институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: основи психологі та педагогіки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

основи психологі та педагогіки

1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ МИСЛЕННЯ 3
2. ОСВІТА І НАУКА В УКРАЇНІ В ХХ СТОЛІТТІ 8
2.1. Наука і освіта під час входження України в склад Російської імперії 8
2.2. Вирішення питань розвитку науки і освіти під час визвольних змагань доби УНР, Гетьманату та Директорії 9
2.3. Успіхи та невдачі розвитку науково-освітянської сфери 10
в радянський період 10
2.4. Сучасний розвиток науки і освіти на Україні 15
Література 17

Cмотрите также:
Загальні основи педагогіки

Зміст 1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3 2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11 3. Використана література…………………………………………….13

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

Методологія освіти

Вступ 3 1. Філософські основи педагогіки 5 2. Загально-наукова і конкретно-наукова методологія педагогіки 10 Висновок 14 Література 15

Становлення і розвиток соціальної педагогіки

Вступ Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної педагогіки як науки 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах Висновки Список використаних джерел

Основи педагогіки Макаренка

Зміст Вступ…………………………………………..............................3 Розділ 1. Основи педагогіки Макаренка.....................................7 1.1 Виховання дітей у колективі........................................7 1.2 Дисципліна і режим......................................................8 1.3 Трудове виховання........................................................8 1.4 Проблема сімейного виховання...................................8 Розділ 2. Педагогічний досвід Макаренка..................................9 2.1 Педагогічна діяльність Макаренка.............................16 2.2. Рольовий принцип педагогічної системи А.С. Макаренка…………………………………………....19 2.3. Шляхи формування вчителя-вихователя та його педагогічної майстерності. ……………………………….25 2.4 Критика Макаренка.......................................................26 2.5 Державні нагороди........................................................27 Висновки.......................................................................................28 Список використана література літератури...............................30

Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Історія розвитку педагогіки

Вступ 1. Історія розвитку педагогіки як науки про виховання 2. Виховання – головна категорія педагогіки Висновок Література

Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Козацька педагогіка як складова системи національного виховання в Україні 5 1.1. Мета української козацької педагогіки 5 1.2. Проблематика української козацької педагогіки на сучасному етапі розвитку національної педагогіки 6 Розділ 2. Українське козацтво у вимірі сучасної педагогіки 13 2.1. Українське козацтво як елемент національної освіти 13 2.2. Козацька педагогіка в системі сучасної освіти 19 Розділ 3. Козацька педагогіка в практичному застосуванні в загальноосвітньому навчальному закладі 22 3.1. Продовження козацьких звичаїв і традицій в середній загальноосвітній школі № 48 м. Миколаєва 22 3.2. Програма виховання на засадах козацької педагогіки 25 3.3. Виховні технології 29 Висновки 34 Список використаної літератури 36