институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття „інформаційний пошук”. Етапи інформаційного пошуку

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Поняття „інформаційний пошук”. Етапи інформаційного пошуку

Анотація 3
Вступ 4
1. Інформація і інформаційний пошук в наукових дослідженнях. 5
2. Особливості етапів інформаційного пошуку. 9
Висновки 14
Література 15



Анотація
Дана робота присвячена такому актуальному питанню наукової та навчальної діяльності як пошук інформації, створення баз даних, котрі використовуються науковцями, викладачами, студентами для забезпечення дослідницької роботи. Для її написання застосовувалися джерела, що визначають загальні принципи пошуку, обробки та збереження інформації, а також методику її застосування в науковій сфері. Поєднання проблематики інформаційної і наукової областей є головною ознакою даного дослідження. В ході його створення були використані праці як вітчизняних, так і закордонних (зокрема, російських) наукових кіл.

Вступ
Обсяги наукової літератури постійно збільшуються. На сьогодні у світі виходить близько 60 тис. журналів з природничих, технічних і суспільних наук, медицини та сільського господарства, що можна віднести до категорії наукових. У цих журналах щорічно публікується 2,5-3 млн. статей. Іншими важливими видами науково-технічної літератури є праці наукових конференцій (не менше 130 тис. доповідей на рік), науково-технічні звіти (близько 500 тис. на рік), описи винаходів (понад 1 млн. щорічно) та книги (до 100 тис. на рік). Учені та фахівці вже давно не мають можливості самостійно відслідковувати необхідні публікації.
В таких умовах актуальним постає завдання пошуку необхідних даних для створення бази інформаційного забезпечення наукового дослідження. Складність такого пошуку яскраво характеризується думкою самих вчених щодо нього: „Іноді легше винайти заново те, що вже було колись створено, ніж знайти його в гігантському потоці інформації”. Пошук необхідних даних сьогодні полегшується через створення електронних баз інформацій, видання різного роду реферативних журналів, застосування автоматичних систем пошуку інформації. Для дослідника вимагається дотримання ним певних правил інформаційного пошуку, використовуючи які він може найуспішніше виконати завдання наукового дослідження.
Висновки
Інформаційний пошук тільки тоді буде ефективним та продуктивним, коли його здійснення буде проходити у відповідності з чіткою методикою. У відповідності з цим інформаційний пошук розбивається на певні етапи, виконання яких повинно відбуватися у суворій послідовності. Загальна методика пошуку полягає в наступних діях дослідника: вивчення теми, уточнення термінології, визначити коло необхідних бібліографічних і інформаційних джерел та їх перегляд. Використовування покажчиків, бібліографічних посібників, довідкових видань, використання довідкового апарату книги (анотація, передмова, вступна стаття, умовні скорочення, допоміжні покажчики).
Основними етапами інформаційного пошуку в ході підготовки та виконання наукової роботи є: 1) формулювання задачі пошуку; 2) розробка робочої програми пошуку; 3) реалізація пошуку і 4) оформлення результатів пошуку. Кожен з цих етапів потребує детального та якісного опрацювання, без якого становиться неможливим подальше проведення роботи. Підсумком інформаційного пошуку повинна стати певна інформаційна база, матеріал, котрий можна застосовувати для проведення аналізу і синтезу певних даних.
Cмотрите также:
Інформаційний капітал

Вступ 3 Інформаційний капітал 6 1. Сутність поняття "Капітал" 6 2. Історія розвитку інформаційного капіталу 10 3. Цінність інформаційного капіталу 15 4. Інформаційний капітал для захисту державних інтересів 23 Висновок 28 Література 30 Додаток 1 - Методичні підходи до оцінки інформаційного (інтелектуального) капіталу підприємства 32

Проблеми входження України до світового інформаційного простору

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 6 1.1. Інформація як загальнонаукова та економічна категорія 6 1.2. Поняття світового інформаційного простору 7 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В СВІТОВИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР 10 2.1. Становлення та розвиток інформаційного простору України 10 2.2. Основні проблеми входження України в світовий інформаційний простір 14 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ ДО СВІТОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 19 3.1. Пропозиції щодо вирішення проблем інтеграції України у світовий інформаційний простір 19 3.2. Стратегія формування та розвитку єдиного інформаційного простору України 21 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29 ДОДАТКИ 32

