институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент информационный | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності

Вступ 3
1. ВИДИ ПАМ'ЯТІ. ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ 4
2. ПАМ'ЯТЬ ЯК ОСНОВА ВЕРБАЛЬНОГО КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЇ ЛЮДИНИ 12
Висновки 16
Література 17


Вступ
Інформаційно-комунікаційна сфера пронизує все суспільне життя людей. Сьогодення вже просто неможливе без використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Такі слова, як PR, INTERNET, World Wide Web (WWW) настільки стали звичайні у нашому лексиконі, що вимагають відповідної оцінки сучасним процесам і явищам, які стоять за ними. Не зважаючи на стрімкий розвиток науки та техніки, продовжують залишатися актуальними питання психології, тому що роль людини в умовах інтенсифікації інформаційного обміну та вдосконалення технічних засобів також зростає.
Пам'ять – один із елементів, від яких буде залежати успішна комунікація як у повсякденному спілкуванні, так і при веденні справ, інформаційно-комунікаційному менеджменті. В умовах значного зросту обсягів інформаційних потоків вивчення характеристик пам'яті, її властивостей та особливостей становиться нагальною потребою часу.
Висновки
Пам'ять включається в різні види людської діяльності, в них формується і виявляється, ними й зумовлюються її особливості та форми прояву. Не менш важливим є значення пам'яті у процесі комунікації – процесі передачі інформації між суб'єктами соціальної сфери суспільства.
Аналізуючи розвиток сучасних технологій, можна прогнозувати, що їх подальше зріст буде обмежуватися психологічними факторами: індивідуальними особливостями самої людини та соціально-психологічними характеристиками людських спільнот.
Пам'ять слід вважати одним із важливих факторів успішної комунікації. Від вдосконалення індивідуальних якостей індивіда залежить успіх і в сфері менеджменту. Інформаційно-комунікаційний менеджмент сьогодні цілком і повністю залежить від ділових, моральних і психологічних якостей людини. Як показує практика, можливості запам’ятовування людини у звичайних умовах є достатньо обмеженими, тому при організації та ведення ділової практики, здійснення комунікації обов’язково слід робити скидки на недосконалість людського індивіда.


Cмотрите также:
Розробка комунікаційної програми підприємства

. Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6 1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6 1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8 1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32 Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45 2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45 2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50 2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53 Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70 3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70 3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79 3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87 Висновки і пропозиції 92 Список використаних джерел 94 Додатки 99 Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99 Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100

Розробка комунікаційної політики підприємства з пріоритетом на рекламу

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікаційної політики підприємства 6 1.1. Сутність та значення маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства 6 1.2. Комплекс просування товару в системі комунікаційної політики підприємства 13 1.3. Реклама та її роль в комунікаційній політиці підприємства 21 Розділ 2. Дослідження функціонування комунікаційної політики та рекламної діяльності (на прикладі СП ЗАТ «....») 29 2.1 Економічна характеристика СП ЗАТ «...» 29 2.2 Аналіз стратегії рекламної діяльності СП ЗАТ «Караван» 34 2.3 Дослідження стимулювання продажу СП ЗАТ «...» 39 Розділ 3. Оцінювання та вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.1. Визначення впливу іміджу фірми та засобів Паблік Рілейшнз, як складова системи вдосконалення комунікаційної політики підприємства 45 3.2 Оцінка розробленої стратегії рекламної кампанії СП ЗАТ «...» 53 3.3 Недоліки, переваги та пропозиції щодо вибраної стратегії рекламної кампанії 57 Висновки 62 Список використаної літератури 65

Зовнішні маркетингові комунікації (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗОВНІШНІХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5 1.1. Роль та завдання комунікаційної діяльності підприємства 5 1.2. Основні складові зовнішніх маркетингових комунікацій та їх характеристика 8 1.3. Методи визначення ефективності зовнішніх маркетингових комунікаційних заходів 13 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 19 2.1. Комплекс маркетингу підприємства 19 2.2. Дослідження зовнішніх комунікацій підприємства 23 2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 27 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ВАТ «Назва» 33 3.1. Розрахунок бюджету комунікаційних заходів 33 3.2. Оцінка ефективності комплексу зовнішніх маркетингових комунікацій 38 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

Формування комунікаційної стратегії

Зміст Вступ 3 1. Аналіз ситуації 5 2. Формування комунікаційної стратегії 7 3. Оцінка економічного ефекту рекламної компанії 12 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Принципи комунікаційної системи організації

Зміст 1. Принципи комунікаційної системи організації……………………3 2. Система комунікацій у внутрішньому середовищі фірми (підприємства)…………………………………..8 Використана література………………………………………………...17

Розробка комунікаційної програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства

ВСТУП 1. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІОННОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 2.1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗРОБКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПО СТИМУЛЮВАННЮ ПОПИТУ НА БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО РЕАЛІЗУЄ ТОВ “ВИБІР” 2.2. РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА МАЙБУТНІЙ ПЕРІОД ПЛАН РОБІТ ІЗ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ ЗМІ У 2004 РОЦІ 2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Організація роботи з громадськістю

Вступ 3 Розділ 1. Організація зв’язків з громадськістю як важливий складовий компонент маркетингових комунікацій підприємства 5 1.1.Організації зв’язків з громадськістю як інструмент комунікаційної діяльності 5 1.2. Тенденції розвитку сучасного ринку PR-ринку в Україні 15 1.3. Особливості PR-послуг на фондовому ринку України 22 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища та PR-діяльності інвестиційної компанії «Форент ПреголУкраїна» 28 2.1. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ІК «Форент ПреголУкраїна» 28 2.2. Оцінка комунікаційної діяльності конкурентів ІК «Форент ПреголУкраїна» 43 2.3. Аналіз PR-діяльності ІК «Форент ПреголУкраїна» 52 3 Розділ. Розробка заходів роботи з громадськістю ІК «Форент ПреголУкраїна» 60 3.1. Створення заходу "Форум Росія" для організації звязків з громадськістю 60 3.2. Розробка заходів з вдосконалення "Форуму Росія" для організації роботи з громадськістю 73 Висновки 81 Список літератури 88

Пам'ять як об'єкт комунікаційної діяльності

Вступ 3 1. ВИДИ ПАМ'ЯТІ. ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ 4 2. ПАМ'ЯТЬ ЯК ОСНОВА ВЕРБАЛЬНОГО КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЇ ЛЮДИНИ 12 Висновки 16 Література 17

Маркетинг

1. Процес прийняття рішення про покупку 3 2. Основні напрямки комунікаційної діяльності суб'єктів туристичного ринку 8 Список використаної літератури 13

Маркетинг

1. Маркетингове середовище 3 2. Процес прийняття рішення про покупку 7 3. Основні напрямки комунікаційної діяльності суб'єктів туристичного ринку 12 Список використаної літератури 20