институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічна служба в організації

Каталог пособий и учебных материалов | Психология управления | Контрольная | Страниц: 11 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Психологічна служба в організації

Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4
2. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ОБОВЯЗКИ ЇЇ ПІДРОЗДІЛІВ 6
3. ДОСВІД РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ 10
Висновки 12
Література 13


Вступ
Створення психологічних служб стало нагальною потребою часу. В западних країнах подібні органи працюють вже давно. Вони стали буденним явищем на заводах, фабриках, приватних підприємствах, державних установах. Їх структура, завдання і функції є різними в кожному окремому випадку. На даний час немає якихось типових структур, які можна використовувати за обов'язковий взірець. Як правило, при створенні такої служби використовується успішний досвід певної фірми або організації з урахуванням завдань, які необхідно вирішувати з її допомогою.
Якщо вивчити структури багатьох таких служб, то можна відпрацювати певну узагальнену, тобто інтегральну структуру психологічної служби організації, яку можна використовувати як типову при створенні відповідної служби на будь-якому підприємстві.
В даній роботі розглянута подібна структура, яка враховує багато аспектів психологічного забезпечення діяльності організації.
Висновки
Таким чином, вищевказана структура психологічної служби здатна охопити практично всі моменти повсякденної діяльності організації та стати головним інструментом в налагодженні дієвої, ефективної атмосфери на виробництві, що, в свою чергу, потягне за собою підвищення і інших економічних показників підприємства.
При відпрацюванні даної структури враховувалися моменти, що пов'язані тільки з людським фактором на виробництві. Може мати місце і інші варіанти структур психологічної служби. На мою думку, буде дуже ефективною структура, яка б включала в себе також відділення маркетингових досліджень, просування товару на ринку з урахуванням психології покупця, споживача. Але це прерогатива кампаній великого бізнеса, промислових гігантів і не стосується, наприклад, організацій, які не займаються ніяким бізнесом (державні структури, благодійні організації і т.п.).
Чисельність психологів повинна визначатися, по-перше, кількістю працівників в організації, а по-друге, – завданнями, які є приорітетними для даної установи.
Cмотрите также:
Менеджмент у соціальній сфері

ВСТУП 3 1. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ, ВИЗНАЧЕННЯ, ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ 4 2. СКЛАДОВІ ЛАНКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ: ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ 8 3. НЕОБХІДНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 14 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18

Психологія управління

1. Авторитет керівника – суб’єктивна сторона управління 3 2. Психологічна служба в організації праці на виробництві 7 Список використаної літератури 11

Психологічна служба в організації

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ 4 2. СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОРГАНІЗАЦІЇ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ОБОВЯЗКИ ЇЇ ПІДРОЗДІЛІВ 6 3. ДОСВІД РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ 10 Висновки 12 Література 13

Сирітство як соціально-психологічна проблема

Вступ Розділ І. Сирітство як актуальна соціально-психологічна проблема 1.1. Причини виникнення сирітства 1.2. Проблеми соціально-психологічного захисту детей-сиріт Розділ II. Адаптація дітей-сиріт до умов школи-інтернату 2.1. Основні проблеми адаптативного періоду 2.2. Шляхи оптимізації виховання дітей-сиріт у школах-інтернатах 2.3. Психологічна служба в інтернатних установах Висновки Список використаної літератури

Организационная структура предприятия

План СЛУЖБА РАЗВЛЕЧЕНИЙ СЛУЖБА ПРИЕМА И РАЗМЕЩЕНИЯ ИНЖЕНЕРНО-ТЕХНИЧЕСКАЯ СЛУЖБА ЛИТЕРАТУРА

Служба в суспільстві та державна служба

План Теоретична частина 3 1. Служба в суспільстві та державна служба 3 2. Правове регулювання інституту державної служби в Україні 5 Поняття посади і посадової особи, класифікація посад 7 Концептуальні засади реформування інституту державної служби 11 Практична частина 15 Список використаної літератури 20

Роль права для організації діяльності спецслужб

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І СУТЬ І ФУНКЦІЇ ПРАВА 8 1.1 Поняття права: різноманіття визначень та підходів до розуміння права 8 1.2 Суть права 17 1.2.1 Право як формальна рівність 17 1.2.2 Право як свобода 20 1.2.3 Право як справедливість 23 1.3 Система функцій права 25 РОЗДІЛ ІІ ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ Й ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦСЛУЖБ 29 2.1 Специфіка діяльності розвідувальних служб 29 2.2 Правове регулювання діяльності спецслужб в Україні 35 2.3 Міжнародний досвід регулювання діяльності спецслужб 44 РОЗДІЛ ІІІ ВІДОМЧЕ ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПЕЦСЛУЖБ 52 3.1 Головне управління розвідки Міністерства оборони 52 3.2 Служба зовнішньої розвідки 55 3.3 Служба безпеки України 59 3.4 Державна служба спеціального зв‘язку та захисту інформації України 65 3.5 Управління державної охорони України 67 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 78

Психология и педагогіка. Варіант 13. Педагогіка 18. Форми організації навчального процесу. Психологія 13. Фізіологічні основи й психологічні теорії емоцій. Практичне завдання: психологічна характеристика особистості дорослої людини.

1. ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ Й ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ ЕМОЦІЙ 3 2. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 10 3. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 17 Список використаної літератури 21 .

Служба документно-інформаційного забезпечення в конкретній установі, організації, завдання функції, нормативна база діяльності

Вступ 3 1. Організація документообігу на підприємстві 4 1.1. Визначення документообігу 4 1.2. Реєстрація документів 6 2. Служба документаційного забезпечення управління (СДЗУ) 8 2.1. Загальна характеристика СДЗУ 8 2.2. Функції структурних частин та операції СДЗУ 9 Висновки. Документування діяльності установ як наукова дисципліна 13 Література 15

Служба документно-інформаційного забезпечення в конкретній установі, організації, завдання функції, нормативна база діяльності

Вступ 3 1. Організація документообігу на підприємстві 4 1.1. Визначення документообігу 4 1.2. Реєстрація документів 6 2. Служба документаційного забезпечення управління (СДЗУ) 8 2.1. Загальна характеристика СДЗУ 8 2.2. Функції структурних частин та операції СДЗУ 9 Висновки. Документування діяльності установ як наукова дисципліна 13 Література 15