институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: "Партизанський" маркетинг

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 24 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

"Партизанський" маркетинг

ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ, ЗАВДАННЯ ПАРТИЗАНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ТЕХНОЛОГІЯ МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ "ПО-ПАРТИЗАНСЬКІ" 8
3. ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ "ПАРТИЗАНСЬКОГО" МАРКЕТИНГУ 12
4. "ПАРТИЗАНСЬКИЙ МАРКЕТИНГ" І ІНТЕРНЕТ 15
ВИСНОВКИ 19
Список використаної літератури 20


ВСТУП
Останнім часом бізнесмени переглянули погляди на етикет ділових відносин. Продавці побутової техніки забирають клієнтів один у одного, пропонуючи більший розмір знижки на аналогічний товар. Заводи переманюють один у одного робочих чутками про кращі умови роботи, що ведуть в транспорті підставні трудяги. Все частіше локальні завдання вирішуються за допомогою "партизанського маркетингу". Але при цьому залишається головним наступний принцип: "На війні як на війні – переможця не судять". "Партизанський" маркетинг – новий вид маркетингу, що з'явився відносно недавно. Але його стратегічні і тактичні засади становляться необхідними для вивчення в наш час – час світової фінансово-економічної кризи. Про сутність "партизанського" маркетингу, його технологію і практику застосування й піде мова в цій роботі.
ВИСНОВКИ
«Партизанський» маркетинг – нестандартний та нетрадиційний маркетинг, який дозволяє при порівняно невеликому бюджеті здійснити максимальний вплив на цільову аудиторію товару/послуги. Це – мобілізація маркетингових зусиль компанії для досягнення конкретної мети при мінімальних витратах
«Партизанські» маркетингові акції – це заходи, які виходять за рамки загальноприйнятих способів та засобів рекламних комунікацій і просування товару. «Партизанський» маркетинг ґрунтується на психологічному впливі на підсвідомість споживача.
В «партизанському» маркетингу використовуються тільки оригінальні способи просування товару. При цьому, головними ресурсами у рекламну кампанію будуть час, енергія та винахідливість, а результат – прибуток.
Практика застосування такого маркетингу свідчить про те, що багато заходів пов’язане з питаннями етики. Однак, за великим рахунком, більшість його тактичних прийомів, за великим рахунком, завжди використовувалися в бізнесових колах та відображає дію ринкових механізмів.
Cмотрите также:
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281 4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127 5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Київ за часів фашистської окупації

Вступ 3 1. Київська стратегічна оборона 5 2. Окупаційний режим. Рух опору. 12 2.1. Всенародний характер руху опору. 12 2.2. Окупаційний режим. 14 2.3. Київське підпілля та партизанський рух. 21 3. Битва за Дніпро. Визволення Києва від окупантів 35 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма

Введение 1. Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма 2. Рынки 2.1. Массовый маркетинг 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар 2.3. Целевой маркетинг 3. Деление рынка на сегменты 4. Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая сегментация 4.2.Демографическая сегментация 4.3.Психографическая сегментация 4.4.Сегментация по типу поведения 5. Требования для эффективной сегментации 6. Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг Заключение Список используемой литературы

Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень

Зміст Вступ 4 Розділ 1. Методи маркетингу 7 1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7 2.2. Метод орієнтації на споживача 10 Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14 2.1. Інтегрований маркетинг 14 2.2. Як керувати маркетингом 16 2.3. Маркетинг відкритих систем 19 Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23 3.1.Вертикальний маркетинг 23 3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25 3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31 Висновки 36 Список використаної літератури 38

Маркетинг як управлінська діяльність

1. Маркетинг як управлінська діяльність. Маркетинг як ідеологія бізнесу та мистецтво підприємницької діяльності 2. Аналіз організаційної служби маркетингу та маркетингової діяльності підприємства 3. Аналіз конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

Стратегії розподілу в маркетингу

Список використаної літератури. 1.Маркетинг: принципи і функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – Київ: НВФ Студцентр, 2001. – 320 с. 2.Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: прогрес, 1990. 3.Маркетинг Упоряд., вступ. Ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с. 4.Маркетинг Под ред. Е.А. Уткіна. – М.: Ассоциация авторов и издателей Тандем. Изд-во ЭКМОС, 1998.

Сегментирование рынка гостиничных услуг

План Введение. 1.Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма. 2.Рынки 2.1. Массовый маркетинг. 2.2. Маркетинг, ориентированный на товар. 2.3. Целевой маркетинг. 3.Деление рынка на сегменты 4.Основы сегментации рынка гостиничных услуг 4.1.Географическая сегментация 4.2.Демографическая сегментация 4.3.Психографическая сегментация 4.4.Сегментация по типу поведения 5.Требования для эффективной сегментации 6.Определение привлекательных сегментов рынка гостиничных услуг Заключение Список используемой литературы

Маркетинг комунікацій

1. Лоббізм та групи тиску у PR 3 2. Особливості взаємовідносин служби РR з мас-медіа 4 3. Р.П.М., маркетинг, комунікації: сутність та завдання. 5 4. Особливості використання рекламно-оформлюваних матеріалів у Р.П.М. 6 5.Визначення реакції споживача на прямий маркетинг 7 6. Засоби прямого маркетингу 8 7. Поняття сітьового маркетингу 9 8. Оцінка результатів роботи торгового агента 10 Список використаної літератури 12

Маркетинг у видавництві

1. СРЕДА № 3 (20) Март, 2000 “СЕГМЕНТИРОВАНИЕ РЫНКА И ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ИЗДАНИЙ” 2. Э. Бэйверсток “Книжный маркетинг” BHV, К.-2001г.