институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам'ять

Каталог пособий и учебных материалов | Философия | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2005 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам'ять

Вступ 3
Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам"ять 4
Висновок 13
Перелік використаної літератури 14
Cмотрите также:
Психокорекція нервово-психічної нестійкості призовників

План Вступ 3 1. Сутність, форми прояву і методи виявлення нервово-психічної нестійкості призовників 3 2. Загальна характеристика методів психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 3. Використання спеціалізованої методики психічної регуляції “Мобілізація-1” для психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників 3 Висновки 3 Методичним підходам до психокорекції нервово-психічної нестійкості призовників і присвячена дана робота. Література 3 Додаток 3

Розвиток творчого мислення дитини засобами хореографічного навчання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 5 1.1. Поняття про мислення 5 1.2. Види мислення 11 1.3. Процеси мислення 17 1.4. Форми мислення 20 1.5. Пізнавальне мислення 26 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МИСЛЕННЯ 30 РОЗДІЛ 3. АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРА СЕРЕДНЬОГО ВІКУ НА УРОКАХ ХОРЕОГРАФІЇ 34 РОЗДІЛ 4. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 Додаток А. Процес мислення 45

Мислення і засоби його активізації

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи, вивчення проблеми мислення 6 1.1. Поняття мислення 6 1.2. Процеси мислення 8 1.3. Види та форми мислення 9 1.4. Розв`язання логічних задач 14 1.5. Творче мислення та особистість 18 1.6. Розлади мислення 20 Розділ 2. Емпіричне дослідження явища мислення 34 2.1. Методики дослідження мислення 35 2.2. Організація проведення дослідження та результати 40 2.3. Рекомендації щодо покращання аналітичності мислення 43 Висновки 45 Список використаних джерел 47 Додатки 49

Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві

План 1. ВСТУП 3 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4 а. Мислення, як пізнавальний процес 5 б. Операції мислення 10 в. Форми мислення 12 г. Види мислення 14 3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17 а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17 б. Перехід до наочно образного мислення 23 в. Виникнення знакової функції 26 г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30 4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35 5.ВИСНОВКИ 45 6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47 Дитяча психологія Досліджено 25 джерел

Мислення як об’єкт вивчення логіки

Вступ 3 1. Проблема істинності та формально-логічної правильності мислення 4 2. Поняття як форма мислення 9 3. Значення суджень як форми мислення 12 Висновок 15 Література 16

Психологія емоційних станів людини

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Емоційні стани людини як об’єкт психологічної науки 3 1.1 Людина і емоції: психологічна характеристика 3 1.2 Емоції і почуття в загальнопсихологічній науці 8 1.3 Фізіологічне підгрунтя та вираження емоцій і почуттів 11 1.4. Форми переживання емоцій і почуттів 13 1.5 Вищі почуття 16 1.6 Емоції і почуття в процесі людської діяльності 18 РОЗДІЛ ІІ. Експериментальне дослідження впливу гендерної ідентичності особистості на рівень тривожності 23 2.1 Теоретичні засади дослідження 23 2.2 Мета гіпотеза та завдання дослідження 31 2.3 Аналіз результатів дослідження 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

З’ясуйте поняття про емоції та їх характерні особливості, які розрізняються емоції та почуття

Вступ 3 1. Загальна характеристика емоцій 4 2. Головні функції емоції 7 3. Види емоцій та їх характеристика 10 Висновки 14 Список використаної літератури 15

Розвиток мислення у молодшому шкільному віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І Теоретичні аспекти вивчення розвитку мислення дітей в молодшому шкільному віці 5 1.1. Поняття мислення в психології 5 1.2 Класифікація та форми мислення 7 1.3 Особливості розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку 13 РОЗДІЛ ІІ Експериментальна частина 20 2.1 Діагностика (вивчення мислення) 20 2.2 Аналіз результатів дослідження 22 ВИСНОВКИ 23 ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

Розвиток мислення дітей дошкільного віку

Вступ 3 1. Сучасні теорії розвитку мислення 4 2. Індивідуальний досвід дитини і мислення 8 3. Види мислення дошкільника 9 4. Моделювання як спосіб осмислення складних ситуацій і понять 11 5. Індивідуальності особливості розвитку мислення 12 6. Умови розвитку мислення дошкільників 14 Висновок 18 Список літератури 19

Порушення мислення

Розділ - Психіатрія Вступ 3 1. Визначення порушення мислення 4 2. Порушення операційної сторони мислення 6 3. Порушення динаміки розумової діяльності 10 4. Порушення мотиваційоног мислення. 14 Висновок 16 Література 17