институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика і процедура збору, аналізу соціологічної інформації, розробки звіту і рекомендацій їх впровадження у практичній діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Методика і процедура збору, аналізу соціологічної інформації, розробки звіту і рекомендацій їх впровадження у практичній діяльності

Зміст

Вступ 3
1. ЗБІР СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЙОГО МЕТОДИ 4
2. АНАЛІЗ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, РОЗРОБКА ЗВІТУ І РЕКОМЕНДАЦІЙ 8
Висновки 12
Література 13



Вступ
Соціологічне дослідження уявляє собою систему логічно послідовних методологічних, методичних і організаційно-технічних процедур, що підкоряється єдиній цілі: отримати точні і об’єктивні дані про вивчаємий соціальний об’єкт, явище або процес.
Збір соціологічної інформації, її обробка та аналіз, вироблення звіту і рекомендацій являються етапами соціологічного дослідження, які безпосередньо стосуються практичних питань проведення дослідження, інтерпретації і осмислення отриманої інформації. Передує цьому процесу теоретичне обґрунтування концепції дослідження, тобто його основи, на якій базується емпірична частина наукового пошуку. Вона співвідноситься з етапом збору, як перший розділ з другім, є його методологічною основою. Відповідно, збір інформації та її подальша обробка, є другим етапом дослідження, що має свої властивості та вимоги до процедур.
Cмотрите также:
Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації 5 1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання 5 1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 10 Розділ 2 Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка" 17 2.1. Проведення аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 17 2.2 Проведення аналізу факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 23 2.3. Проведення SWOT – аналізу діяльності ВАТ "Ромашка". 30 Розділ 3. Шляхи активізації роботи підприємства по збору та аналізу маркетингової інформації. 35 3.1 Розробка методів збору первинної та вторинної інформації на ВАТ "Ромашка" 35 3.2 Аналіз результатів збору інформації. 40 Висновок 43 Література 45

Методика аудиту звіту про фінансові результати

Вступ 3 І Розділ . Теоретико-методологічні аспекти формування звіту про фінансові результати 5 1.1. Загальні принципи побудови звіту про фінансові результати 5 1.2. Методика складання звіту про фінансові результати 7 1.3. Зв’язки між фінансовими звітами 11 ІІ Розділ. Методика та організація проведення аудиту звіту про фінансові результати 13 2.1. Цілі та завдання аудиту звіту про фінансові результати 13 2.2. Джерела інформації проведення аудиту звіту про фінансові результати 14 2.3. Методика і організація аудиту звіту про фінансові результати 15 ІІІ Розділ. Аудит звіту про фінансові результати ТОВ «__» 22 3.1. Загальний огляд та аналітична оцінка показників звіту про фінансові результати ТОВ «__» 22 3.2. Аудит достовірності показників звіту про фінансові результати ТОВ «__» 25 3.3. Складання аудиторського висновку 28 Висновок 31 Список використаної літератури 33 Додатки 35

Методи аналізу документів в соціології

Вступ 3 1. ДОКУМЕНТИ В СОЦІОЛОГІЇ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 4 2. СУТНІСТЬ МЕТОДУ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ ДОКУМЕНТІВ 7 3. ОСОБЛИВОСТІ ТРАДИЦІЙНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ ДОКУМЕНТІВ 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Соціологія має в своєму арсеналі велику кількість методів, за допомогою яких здійснюється збір, аналіз та обробка соціологічної інформації. Основне місце серед них займають методи збору інформації, як основного джерела даних в соціології. Маючи в своєї наявності певну базу таких даних, можна її аналізувати, інтерпретувати та ставити за основу в будь-якому дослідженні. Аналіз документів, є одним з методів, яким користуються під час наукового пошуку. В соціології існує багато видів методу аналізу документів, але найбільш розповсюдженими є два: традиційний, або класичний (якісний); формалізований, або кількісний, який також отримав назву контент-аналізу. В цієї роботі будуть висвітлені питання співвідношення цих двох методів аналізу документів, а також розглянуте загальне значення документів для отримання соціологічної інформації.

Контрольна якість емпірічного дослідження

Вступ 3 1. Надійність шкали. 4 2. Методи контролю надійності соціологічної інформації. 6 3. Статистичні показники надійності соціологічної інформації 10 Висновки 13 Література 14

Якість емпірічного дослідження

1. Підходи надійності інформації в контексті різних парадигм соціологічного дослідження 3 2. Засоби перевірки надійності соціологічної інформації на разі використання якісних методів дослідження 6 3. Визначте основні методи контролю надійності соціологічної інформації В. Паніотто 14 Література 15

Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження

Зміст 1. Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження 3 2. Протоколи, види, порядок їх написання та оформлення 8 3.Договір про захист комерційної інформації 12 Список використаної літератури 17

Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження

Зміст 1. Особливості розробки проектів договорів закупок товарів на ярмарку, методика їх аналізу, вияву розбіжностей та узгодження 3 2. Протоколи, види, порядок їх написання та оформлення 8 3.Договір про захист комерційної інформації 12 Список використаної літератури 17

Методичні аспекти аналізу та аудиту звітності підприємства про фінансові результати діяльності

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні аспекти звітності підприємства 7 1.1. Звітність, її сутність та види 7 1.2. Вимоги, які висуваються до фінансової звітності 12 1.3. Порядок складання, затвердження та подання звіту про фінансові результати в системі ПСБУ 18 Розділ 2. Організація та методика складання звіту про фінансові результати 23 2.1. Загальні принципи побудови звіту про фінансові результати 23 2.2. Методика складання звіту про фінансові результати 40 2.3. Особливості відображення елементів операційних витрат 52 2.4. Методика розрахунку прибутковості акцій 57 Розділ 3. Аудит та аналіз фінансової стійкості підприємства 60 3.1. Аудит достовірності показників звіту про фінансові результати 60 3.2. Аналіз стійкості підприємства 70 Висновки та пропозиції 92 Список використаної літератури 95 Додатки 98

Контрольна з соціології

1. Методи обробки і аналізу соціологічної інформації, загальна характеристика. 2. Мікро та макропідходи до вивчення суспільства. Зробіть порівняльну характеристику 3. Розкрийте різницю між характером роботи соціолога-теоретика та соціолога-практика ЗМІСТ 1. МЕТОДИ ОБРОБКИ І АНАЛІЗУ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЇХ ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА 3 2. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІКРО- ТА МАКРОПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬСТВА 7 3. ОСОБЛИВОСТІ ТА ВІДМІННОСТІ МІЖ ХАРАКТЕРОМ РОБОТИ СОЦІОЛОГА-ТЕОЕРЕТИКА ТА СОЦІОЛОГА-ПРАКТИКА 11 Список використаної літератури 15

Облік і аналіз результатів господарюючих суб’єктів

РОЗДІЛ 2 ОБЛІК ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ 3 2.1 Узагальнення інформації про облік доходів, витрат та порядок формування фінансових результатів діяльності підприємства 3 2.2 Особливості обліку податку на прибуток 10 2.3 Облік операцій по використанню прибутку 24 2.4 Автоматизація обліку фінансових результатів підприємства 32 2.5 Методика складання звіту про фінансові результати 38 Висновки до розділу ІІ 45 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 46 3.1 Система показників, інформаційна база та основні методи аналізу 46 3.2 Методика аналізу рівня та динаміки фінансових результатів 50 3.3 Факторний аналіз рентабельності 57 3.4 Шляхи збільшення прибутку та рівня рентабельності підприємства 69 Висновки до розділу ІІІ 76 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 81 ДОДАТКИ 84