институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Закономірності та принципи навчання

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Закономірності та принципи навчання

Вступ 3
1. Закономірності навчання. 4
2. Принципи навчання. 10
Висновки 15
Література 16



Вступ
На розвиток національної системи освіти й виховання впливають небачені в минулому обсяги освітніх обмінів, гуманізація, демократизація і гуманітаризація системи освіти й виховання. Педагогіка має стати теоретико-методологічною і методичною основою національної системи освіти.
Вивчення законів, закономірностей, цілей, принципів, змісту, методів і форм навчання й виховання як підростаючих поколінь, так і дорослих, дослідження найбільш стійких сутнісних зв’язків, відношень між навчанням, вихованням, розвитком та самовдосконаленням особистості – основні завдання педагогіки.
В даній роботі будуть висвітлені теоретичні основи таких важливих понять педагогіки як закономірності й принципи навчання, розглянуті погляди різних науковців на їх сутність, зміст та види.
Висновки
Закони, закономірності та принципи навчання перебувають у діалектичному, змістовному й різноманітному взаємозв’язку і безпосередньо впливають на їх формування, перебіг і виявлення в дидактичному процесі.
Закони навчального процесу, що віддзеркалюють об’єктивні, внутрішні, суттєві й відносно стійкі зв’язки дидактичних явищ, виявляються в його закономірностях.
Конкретні рекомендації дидактичних закономірностей відбиваються в принципах навчання, що визначають стратегію і тактику практичних дій суб’єктів дидактичного процесу.

Cмотрите также:
Процесс навчання, його принципи та закономірності

Вступ 3 Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5 1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5 1.2 Закономірності та принципи виховання 8 Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15 2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15 2.2 Закономірності навчання 16 2.3 Принципи навчання 18 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Процесс навчання, його принципи та закономірності

Вступ 3 Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5 1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5 1.2 Закономірності та принципи виховання 8 Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15 2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15 2.2 Закономірності навчання 16 2.3 Принципи навчання 18 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Закономірності і принципи навчання

Зміст 16. Закономірності і принципи навчання. 4 15. Темперамент 8 Література 16

Особливості законів навчання

Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Особливості законів навчання

Вступ 2 1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3 2) Закони навчання, їх сутність 4 3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6 4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Сутність процесу навчання

Вступ 3 Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4 1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4 1.2. Структура процесу навчання 13 1.3. Оптимізація процесу навчання 20 1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21 Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23 2.1. Закономірності навчання 23 2.2. Принципи навчання 25 Висновки 30 Список використаної літератури 31-32 Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику. Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу. Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.

Диференційований підхід в навчанні

ВСТУП 3 Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4 1.1. Принципи процесу навчання 4 1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6 Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9 2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13 2.2. Технологія різнорівневого навчання 10 2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)

Обучение детей письму

ПЛАН Вступ............................................................................................................ Частина 1 . Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності................................................ 1.1 Загальне визначення письма.................................................... 1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма................................. 1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................ Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма на початковому етапі.............................................................. 2.1. Лінгвістичний матеріал для письма.................................... 2.2. Типологія вправ для навчання письма............................... 2.3. Навчання графіки.................................................................. 2.4. Навчання орфографії............................................................ Висновки................................................................................................... Бібліографія..................................................................................................

Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.

Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47

Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання.

1. Вступ 2. Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання. 3. Література