Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Гуманізм в ренесансній культуріКаталог пособий и учебных материалов | Культура | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | СкачатьГуманізм в ренесансній культуріВступ 31. Гуманізм як філософський погляд на буття людства. 4 2. Вплив гуманістичних ідей на розвиток мистецтва. 8 Висновки 17 Література 18 Вступ Ренесанс – перехідна епоха від середньовічної культури до культури Нового часу. Він у точному розумінні слова стосується лише Італії XV –XVI ст. Відроджувачами почали називати себе італійці епохи Ренесансу, які надзвичайно високо цінували досягнення античної культури. Поступово їх ідеї й принципи відношення до культурної спадщини минулого поширилися в усіх країнах Європи. Нова епоха постала, орієнтуючись на відродження античного стилю мислення і чуттєвості. Звідси, власне, і започаткована назва Ренесанс, або Відродження. Філософський і культурний зміст поняття "ренесанс" трактується як своєрідне, відмінне від середньовічного ставлення до античності, зокрема відродження античних уявлень про людину. В епоху Ренесансу утверджується інше розуміння світу, зв'язків природи, суспільства і людини. Відбувалося становлення нового типу особистості – розкріпаченої індивідуальності, якій властиві почуття свободи, самоцінності, розмаїття внутрішнього світу. Такий підхід до визначення сутності людини – гуманізм – став основою для розвитку культури і мистецтва в епоху Відродження, яка охоплює близько чотирьох століть, хронологічно XIII – XVI ст. Висновки В епоху Відродження відбулися суттєві зміни в соціально-економічному і культурно-духовному житті Західної Європи, зроблено цілу низку наукових і географічних відкриттів, а пригальмована енергія людей стала вивільнятися й набирати видимих рис у різних галузях суспільного життя: в зростанні виробництва, розвитку ремесла і торгівлі, в збільшенні ролі людської індивідуальності в суспільних процесах. Людина поступово звільнялась від тісних рамок феодального ладу і релігійної моралі аскетизму, сліпої покори і соціальної пасивності. Формується нова людина, нова свідомість, виникає гуманістичний індивідуалізм, який орієнтується на практичну суспільну діяльність. Людина як земна чуттєва істота була поставлена в центр світоглядної проблематики: середньовічний теоцентризм поступово витісняється антропоцентризмом, світське світорозуміння виводить людину з-під компетенції релігії, а, відповідно, відбувається докорінна переоцінка цінностей та ціннісних орієнтацій. Багато в чому мало місце повернення до ідеалів і цінностей античної Греції, насамперед її класичного періоду. Саме завдяки цьому ця епоха носить ще і назву "Ренесанс" (Відродження). Як і в античні часи, в центр ставиться культ прекрасної людської особистості, яка гармонійно функціонує і насолоджується земним життям. Вчені-гуманітарії склали особливу течію, що одержала назву гуманізм. Представники цієї течії утверджували ідею права людини вирішувати свою долю, на свободу і гідність, критикували схоластику взагалі та її положення про людину, про її виховання й освіту зокрема. Cмотрите также:Гуманізм в ренесансній культурі Вступ 3 1. Гуманізм як філософський погляд на буття людства. 4 2. Вплив гуманістичних ідей на розвиток мистецтва. 8 Висновки 17 Література 18 Антропоцентризм та гуманізм філософії Відродження План 1. Філософія Відродження Європи. 2. Гуманізм і антропоцентризм філософії Відродження. 3. Антропоцентризм і гуманізм філософії Відродження в Україні. Гуманізм визначальний принцип життєдіяльності особистості Вступ 2 1)Гуманізм визначальний принцип життєдіяльності особистості 4 2)Особливості реалізації вимог принципу гуманізму в процесі навчально-виховної діяльності вищих навчальних закладів 7 Висновки 17 Список використаної літератури 18 Гуманізм визначальний принцип життєдіяльності особистості Вступ 2 1)Гуманізм визначальний принцип життєдіяльності особистості 4 2)Особливості реалізації вимог принципу гуманізму в процесі навчально-виховної діяльності вищих навчальних закладів 7 Висновки 17 Список використаної літератури 18 Гуманізм (антропоцентризм) як ідеологія епохи Відродження План Вступ…………………………………………………………………………2 1. Творчість гуманістів епохи Відродження……………………………2 2. Гуманізм - ідеологія епохи Відродження……………………………5 Висновки…………………………………………………………………….7 Використана література…………………………………………………...8 У чому проявляється гуманізм Вільгельма Телля (за п’єсою Ф. Шиллера „Вільгельм Телль”) У чому проявляється гуманізм Вільгельма Телля Функціональні етикети культури юриста Вступ..................................................................................................................3 Контрольна з культури Культурологія як гуманітарна наука. Функції культури 3 Місце людини в культурі Стародавнього Сходу 5 Основні періоди в розвитку культури Стародавнього Риму 6 Виникнення християнства як всезагальна революція духу 7 Проблема людської особистості в культурі Просвітництва 8 Феномен двовірства в культурі Київської Русі 9 Література як чинник розвитку української культурної традиції 10 Основні традиції розвитку культури XX ст. 11 Список використаної літератури 12 Модернізм в українській національній культурі Вступ 1. Сутність модернізму як культурного явища. Передумови модернізму в українській культурі. 2. Розвиток модернізму в Україні. Висновки Література Новаторство та традиції в розвитку культури
1. Філософська сутність культури 3 2. Взаємозв’язок новаторства та традицій в культурі 5 3. Новаторство та традиції в українській культурі 8 Література 10 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |