институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Педагогічне спілкування та його психологічна характеристика

Вступ 3
1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СПІЛКУВАННЯ 4
2. СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 6
3. СТИЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ 10
Висновки 14
Література 15


Вступ
Докорінні зміни у житті країни, реформування українського суспільства значною мірою вплинули на характер і зміст професійної підготовки вчителів. У період оновлення всіх аспектів життєдіяльності суспільства й реалізації актуальних завдань національної програми “Освіта” (“Україна ХХІ століття”), програми “Вчитель” та Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті об’єктивний рівень професійної підготовки майбутнього вчителя визначається сформованістю його професійно-педагогічних якостей.
У процесі педагогічної діяльності вчитель розв’язує нескінченну низку педагогічних завдань. Ці завдання підпорядковані досягненню мети психолого-педагогічного процесу – формуванню особистості учня, його світогляду, переконань, свідомості, поведінки. Не менш важливим завданням учителя є завдання комунікативного характеру, адже процес навчання відбувається в умовах спілкування педагога і учнів.
Висновки
Педагогічне спілкування є безпосередньою формою прояву комунікації у навчально-виховному процесі між педагогом та вихованцями, яка спрямована на розвиток особистості, спільне вирішення різноманітних завдань, створення умов для реалізації творчих здібностей та сприяння самоактуалізації.
Сумісність у процесі спілкування педагога з учнями ґрунтується на принципах доброзичливості, принциповості і відповідальності. У процесі спілкування педагог повинен обов’язково збагачувати учнів інтелектуально, морально, естетично, діяльнісно.
Спілкування обов’язково передбачає формування у педагога і учнів образів один одного і понять про особисті властивості кожного учасника спілкування. В сучасних умовах успішне педагогічне спілкування є необхідною умовою ефективного педагогічного процесу.



Cмотрите также:
Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема

Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14

Психологічна природа спілкування

ЗМІСТ Вступ 3 1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини 4 2. Спілкування як обмін інформацією 8 3. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного 12 4. Роль міжособистих взаємин у спілкуванні 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19

Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24

Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Техніка володіння своєю поведінкою як один з важливих елементів педагогічної майстерності

ВСТУП 2 1.ВИДИ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ 2 2.НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ 2 2.1.Міміка 2 2.2.Жестикуляція 2 2.3.Жести, жести, жести 2 2.3.1.Ритмічні жести 2 2.3.2.Емоційні жести 2 2.3.3.Вказівні жести 2 2.3.4.Образотворчі жести 2 2.3.5.Символічні жести 2 2.3.6.Національний характер жестів 2 3. ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ 2 3.1.Неуспіхи в спілкуванні - неуспіхи в навчанні 2 3.2.Планування педагогічного спілкування і підготовка до нього 2 3.3.Технологія спілкування 2 ВИСНОВОК 2 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 2

Ділове спілкування

Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Етико-ділове спілкування

1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Поняття про спілкування та його різновиди

Зміст Вступ 3 1.1. Поняття про спілкування та його різновиди 6 1.2. Засоби спілкування 16 1.3. Особливості міжособистісного спілкування молоді 19 2.1. Методи та хід дослідження спілкування молоді 30 2.2. Результати дослідження та обговорення 35 Висновки 37 Список використаної літератури: 40 Додаток 42