институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологія природи спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Этика, эстетика | Реферат | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Психологія природи спілкування

Вступ 3
1. Дослідження природи та сутності спілкування в психології. 4
2. Функції та форми спілкування. 7
3. Види спілкування. 11
4. Ефективність спілкування 14
Висновки 17
Література 18

Висновки
Спілкування – процес обміну між людьми певними результатами їх психічної і духовної діяльності. Людина – істота соціальна, і необхідність в спілкуванні закладена в неї природою. Спілкування обумовлюється соціальними і духовними потребами людей, являється одним із основних видів діяльності.
Кожна людина має свої, властиві тільки для неї, якості, які обумовлюють ефективність спілкування з іншими індивідами. Для ділового спілкування особливо важлива наявність таких якостей, тому що від них залежить успіх професійної діяльності.
Природа людини, її індивідуальність та стиль спілкування формуються під впливом обставин життя. Спілкування тісно пов’язане з діяльністю. Будь-яка форма спілкування виступає як форма спільної діяльності. У спілкування відбувається збагачення діяльності, розвиваються і утворюються нові зв’язки та стосунки між людьми.
Змістом спілкування є наукові та побутові знання, навички та уміння, сама людина (її зовнішній вигляд, особливості характеру, манера поведінки тощо) або ж колективне розв'язування якогось завдання, діяльність. Ставлення та стосунки, які наповнюють спілкування, надають йому своєрідності, певного емоційного забарвлення, диктують засоби, манеру спілкування. Від того, які складаються стосунки, залежить уся система спілкування особистості.


Вступ
Серед чинників, що формують особистість, у психології вирізняють насамперед трудову діяльність, спілкування і пізнання. Аналізуючи ці найважливіші сфери людської життєдіяльності, можна помітити такий факт: форми і методи трудової діяльності людина засвоює багато років, способами пізнання світу ми також оволодіваємо тривалий час, натомість спілкуванню людина не навчається цілеспрямовано ніколи й ніде. Немає, такої школи, в якій би навчали складного мистецтва спілкування. Звісно, досвід спілкування набувається людиною і в процесі праці, й у пізнавальній діяльності, проте цього замало. Велика кількість проблем у житті, зокрема в сім'ї та школі, виникають саме тому, що люди не мають навичок спілкування, не знають його механізмів, законів.
Останніми десятиліттями інтерес до проблем спілкування надзвичайно посилився. Це пов'язано насамперед з розвитком соціальної психології й підсиленням її впливу на всю систему психологічних наук. Проте проблема спілкування має ширше значення. До неї звертаються такі галузі психологічних знань, як психологія праці, інженерна, медична, педагогічна, юридична психологія тощо, здобутки яких, у свою чергу, збагачують загальну теорію формування психіки людини і розвитку її як особистості.
Cмотрите также:
Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування

Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Психологія чуток та пліток

План Психологія чуток та пліток 3 1. Психологія спілкування людей 3 2. Культура спілкування 4 3. Морально-психологічні чинники спілкування. Категорія чуток й пліток 7 Список використаної літератури 11

Психологія управлінського спілкування

Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

уява і психологія

ЗМІСТ. Вступ. Розділ 1. Уява як предмет психологічного дслідження. 1.1. Визначення уяви. 1.2. Види уяви. 1.3. Функції уяви і її зв”язок з дійсністю. 1.4. Уява в структурі метоположення свідомості. 1.5. Уява з точки зору нетрадиційних підходів. Розділ 2. Психологія спілкування. 2.1. Суть спілкування як психологічної категорії. 2.2. Види, структура, засоби спілкування. 2.3. Функції спілкування. 2.3.1. Комунікативна сторона спілкування. 2.3.2. Інтерактивна сторона спілкування. 2.3.3. Перцептивна сторона спілкування. Розділ 3. Емпіричне дослідження. 3.1. Предмет, об”єкт дослідження, гіпотеза. 3.2. Опис методик. 3.3. Процедура проведення дослідження. 3.4. Обробка та аналіз результатів. Заключення. Література. Введение.

Психологія та етика ділового спілкування

1. Визначення поняття «етикет» 3 2. В чому полягає загальна культура спілкування 7 3. Самовдосконалення особистості як шлях до моральної та психічної культури спілкування 11 Список використаної літератури 15

Психологія ділового спілкування

План 1. Спілкування як взаємодія 2 2. Ділові переговори 12 Список використаної літератури 17

Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24

Психологія ділових взаємовідносин

Вступ 2 1. Визначення спілкування, його класифікація. 3 2. Особливості ділового спілкування. 7 Висновок 13 Список використаної літератури 15

Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35