институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моє особисте ставлення до проблем порушених у драмі Кальдерона Життя - це сон

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2010 | Размер: 5 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Моє особисте ставлення до проблем порушених у драмі Кальдерона Життя - це сон

Моє особисте ставлення до проблем порушених у драмі Кальдерона Життя - це сон
Cмотрите также:
Право на повагу до гідності особи, невтручання в її особисте і сімейне життя в кримінальному процесі

Вступ 2 І. Загальні положення захисту прав і свобод людини в законодавстві України 4 ІІ. Повага до гідності особи, невтручання в особисте і сімейне життя в кримінальному процесі 6 2.1 Право поваги до гідності особи та її недоторканість 6 2.2 Право на невтручання в особисте і сімейне життя 11 2.3 Право на недоторканність житла, як невід’ємна складова особистого життя 16 Висновки 29 Список використаних джерел 30

Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)

Образ Сехісмундо у драмі "Життя це сон" (Кальдерон)

Життя нема без честі ( за твором Педро Кальдерона)

Життя нема без честі ( за твором Педро Кальдерона)

Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".

Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".

СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ ТА ЙОГО ВИДИ

Зміст Вступ 3 1. Особисте страхування 4 2. Види страхування життя. Та страхування життя в Україні. 8 Висновок 17 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18

Принцип забезпечення поваги до гідності особи, невтручання в її особисте та сімейне життя в кримінальному процесі України

Вступ 3 1. Загальна характеристика принципу забезпечення поваги до гідності особи, невтручання в її особисте та сімейне життя 5 2. Співвідношення принципу забезпечення поваги до гідності особи, невтручання в її особисте та сімейне життя та принципу відкритості судового розгляду 10 3. Проблемні питання практичної реалізації принципу забезпечення поваги до гідності особи, невтручання в її особисте та сімейне життя 14 Висновки 21 Задача 1 23 Вдовиченка було затримано дільничним інспектором міліції на місці вчинення злочину — зґвалтування неповнолітньої 8 жовтня 2001 року о 22-й годині, доставлено до райвідділу 9 жовтня 2001 року о 9-й годині. Протокол затримання складено 10 жовтня. Того ж дня направлено письмове повідомлення прокуророві. Допитано Вдовиченка за участю адвоката було 12 жовтня 2001 року. Чи відповідає вимогам кримінальне - процесуального закону така ситуація? Задача 2 24 У підготовчій частині судового розгляду по справі С. і Л., обвинувачених у вчиненні злісного хуліганства, на запитання судді, чи одержали підсудні у встановлений строк копії обвинувального висновку, Л. заявив, що він ознайомився з копією, яка була вручена С., і не заперечує проти слухання справи. Як має діяти суд? Перелік використаних джерел 25

Конституційні права і свободи громадян

План 1. Поняття прав і свобод людини 3 2. Право людини на життя 5 3. Право на свободу і особисту недоторканість 7 4. Право на недоторканість житла та невтручання в особисте життя 10 Література 15

Конституційні права

ВСТУП 3 1. CВОБОДА ДУМКИ І СЛОВА 4 2. ПРАВО НА ОСОБИСТЕ (ПРИВАТНЕ) ЖИТТЯ 7 3. НАЦІОНАЛЬНА ПРИНАЛЕЖНІСТЬ 14 ВИСНОВКИ 17 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19

Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)

ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.

Формування здорового способу життя молоді

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Нова якість життя молоді...................................................................5
1.1. Поняття здорового способу життя молоді...........................................5
1.2. Соціальне значення здорового способу життя молоді......................15
Розділ 2. Стратегія розвитку здорового способу життя молоді....................23
2.1. Суспільне формування цінності здорового способу
життя молоді..........................................................................................23
2.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості
здорового способу життя .....................................................................38
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування здорового
способу життя молоді........................................................................45
3.1. Фактори, які впливають на здоровий спосіб життя молоді...............45
3.2. Перспективи вирішення проблем молоді та оцінка можливих
шляхів формування у неї здорового способу життя ..........................48
Висновки..............................................................................................................72
Список використаної літератури........................................................................76