институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика діагностики рівня суб’єктивного контролю Дж. Роттера, особливості її проведення та інтерпретації

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Материал | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Методика діагностики рівня суб’єктивного контролю Дж. Роттера, особливості її проведення та інтерпретації

Вступ 3
1. СУТНІСТЬ МЕТОДИКИ, ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 4
1.1. Методика Дж. Роттера як інструмент для дослідження локус-контролю 4
2. ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 8
2.1. Збір первинних даних для визначення локус-контролю 8
2.2. Підсумки тестування 9
Загальні висновки 11
Список використаної літератури 12
Додаток А 13


Вступ
Актуальність дослідження особистості не стала меншою в наші дні. Предметом психологічного аналізу все частіше стають різні форми довільної активності індивіда, його буденна свідомість, типи пояснення навколишнього світу, світоглядні установки, відношення людини до своєї долі. У психології необхідність використовування таких понять, як „моральна відповідальність", „атрибуція відповідальності" пояснюється зв'язком з тією або іншою науковою школою. При цьому рух від феноменологічного аналізу до експериментального, від якісних міркувань до кількісних вимірювань – досить складний процес, не застрахований від помилок. Американський психолог Дж. Роттер, запропонував для пояснення мотиваційно-орієнтаційних прагнень індивіда свою суб'єктно-центровану парадигму, яка надає можливість не тільки скласти загальне враження про той або інший тип особистості, а і одержати кількісні результати відображення її психічного світу, що пов'язані з локус-контролем.
Загальні висновки
Можна вважати, що в основу визначення УСК особистості встановлені дві передумови: 1. Люди розрізняються між собою по тому, як і де вони локалізують контроль над значними для себе подіями. Можливі два полярні типи такої локалізації: екстернальний і інтернальний. У першому випадку людина вважає, що події, що відбуваються з нею, є результатом дії зовнішніх сил – випадку, дії інших людей і т.д. В другому випадку вона інтерпретує значущі події як результат своєї власної діяльності. Будь-якій людині властива певна позиція на континуумі, що тягнеться від екстернального до інтернального типів.
Локус контролю індивіда, універсальний по відношенню до будь-яких типів подій і ситуацій, з якими йому доводиться стикатися. Один і той же тип контролю характеризує поведінку даної особи у разі невдач і у сфері досягнень, причому це в рівній мірі торкається різних областей соціального життя.
Методика дослідження суб'єктивного контролю має величезне практичне значення для представників педагогічних спеціальностей, фахівців у області соціальної роботи, а також практичних психологів. При укомплектовуванні організації працівниками можна заздалегідь визначати, який у них локус контролю. Якщо респондент схильний у всіх своїх помилках винити інших, а досягнення в роботі приписувати випадку, то від такого претендента на посаду краще наперед відмовлятися, ніж потім болісно доводити йому, що саме він винуватий у власних прорахунках, а не хтось інший, могутніший.
Проте, при цьому слід більш глибоко вивчати питання, наскільки локус контролю особистості має вирішальне значення в загальній структурі діяльності людини і чи не нейтралізується він іншими особистісними утвореннями: характером, вольовими якостями, інтелектом, стилем поведінки в конфліктних ситуаціях.

Cмотрите также:
Практикум із психології. Тема: «Методика діагностики рівня суб’єктивного контролю Дж. Роттера, особливості її проведення та інтерпретації» По-русски это звучит так: «Методика диагностики уровня субъективного контроля Дж. Роттера, особенности ее проведения и интерпретации»

Вступление 3 1. СУЩНОСТЬ МЕТОДИКИ, ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 4 1.1. Методика Дж. Роттера как инструмент для исследования локус-контроля 4 1.2. Порядок и правила использования методики 6 2. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 15 2.1. Сбор первичных данных для определения локус-контроля 15 2.2. Итоги тестирования 16 Общие выводы 18 Список использованной литературы 19 Вступление Актуальность исследования личности не стала меньшей в наши дни. Предметом психологического анализа все чаще становятся различные формы произвольной активности индивида, его обыденное сознание, типы объяснения окружающего мира, мировоззренческие установки, отношение человека к своей судьбе. В психологии использование таких понятий, как „моральная ответственность“, „атрибуция ответственности“, „выученная беспомощность“, объясняется связью с той или иной научной школой. При этом движение от феноменологического анализа к экспериментальному, от качественных рассуждений к количественным измерениям – довольно сложный процесс, не застрахованный от ошибок. Американский психолог Дж. Роттер, предложил для пояснения мотивационно-ориентационных стремлений индивида свою субъектно-центрированную парадигму, которая давала возможность не только сложить общее впечатление о том или ином типе личности, а и получить количественные результаты отображения ее психического мира, связанные с локус-контролем.

