институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: 1. Основні етапи розвитку групи під час тренінгу. 2 Охарактеризуйте дві-три вправи на розвиток уміння слухати.

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

1. Основні етапи розвитку групи під час тренінгу. 2 Охарактеризуйте дві-три вправи на розвиток уміння слухати.

1. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ГРУППИ ПІД ЧАС ТРЕНІНГУ 3
2. ВПРАВИ НА РОЗВИТОК УМІННЯ СЛУХАТИ 9
Список використаної літератури 12

Cмотрите также:
Соціально-психологічний тренінг

Варіант 7 2 1. Основні етапи розвитку групи в тренінгу 2 2. Охарактеризуйте 2-3 вправи спрямовані на розвиток вміння сприймати та передавати інформацію 12 Список використаних джерел 15

Соціально-психологічний тренінг як метод активного психологічного впливу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ 5 1.1. Поняття та види соціально-психологічного тренінгу 5 1.2. Цілі та задачі соціально-психологічного тренінгу 8 1.3. Методи впливу в процесі проведення соціально-психологічного тренінгу 11 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 15 2.1. Основні етапи проведення тренінгу 15 2.2. Попередня діагностика комунікативної установки членів групи за методикою В.В.Бойко 17 2.3. Основні етапи та методологія соціально-психологічного тренінгу ділового спілкування. 23 Розділ 3. Особливості проведення тренінгу 27 3.1. Процедура тренінгу 27 3.2. Висловлювання учасників тренінгу. 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Соціально-психологічний тренінг

Варіант 8 2 1. Особистісні якості групового тренера 2 2. Охарактеризуйте 2-3 вправи на розвиток вміння слухати 11 Список використаних джерел 13

Теорія та практика соціально-психологічного тренінгу

1. Групова дискусія як метод соціально-психологічного тренінгу, технологія проведення групової дискусії 3 2. Вправи та ігри на формування навичок ведення дискусії, прийняття групового рішення 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

Виховання навичок професійної уваги педагога

Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35

Соціально-психологічний тренінг як форма психологічної допомоги

Вступ 2 І. Роль психологічного тренінгу у формуванні соціалізації особистості 4 1.1 Поняття особистості і її параметр. 4 1.2 Загальна характеристика соціально-психологічного тренінгу і його історичний аспект 9 1.3 Групи тренінгів 12 1.4 Групові дискусії і рольова гра 18 ІІ. Використання соціально-психологічного тренінгу 24 2.1 Дослідження групової діагностики 24 2.2 Визначення ефективності вербальної поведінки у рольовій грі 28 Висновок 31 Список використаної літератури 33

Теорія і практика психотренінгу. Формування комунікативних умінь і навичок

Зміст 1. Характеристика тренингової групи 2 2. Сценарій тренингового заняття 2 2.1 Тема тренінгу 2 2.2. Мета й завдання заняття 3 2.3. Кількісний і якісний склад групи тривалість тренінгу 3 3. Сценарій тренінгу 3 3.1. Введення 3 3.2. Знайомство 4 3.3. Очікування учасників 4 3.4. Прийняття правил роботи групи 5 3.5. Етап оцінки рівня інформованності 5 3.6. Інформаційний блок і придбання практичних навичок 6 3.7. Підведення підсумків роботи групи 18 Список використаної літератури 19 Пропонований тренінг сприяє оволодінню прийомами ефективного спілкування через ігрові компоненти й техніку активного слухання. Тренінг спрямований на формування комунікативних умінь і навичок і розрахований на найрізноманітнішу вікову й поло-рольову аудиторію. Сформувати й удосконалити наявні комунікативні навички можуть всі бажаючі. У тренинговому занятті брали участь - 12 чоловік, 8 дівчин і 4 юнаки, у віці 19-20 років, студенти ВНЗу. Тема: Формування комунікативних умінь і навичок Ціль тренінгу - Сформувати комунікативні вміння й навички. Загальний час заняття - 6 годин.

Тренінг педагогічного спілкування

Вступ 2 1. Теоретичні основи психологічного тренінгу 5 1.1. Поняття психологічного тренінгу 5 1.2. Принципи психологічного тренінгу 7 2. Діяльність тренінгових груп 13 2.1. Мета і завдання тренінгових груп 13 2.2. Методичні прийоми тренінгу 18 3. Особливості тренінгу педагогічного спілкування 30 Висновки 35 Список використаної літератури 37

Управління персоналом

1. Охарактеризуйте підходи до здійснення підбору персоналу. Наведіть приклади 3 2. Охарактеризуйте поняття "етапи та види адаптації персоналу". Наведіть приклади 8 3. Охарактеризуйте поняття "етапи та форми виробничих конфліктів". Наведіть приклади 11 4. Охарактеризуйте основні стилі керування організацією. Наведіть приклади 17 ЛІТЕРАТУРА 20

Тренінг відбору працівників на роботу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики персоналу 5 1.2. Професійний відбір та професійно важливі якості персоналу 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТРЕНІНГУ ПО ВІДБОРУ ПРАЦІВНИКІВ НА РОБОТУ 16 2.1. Цільова аудиторія, мета тренінгу 16 2.2. Програма тренінгу 17 2.3. Практичні результати тренінгу 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 37