институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Бар’єри спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Бар’єри спілкування

Вступ 3
1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4
2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8
Висновки 14
Література 15


Вступ
Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися.
Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування".
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри.
Cмотрите также:
Спілкування з підлеглими та співробітниками

Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

Ділове спілкування

Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15

Етико-ділове спілкування

1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18

Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Вступ 3 1. Зміст спілкування 4 2. Засоби спілкування 5 3. Функції (аспекти) спілкування 6 Комунікативна функція спілкування 6 Перцептивна функція спілкування 11 Інтерактивна функція спілкування 15 Список використаної літератури 20

Психологія управлінського спілкування

Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21

СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Спілкування і діяльність як одні з основних категорій в психології 5 1.1. Поняття спілкування і діяльності 5 1.2. Спілкування і взаємодія 6 1.3. Ділове спілкування 17 Розділ 2. Основні теоретичні підходи щодо співвідношення спілкування і діяльності 23 2.1. Єдність спілкування і діяльності 23 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема

Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14

Особливості спілкування молодших школярів

План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок.

Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка

Вступ 3 1. Сутність та значення спілкування 4 2. Види спілкування 8 3. Основні типи, принципи та суперечності спілкування. 11 4. Механізми спілкування 15 Висновки 18 Список використаної літератури 20

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22