институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Практика | Страниц: 42 | Год: 2010 | Размер: 64 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1
1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1
1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1
1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3
2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4
3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5
4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7
5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9
6. Організаційно-методична робота 10
7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11
ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24
ПРОЕКТ 30
Додатки 33
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33
ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41
Характеристика 42

Cмотрите также:
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)

ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта, середня група дітей дошкільного віку)

Освіта

Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14

Освіта

Вступ 3 Мета державної освітньої політики 4 Дошкільна освіта 6 Шкільна освіта 7 Робота з обдарованою молоддю 8 Позашкільна освіта 9 Професiйно-технiчна освiта 9 Вища освіта 10 Міністерство освіти і науки України 11 Висновки 13 Використана література 14

Звіт про проходження практики (Психологія. БАЗА ПРАКТИКИ – МІЛІЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ М. КИЄВА)

Звіт про проходження практики 2 Посадова інструкція психолога психологічної служби 2 Психологічний інструментарій 4 Аналіз протоколу спостережень. 5 Діагностичне заняття. 5 Аналіз результатів обстеження: 5 Висновок по коректурній пробі: 5 Висновок по піктограмі: 6 Висновок по тесту Р. Амтхауера: 7 Соціометричне дослідження 8 Методика “Спрямованість особистості в спілкуванні (СОС)”. 8 Методика “Соціометрія”. 12

Звіт про проходження виробничої практики

Вступ 3 1. Загально-економічна характеристика об'єкта проходження практики 4 2. Оцінка фінансового стану господарства 9 3. Оцінка податкової роботи 16 Висновки 21 Додатки 23 Додаток А. Баланс підприємства за 2003-2006 рр. 23 Додаток Б. Звіт про фінансові результати підприємства 25 Додаток В. Податковий календар 26

Проходження практики в готелі адміністратором

Календарний план проходження практики Звіт про виконання програми практики Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента Звіт з практики готель ВСТУП 3 1. Основна характеристика діяльності підприємства 4 2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6 3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8 4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11 5. Аналіз робочого дня керівника 15 6. Комунікаційні зв’язки в організації 18 7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23 8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Звіт з практики товарознавця

Базою проходження практики був кондитерський відділ Центрального гастроному № 42.

Звіт з практики

Календарний план проходження практики ВСТУП 4 1. Інжиніринг - поняття і визначення інжинірингу 5 2. Поняття, основні принципи, система та правова діяльність підприємства 10 3. Зміст та характеристика конкретно виконаної роботи 15 Висновок 20

УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)

ВСТУП І. 1.Українське дошкілля: його сьогодення та майбуття 2.Дошкільна та початкова шкільна освіта: проблеми та завдання оновлення А) проблеми сьогодення з питань перспективності та наступності між ДНЗ та школою Б) шляхи подолання проблем 3.Про оновлення системи дошкільної освіти на сучасному етапі 4.Принципи оновлення 5.Дитячий садок і суб”єктивно орієнтована дидактика ІІ. 1.Дошкільна освіта в Росії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) 2.Основні напрями освітянської політики Російської Федерації ІІІ. 1.Реінтеграція освітнього простору Росії та України 2.Дві особистості – дві сторони виховання ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА