институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конфлікти як види критичних ситуацій

Каталог пособий и учебных материалов | Конфликтология | Материал | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Конфлікти як види критичних ситуацій

Вступ 3
1. КОНФЛІКТ В СИСТЕМІ ПОНЯТЬ ЖИТТЄВИХ КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЙ 4
2. ТИПИ КОНФЛІКТІВ. ДЖЕРЕЛА, ПРИЧИНИ І ФУНКЦІЇ КОНФЛІКТІВ 7
Висновки 14
Література 15


Вступ
Там, де є людина, завжди є конфлікти, бо вони – постійний супутник буття і суспільного розвитку. Поширеність конфліктів, їх роль в суспільному житті привлекала увагу ще із стародавніх часів. Про конфлікт писали стародавні мудреці. Античні філософи розглядали конфлікти як найважливіший і необхідніший атрибут суспільного життя і розвитку.
Конфлікт як явище людського життя можна піддавати дослідженню з різних сторін. Одним із аспектів вивчення конфлікту є розгляд його як одного з видів критичної ситуації. У конфліктній ситуації кожна зацікавлена сторона прагне відстоювати та досягати реалізації власних мети, цілей, думок, завдань, точки зору, при цьому вона наводить аргументи на свою користь, перешкоджає опоненту чинити так само, використовує всі прийнятні у даній ситуації заходи та форми впливу і намагається здолати опір іншої сторони.
В даній роботі висвітлені питання співставлення конфлікту з іншими видами критичних ситуацій, а також проаналізовані його джерела, причини і функції.

Висновки
Конфлікт завжди пов'язаний з наявністю протиріччя, зіткненнями несумісних поглядів, інтересів, цінностей, мотивів. Однак суттєвість конфлікту полягає не стільки в виникненні протиріччя, скільки в засобі його вирішення.
До конфлікту призводить таке зіткнення інтересів, потреб, поглядів, мети, мотивів, при якому з'являється протидія сторін. Саме протидія складає психологічне ядро будь-якого конфлікту. В психологічному плані конфлікт супроводжується для його учасників негативними емоційними станами по відношенню одного до другого.
Конфліктна ситуація – це об'єктивна основа конфлікту, що фіксує виникнення реального протиріччя в інтересах і потребах сторін. Вона включає: учасників конфлікту (сторони конфлікту), якими можуть бути різноманітні аспекти особистості (внутрішньоособистий конфлікт), окремі індивіди або різні за масштабами соціальні групи; об'єкт конфлікту (реальний або ідеальний); умови протікання (передусім соціально-психологічна середа); образи конфліктної ситуації.
Конфлікт як критична психологічна ситуація передбачає наявність у людини досить складного внутрішнього світу і актуалізацію цієї складності вимогами життя. Причини, що породжують конфлікт, не є очевидними, не представляють безумовне табу і завжди пов'язані з умовами проблемної задачі. У разі конфлікту саме свідомість повинна порівняти цінність мотивів, зробити між ними вибір, знайти компромісне рішення.

Cмотрите также:
Види невротичних конфліктів. Ознаки та особливість

Зміст Вступ 3 1. Внутріособистісні конфлікти як джерело конфліктів в організації 4 2. Невротичні конфлікти у посттоталітарному суспільстві 8 3. Психоаналіз та невротичні конфлікти 17 Висновки 22 Література 24