Забезпечення інформаційними ресурсами адміністрації підприємства

Вступ 2 1. Інформаційний менеджмент та забезпечення інформаційними ресурсами 5 1.1. Теоретичний аспект поняття інформаційного менеджменту 5 1.2. Особливості інформаційного менеджменту в системі документообігу й діловодства організації / підприємства 9 2. Обґрунтування потреби у забезпеченні управлінською й діловою інформацією 15 2.1. Типи та категорії управлінської інформації 15 2.2. Якісні характеристики ділової інформації 23 2.3. Сучасний інформаційний ринок підприємців 25 3. Інформація та прийняття рішень в організації 31 3.1. Моделі прийняття рішень в організації 31 3.2. Основні етапи розробки управлінських моделей 33 Висновки 42 Використана література 45 Додатки 48

Інформаційний менеджмент. Цілі й задачі інформаційного менеджменту

Вступ 3 1. Поняття інформаційного менеджменту 4 2. Задачі та цілі інформаційного менеджменту 6 3. Поняття інформаційних систем менеджменту 10 4. Автоматизація діяльності ІМ 12 Висновок 14 Література 15

Патентна документація. Патентний пошук і види та цілі патентного пошуку

Зміст Вступ 3 1. Патентна документація 4 2. Патентно-інформаційне забезпечення в Україні 7 3. Патентний пошук та його цілі 11 4. Види патентного пошуку 14 5. Можливості нової патентної бази даних «ЕРОLOC» 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26

Інформаційний менеджмент як система аналізу та управління інформаційними потоками. Зовнішні і внутрішні компоненти структури інформаційного менеджменту

ПЛАН: Вступ 1. Сутність та методи інформаційного менеджменту 2. Структура інформаційного менеджменту Висновок

Організація пошуку міжнародної інформації у мережі Інтернет

Вступ 3 1. Пошук інформації в мережі Інтернет 4 2. Основні методи пошуку в Інтернет 8 3. Алгоритм пошуку в Інтернет 10 Висновок 17 Список використаної літератури 18

Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір

Вступ 2 1. Новини як важливий інформаційний компонент радіо простору. 7 1.1. Значення новин в сучасному суспільстві. 7 1.2. Складові частини новинного блоку. 17 2. Етапи підготовки новин до виходу в ефір. 30 2.1. Прийоми і методи пошуку інформації для блоку новин. 30 2.2. Перевірка знайдених фактів та джерел інформації. 49 2.3. Систематизація зібраного матеріалу для формування блоку новин. 58 2.4. Завершальне редагування, з урахуванням поєднання матеріалу, часових та інших чинників. 73 Висновки 89 Список використаної літератури 93 Додатки 97

Випуск новин на FM радіостанції: від пошуку інформації до виходу в ефір

Вступ 2 1. Новини як важливий інформаційний компонент радіо простору. 7 1.1. Значення новин в сучасному суспільстві. 7 1.2. Складові частини новинного блоку. 17 2. Етапи підготовки новин до виходу в ефір. 30 2.1. Прийоми і методи пошуку інформації для блоку новин. 30 2.2. Перевірка знайдених фактів та джерел інформації. 49 2.3. Систематизація зібраного матеріалу для формування блоку новин. 58 2.4. Завершальне редагування, з урахуванням поєднання матеріалу, часових та інших чинників. 73 Висновки 89 Список використаної літератури 93 Додатки 97

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ

ЗМІСТ стр. ВСТУП С. 3 РОЗДІЛ І. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ С. 4 РОЗДІЛ ІІ. ІНФОРМАЦІЙНА ЗБРОЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ ДЕРЖАВИ С. 7 2.1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ С. 7 2.2. ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЗБРОЇ С. 9 РОЗДІЛ ІІІ. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ С. 14 3.1. ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ДЕРЖАВИ С. 14 3.2. ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА І ЗМІ С. 16 3.3. ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА С. 18 РОЗДІЛ IV. ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ ЧИ ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА? С. 19 4.1. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ С. 22 4.2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Й ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА С. 24 РОЗДІЛ V. ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ С. 26 5.1. КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ С. 26 5.2. РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У БЕЗПЕЦІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ С. 27 5.3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЇ в ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ С. 28 ВИСНОВОК С. 36 ЛІТЕРАТУРА С. 39