Діагностування самооцінки особистості

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи діагностики особистості 4 2. Практична діагностика особистості 6 2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6 2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8 2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11 2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13 2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15 2.6. Загальні результати діагностування 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Тестовый контроль по иностранному языку

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................З Розділ 1. Теоретичні основи застосування тестового контролю при при формуванні лексичної компетенції учнів 1.1. Психолого-фізіологічні та вікові особливості учнів на старшому етапі навчання..................................……..6 1.2.Психолого-лінгвістичні особливості формування лексичних навичок............….......................................……….12 1.3.Особливості тестового контролю. Характеристика тестів у навчанні іноземної мови в ЗОШ ................……………………………20 Розділ ІІ. Методика проведення тестового контролю, як засобу перевірки рівня сформованості лексичних навичок 2.1 Характеристика та оцінювання тестових завдань ..............35 2.2.Комплекс тестових завдань для контролю рівня рецептивних та продуктивних лексичних навичок....…...........39 2.3.Експериментальна перевірка.................................….........61 Висновки ..................................................................………...64 Бібліографія...............................................................………..66

Самооцінка та її роль у розвитку особистості

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи діагностики особистості 5 1.1. Психологічна природа самооцінки особистості 5 1.2. Функції самооцінки та її роль у формуванні особистості 11 1.3. Загальні закономірності динаміки самооцінки в онтогенезі 13 1.4. Опис методик 17 2. Практична діагностика самооцінки особистості 22 2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 22 2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 24 2.3. Загальні результати діагностування 26 Висновки 30 Список використаних джерел 32 Додатки 34 1. Анкета до методики Лірі 2. Ключ до анкети Метою роботи є комплексне проведення дослідження самооцінки особистості, з застосуванням комплексної методики. Завдання роботи. 1. Дослідити психологічну природу та етапи розвитку самооцінки особистостіє 2. Окреслити основні етапи діагностування особистості. 3. Провести комплексне діагностування сомооцінки особистості, використовуючи сукупність інтроспективних та проективних методик. Предмет дослідження –процес дослідження самооцінки особистості. Об’єкт дослідження - самооцінка особистості та певні особливості особистості. Хронологічні рамки роботи в теоретичній частині охоплюють період від середини 20-го століття і до наших днів. Практичне дослідження здійснювалося в березні 2006 року. Проблеми самооцінки особистості та її діагностики присвячено багато робіт в психології. Ряд праць Божовича Л.І. Избранные психологические труды. присвячено дослідження природи та функцій самооцінки особистості, її ролі в розвитку особистості. Основні аспекти формування самооцінки з точки зору діяльнісногог підходу викладені в працях Петровського А.В. «Развитие личности и проблема ведущей деятельности» та «К психологии активности личности» В роботі Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике докладно описано методику діагностування між особистісних відносин Лірі, дано детальні рекомендації щодо обробки експериментальних даних. В роботі Собчик Л. Н. Диагностика индивидуально-типологических свойств и межличностных отношений, описано ряд методик для діагностування самооцінки особистості, дано ряд рекомендацій щодо організації дослідження та обробки результатів за цілим рядом методик в тому числі й за методикою дослідження внутрішнього локусу контролю Роттера.. Ці та інші роботи психологів, які займалися даною проблемою, зокрема Блатнер А., Бодальов А.А., Божович Л.І., Бороздіна Л., Гіппернейтер Ю.Б., Гофман І. Горностай П. П., Грановська Р.М., Дружинін В. Н., Морено Я., Рубінштейн С.Л., Хоппе Ф. та інші складають методологічну базу роботи.

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

інтерпретація тексту

Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31

Методика діагностики конкурентоспроможності продукції

Методика діагностики конкурентоспроможності організації 3 Практичне завдання. Методика діагностики конкурентоспроможності продукції на прикладі під-ва 13 Література 28 Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 29

Екологія

ВСТУП 2 1. СФОРМУВАТИ ПРЕДМЕТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3 2. ПО ЯКИХ КАНАЛАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 5 3. ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВІД ПРИРОДНИХ 8 4. ОПИШІТЬ ВІДОМІ ВАМ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15

Контрольна робота психологія

1. Сформулюваті предмет екологічної психології 4 2. Після яких каналів відбувається формування суб'єктивного ставлення до природи? 6 3. Чим відрізняються соціальні психологічні релізери від природних? 10 4. Опишіть відомі вам методики діагностики суб'єктивного ставлення до природи. 11 Список використаної літератури 12

Оцінка інтелекту у психодіагностиці

Зміст Вступ 3 1. Теоретичний огляд діагностики інтелекту 4 1.1. Діагностика інтелекту 4 1.2. Оцінка інтелекту 8 2. Характеристика тестів інтелекту 9 2.1. Тест Векслера 9 2.2. Тест Равена (прогресивні матриці). Тест інтелекту Амтхауера 14 3. Експериментальна частина 17 3.1. Методи психодіагностики 17 3.2. Універсальна методика для вивчення рівня та структури інтелекту 18 3.2.1. Процедура відбору тестового матеріалу 19 3.2.2. Основні принципи відбору субтестів 20 3.2.3. Короткий опис субтестів 21 3.2.4. Модифікація тесту 23 3.2.5. Обробка результатів 26 3.2.6 Основи інтерпретації та практичне використання 27 Висновки 30 Список використаних джерел 31