институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Гамлет-вічний образ світової літератури

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Универсальная | Страниц: 2 | Год: 2010 | Размер: 6 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Гамлет-вічний образ світової літератури

Гамлет-вічний образ світової літератури
Cмотрите также:
Зріле Відродження на прикладі трагедії Шекспіра Гамлет

Вступ 3 1. Відродження як духовний, світоглядний, культурний переворот 3 2. В. Шекспір – співець зрілого Відродження в Англії 5 3. Філософська трагедія “Гамлет” як приклад твору епохи зрілого Відродження 8 Висновки 15 Література 16

Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського

Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25

Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.

План Вступ 3 1. Образ матері в поезії А. Малишка 3 2. Поезія Б. Олійника про матір 6 3. Образ матері в творчості В. Симоненка та І. Драча, Д. Павличка 8 Заключення 15 Література 16

Чому Гамлет - нова людина?

Чому Гамлет - нова людина?

Чому Гамлет - нова людина?

Чому Гамлет - нова людина?

Антигітлерівська коаліція в роки Другої світової війни

План Вступ 3 1. Періодизація II-ої світової війни 4 2. Дипломатичні маневри II-ої світової війни 6 3. Відкриття Другого фронту 15 4. Закінчення II-ої світової війни та її підсумки 20 Література 26

Образ коханої у поезії Сосюри

План Образ коханої у поезії Сосюри 3 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 5 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 7 Кохана земля у творчості поета 15 ЛІТЕРАТУРА 19

Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5 1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5 1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14 РОЗДІЛ ІІ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19 2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19 2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23 2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Розробка стилю та візажу

ВСТУП 1 РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ДЛЯ НОВОГО РОКУ. 4 1.1. Новорічний макіяж 4 1.2. Стрижка „Фабріс” 8 1.3. Святкова сукня 10 РОЗДІЛ ІІ. АРТ-ОБРАЗ. 13 2.1. Розробка макіяжу 13 2.2. Створення зачіски „Фантазія” 18 2.3. Підбір арт-костюму 23 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ „BUSINESS-WOMEN”. 25 3.1. Технологія виконання стрижки „каре” 29 3.2. Макіяж „осінь” 37 3.3. Підбір ділового костюму 41 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТОК 1 48

Образ бурлаки в українських ліричних піснях

Вступ 2 Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5 1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5 1.2. Розряди ліричних пісень. 9 1.3. Суспільно-побутові пісні. 13 Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16 2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16 2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28