреть | Купить

Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79

Доклад
Роздатковий матеріал
Cмотрите также:
Стратегічне планування

Вступ 3 Розділ 1. Стратегічне планування і його місце в системі стратегічного управління 5 1.1.Сутність стратегічного управління. 1.2. Зміст і структура стратегічного управління 6 1.3. Сумніви відносно стратегічного планування 11 Розділ 2. Аналіз та оцінка стратегічного планування в туристичній організації “Гранд" 12 2.1. Туристична організація „Гранд" 2.2. Вибір стратегії туристичної організації 19 2.3. Вивчення стратегічних альтернатив 27 Висновки та пропозиції Список використаної літератури 32

Стратегічне планування в менеджменті

1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 3 2. Прогнозування, як інструмент процесу планування: 13 Література 18

Стратегічне планування

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19 Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23 2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23 2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24 2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28 Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40

Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5 1.2. Цілі організації стратегічного планування 9 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22 2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22 2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28 3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31 3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31 3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35 3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37 3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55

Стратегічне управління

ЗМІСТ ВСТУП........................................................................................................................... 3 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5 1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5 1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7 1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8 1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11 1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15 1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20 2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23 2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23 2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27 2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30 3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

Процес стратегічного маркетингового планування

Вступ 3 Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5 1.1 Сутність довгострокового планування 5 1.2 Стратегічне планування 7 1.3 Система стратегічного управління 10 Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14 2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14 2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16 2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19 Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26 3.1 Аналіз конкретної ситуації 26 3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30 Висновки 35 Література 37

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Сутність та поняття стратегії розвитку підприємства 5 1.2. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 7 РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПРИДНІПРОВСЬКІЙ ТЕС 14 2.1. Коротка характеристика Придніпровської ТЕС 14 2.2. Визначення сфери діяльності і вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 17 2.3. Розробка стратегії розвитку підприємства 21 РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128 ВИСНОВКИ 135 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140 ДОДАТКИ 151