институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2005 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ

1. Основні чинники макросередовища, що зумовили падіння попиту на продукцію AT "Норд" 3
2. Методи збору первинної маркетингової інформації, які доцільно використати для розробки концепції позиціювання продукції продукцію AT "Норд" 7
3. Розробка пошукових питань для визначення рівня короткострокового попиту на ринку холодильників. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети. 8
4. Сегментація ринку споживачів продукції компанії 11
5. Оцінка потенційної місткості ринку холодильників 13
Список використаних джерел 15

Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3 Опитувальний лист готелю. 7 Літературні джерела. 9

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3 2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 ЛІТЕРАТУРА 10

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна робота з основ маркетингу

Визначення промислового та споживчого ринку їх основі характеристики. 3 Маркетинг як концепція, як спосіб дії. Розвиток - концепція маркетингу. 5 Список використаних джерел 13

Контрольна робота з маркетингу туризму

1. Напрямки дослідження ефективності реклами 4 2. Розподіл маркетингових функцій між суб'єктами маркетингу в туризмі 8 3. Скласти модель маркетингової інформаційної системи туристичного агента 17 Список використаних джерел 21

Контрольна робота маркетинг

1. Система маркетингу та його складові. 3 2. Теорія «Життєвого циклу товарів». 6 3. Стратегічне планування маркетингу. 14 4. Сутність «факторингу» і його можливості. 19 Список використаної літератури 25

Контрольна робота з маркетингу туризму

SWOT анализ туристичного підприємства 3 Список використаної літератури 9