Консультування вчителів у ситуації включення в педагогічний конфлікт

Предмет: психологічне консультування План. Вступ. 3 Визначення і приклади особливостей педагогічних ситуацій і конфліктів 3 Види педагогічних ситуацій і конфліктів. 5 Ситуації і конфлікти відносин. 8 Деякі особливості педагогічних конфліктів. 9 Вирішення педагогічних ситуацій і конфліктів 10 Психологічний аналіз ситуацій і конфліктів та його запобігання 13 Висновки та практичні поради. 22 Список використаної літератури. 23 Список використаної літератури. 1.Анцупов А.Я., Малышев А.А. Введение в конфликтологию. К.,2000.–256с. 2.Конфлікт в педагогічних системах. Зб. статей. Вінниця,1997. – 350с. 3.Шакуров Р.Х., Алишев Б.С. Причины конфликтов в педагогических коллективах и пути их преодоления Вопросы психологии.-1986.- №6.-с.67-76. 4.Журавлев В.И. Основы педагогической конфликтологии.–М.,1995.–183с. 5.Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе.–М.,1991.–125с. 6.Чистякова Т.А. Педагогический конфликт и способы его преодоления.–М.,1987.–122с.

Класифікація конфліктів

Вступ 3 1. Внутрішньоособисті конфлікти 4 2. Міжособисті конфлікти 7 3. Міжгрупові конфлікти 11 Висновки 16 Список використаної літератури 17

Причини та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій

1. Причини виникнення надзвичайних ситуацій……………………………………..2 2. Загальна класифікація надзвичайних ситуацій…………………………………….5 3. Послідовність визначення виду та рівня надзвичайної ситуації…………………9 4. Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час та заходи, спрямовані на їх ліквідацію……………………………………………………………………………...12 Список літератури…………………………………………………………………….18

Психологія екстремальних ситуацій

Вступ 3 1. Проблема стагнації особистості в умовах ординарного застиглого буття 5 2. Екзистенційні конфлікти людини: тяжіння до стабільності та змін 12 Висновок 19 Список використаної літератури 22

Контроль за відхиленням у критичних точках

ЗМІСТ Вступ 3 1. Система взаємодії підприємств із зовнішнім середовищем 4 2. Контроль за відхиленням у критичних точках 11 Висновки 23 Література 24

Контроль за відхиленням у критичних точках

ЗМІСТ Вступ 3 1. Система взаємодії підприємств із зовнішнім середовищем 4 2. Контроль за відхиленням у критичних точках 11 Висновки 23 Література 24

Роль проблемних ситуацій в навчанні п’ятикласників

ЗМІСТ Вступ……………………………………..………………………………3 1. Проблемне навчання – педагогічна технологія на основі активізації діяльності учнів 1.1 Виникнення концепції проблемного навчання…..……………4 1.2 Історико-педагогічні передумови проблемних ситуацій……………………………………………………………6 1.3 Сутність і цілі проблемного навчання………………………….8 2. Значення проблемних ситуацій 2.1 Проблемні ситуації – джерело творчого мислення…………..11 2.2 Класифікація і типи проблемних ситуацій…………………...15 3. Проблемні ситуації в процесі навчання п’ятикласників 3.1 Шляхи і способи створення проблемних ситуацій на уроці……………………………………………….18 3.2 Психолого-педагогічне проектування способів вирішення проблемних ситуацій…………………………………………..20 3.3 Створення системи проблемних ситуацій…………………….21 Висновок……………………………………………………………….23 Використана література……………………………………………….24

Класифікація надзвичайних ситуацій природного техногенного соціально-політичного і воєнного характеру

Вступ 2 1. Причини виникнення надзвичайних ситуацій 3 2. Загальна класифікація надзвичайних ситуацій 6 3. Послідовність визначення виду та рівня надзвичайної ситуації 8 4. Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час та заходи спрямовані на їх ліквідацію 11 Висновки 17 Список літератури 19

Конфлікт, конфліктні ситуації, способи вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві

Вступ 3 Конфлікт та конфліктна взаємодія в суспільстві 5 Поняття конфлікту, його ознаки та види 5 Структура і динаміка конфлікту 6 Вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві 11 Причини виникнення конфлікту на підприємстві 11 Стилі вирішення конфліктних ситуацій 15 Основні способи управління конфліктною ситуацією 22 Методи управління конфліктами в організації 23 Висновок 27 Література 28