Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Психолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентівКаталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | СкачатьПсихолого-педагогічні основи професійної поведінки викладача в аудиторії студентівВступ 31. Формування іміджу компетентного викладача 4 2. Вербальні та невербальні технології викладання 6 3. Культура мовлення і культура слухання 8 4. Логіко-психологічні правила конструювання виступу перед аудиторією 11 Висновки 13 Література 14 Вступ Викладачу для успішного проведення занять в аудиторії необхідно мати не тільки солідний багаж знань, а ще й певні індивідуальні-психологічні особливості, яскраву особистість, вміння спілкуватися з колективом студентів. В цих умовах великого значення набуває авторитет викладача як інтегративна особливість міжособистих взаємовідносин. Викладач, педагог завжди має авторитет, який відповідає його ролі наставника, духовного вчителя, ставить його в дещо привілейоване положення перед учнями. Але цей "рольовий" авторитет може підсилюватися або, навпаки, послаблюватися особистісними якостями педагога, які не завжди можуть бути відповідні вимогам вищої освіти. Тому формування авторитету є головною задачею викладача та вимагає від нього знань основ психолого-педагогічної діяльності. Висновки Викладач в ході проведення занять в аудиторії повинен сконцентрувати увагу на встановлення психологічного контакту з групою, швидкому знаходженні дієвого впливу на неї, добитися концентрації уваги студентів на предметі лекції. В ході проведення заняття викладач повинен враховувати особливості студентської аудиторії, а також об'єктивні процеси, які притаманні соціально-психологічним явищам при спілкуванні з групою. Одним із аспектів, що повинен постійно тримати викладач у полі свого зору, є створення та підтримання свого позитивного іміджу серед навчаємих. Крім досконалого знання матеріалу лекції, важливими для успішного проведення заняття є комунікативні здібності викладача. Мова і мовлення є головними інструментами професійної діяльності фахівця вищої школи в ході роботи зі студентами. Проаналізувавши діяльність фахівця вузу, можна виділити такі властивості, які необхідні йому для викладання: 1. Висока інтелігентність, глибока духовність. 2. Національна свідомість, громадянська зрілість, самокритичність. 3. Моральна чистота. Глибина і щирість переконань. 4. Доброта, педагогічний такт. 5. Творчо-практичний склад розуму, постійне прагнення до самоосвіти. 6. Досконале знання свого предмету, психолого-педагогічна ерудиція, захопленість своїм фахом. 7. Глибока обізнаність з роботою навчального закладу, міцний зв'язок з нею. 8. Педагогічна цілеспрямована активність, розвинуте методичне мислення, наявність індивідуального стилю в роботі. 9. Міцно сформовані професійні вміння, володіння різноманітною педагогічною технікою. 10. Науково-дослідницьке спрямування всієї діяльності. Cмотрите также:Психологія і педагогіка. Відповіді на питання 1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності Вступ.....................................................................................................................3 Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи 1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14 Психолого-педагогічна характеристика викладача ВНЗ Зміст Вступ 3 1. Вимоги до професії ВНЗ 3 2. Формування психолого-педагогічного мислення викладача 4 3. Типологія викладачів ВНЗ 6 4. Розвиток и самореалізація викладача ВНЗ 7 Висновок 15 Перелік використаних джерел 17 Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів 6 1.1 Методологічні питання профорієнтації 6 1.2 Система профорієнтаційної роботи з учнями 14 Розділ 2. Методика профорієнтаційної роботи учнів 20 2.1. Методика профконсультаційної роботи 20 2.2 Професійний відбір 27 2.3 Профадаптація 29 Висновки 32 Література 35 Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психолого-педагогічні питання професійної орієнтації учнів 6 1.1 Методологічні питання профорієнтації 6 1.2 Система профорієнтаційної роботи з учнями 14 Розділ 2. Методика профорієнтаційної роботи учнів 20 2.1. Методика профконсультаційної роботи 20 2.2 Професійний відбір 27 2.3 Профадаптація 29 Висновки 32 Література 35 Психолого-педагогічні аспекти формування особистості фахівця 1. Психологічна характеристика професійної діяльності 3 2. Мотиваційні, пізнавальні, емоційні та вольові компоненти готовності особистості до професійної діяльності 5 Література 13 МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26 Форми організації навчального процесу у вищій школі
1. «Технологія навчання» та «технологія у навчанні». Визначити термінологію та узагальнити ці поняття 2 2. Поняття про організаційні форми навчання. Класифікація форм навчання. Методична концепція лекційного курсу. Види і методика проведення семінарських, практичних, лабораторних занять 5 3. Форми контролю, обліку й оцінки знань, умінь та навичок студентів. Структура активності викладача і студентів, засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами в процесі навчання, структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста 9 4. Організаційно-діяльнісна гра як засіб вирішення дослідницьких завдань. Ділові ігри для досягнення цілей навчання і виховання майбутніх спеціалістів. Ігрове моделювання педагогічних ситуацій 12 Література 16 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |