институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація спілкування як важлива функція культурно-дозвіллєвої діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Організація спілкування як важлива функція культурно-дозвіллєвої діяльності

Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ СФЕРІ 4
2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ФАХІВЦІВ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ СФЕРИ 8
3. УПРАВЛІННЯ СПІЛКУВАННЯМ 11
Висновки 14
Література 15
Висновки
Для фахівця культурно-дозвіллєвої сфери спілкування – це не тільки потреба, але й вид діяльності. Завдяки ньому він виконує свої професійні обов’язки, здійснює необхідні функції. Спілкування в культурно-дозвіллєвій сфері – це необхідний інструмент в роботі з людьми, важливість якого обумовлює призначення та роль закладів культури в житті суспільства.
Одним із головних завдань підготовки працівників культури є навчання їх ефективному та успішному спілкуванню з клієнтами, людьми, що приходять в культурно-дозвіллєві заклади. Крім того, спілкування необхідно і для вирішення поточних завдань, що пов’язані з колом професійних обов’язків. Вміння спілкуватися в творчому колективі, робочій групі – неодмінна умова будь-якого професіонала.
Спілкування для фахівця культурно-дозвіллєвої сфери – це ще й вид мистецтва. Саме слова, мовлення артиста, творчого працівника змушують людей насолоджуватися мистецтвом, залучатися до кращих зразків світової культури. Для фахівців цієї сфери найважливішим завданням є опанування майстерністю виражати свої почуття, емоції, думки.
Для будь-якого працівника дозвіллєвої сфери необхідно вміння безконфліктного спілкування. Відвідувачі закладів культури повинні відчувати в них атмосферу співробітництва, уваги до себе, підтримки.
Організація та управління спілкуванням – важливий обов’язок фахівця культурно-дозвіллєвої сфери. Він повинен брати на себе провідну роль в спілкуванні, виконувати в ньому роль „головної скрипки”. Тільки у цьому випадку спілкування в закладах культурно-дозвіллєвої сфери буде корисним та ефективним для обох сторін-учасників спілкування.



Вступ
Спілкування є результатом розвитку суспільної історії, показником і основою нашої культури і одночасно засобом розвитку суспільства. В процесі спілкування забезпечується єдність дій людей, їх консолідація, впорядковується цілеспрямована діяльність. Спілкування сприяє розширенню світогляду людей, розвитку інтелекту, оволодінню новими знаннями, уміннями, навичками, необхідними для успішної діяльності. Воно створює умови для розвитку цілеспрямованості почуттів, волі, оцінок, орієнтацій – всього того, що характеризує не просто потребу жити, існувати серед собі подібних, а брати активну участь у суспільному творенні.
В значній мірі успіх професійної діяльності представників багатьох професій залежить від рівня культури професійного спілкування. В першу чергу це стосується професії людей, які здійснюють діяльність в культурно-дозвіллєвій сфері. Саме ним доводиться щоденно стикатися з десятками і навіть сотнями клієнтів, і не просто стикатися – а цілеспрямовано спілкуватися, реалізуючи певну мету. Спеціалісту цієї сфери край необхідно мати певні знання в цій сфері, вміти організовувати та підтримувати ефективне спілкування.
Cмотрите также:
Культурно-дозвіллєва діяльність

Зміст: Вступ 2 1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5 2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10 3. Основні види культурно-дозвіллєвої діяльності 14 4. Основні форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 Висновки 24 Список використаної літератури: 27

Культурно-дозвіллєва діяльність

Зміст: Вступ 2 1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5 2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10 3. Основні види культурно-дозвіллєвої діяльності 14 4. Основні форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 Висновки 24 Список використаної літератури: 27

види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності

Зміст: Вступ 2 1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5 2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10 3. Основні види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 Висновки 24 Список використаної літератури: 27

види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності

Зміст: Вступ 2 1. Специфіка і сутність дозвіллєвої діяльності 5 2. Функції культурно-дозвіллєвої діяльності 10 3. Основні види і форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 Висновки 24 Список використаної літератури: 27

Тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Швеції

1. Передумови розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Швеції 3 2. Можливості активного відпочинку в Швеції 4 3. Організація дитячого дозвілля 6 4. Культурно-масовий відпочинок в Швеції 7 Висновки 14 Література 15

Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні засади організації вільного часу. 5 1.1. Історичний аспект проблеми вільного часу. 5 1.2. Соціальна цінність дозвілля в житті сучасної людини. 14 Розділ ІІ. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19 2.1. Аналіз проблеми культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 19 2.2. Основні напрями і тенденції розвитку культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні. 28 Висновки 31 Список використаної літератури 32

Культурно-дозвіллєва діяльність: сутність, функції, види і форми

Зміст Вступ 3 Розділ І. Сутність культурно-дозвіллєвої діяльності 5 1.1. Дозвілля і культурно-дозвіллєва діяльність, як галузь наукового знання 5 1.2. Соціальна сутність дозвілля 8 3. Структура дозвіллєвої діяльності 11 Розділ ІІ. Функції, види та форми культурно-дозвіллєвої діяльності 14 2.1. Функції та принципи дозвілля 14 2.2. Основні інститути дозвіллєвої діяльності 18 2.3. Дозвіллєва робота з різними категоріями населення 21 Висновки 28 Література 30 Додатки схеми 31 Додаток 1. Структурне наповнення дозвілля Додаток 2. Функції дозвілля Додаток 3. Принципи дозвілля Предметом дослідження курсової роботи виступає культурно-дозвіллєва діяльність. Основною метою курсової роботи є дослідження а саме її сутністі, функцій, видів і форм культурно-дозвіллєвої діяльності. Виходячи з поставленої мети, автор ставить наступні завдання: - визначити дозвілля і культурно-дозвіллєву діяльність, як галузь наукового знання ; - визначити соціальну сутність дозвілля; - проаналізувати структуру дозвіллєвої діяльності; - дослідити функції та принципи дозвілля; - охарактеризувати основні інститути дозвіллєвої діяльності; - надати характеристику дозвіллєвої роботи з різними категоріями населення. Враховуючи актуальність обраної теми на сьогодні у вітчизняних та зарубіжних джерелах приділяється досить багато уваги питанням та проблемам, що стосуються культурно-дозвіллєвої роботи та організації дозвілля. Зокрема, під час написання курсової роботи було використано наступні джерела: «Дозвілля в зарубіжних країнах», «Дозвіллєзнавство», «Педагогіка дозвілля», «Соціологія дозвілля», «Культурно-дозвіллєва сфера України: динаміка змін та перетворень» тощо. Курсова робота складається зі вступу, двох основних розділів, висновку, списку використаних джерел.

Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті

Вступ 3 1. Зміст спілкування 4 2. Засоби спілкування 5 3. Функції (аспекти) спілкування 6 Комунікативна функція спілкування 6 Перцептивна функція спілкування 11 Інтерактивна функція спілкування 15 Список використаної літератури 20

Особливості дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю в США

ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ 4 1.1. Культурно–дозвіллєва проблематика у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників 4 1.2. Організація спортивно-оздоровчої роботи 7 1.3. Моральне виховання дітей у ході дозвіллєвої роботи 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОЇ ШКОЛИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ І МОЛОДДЮ 17 2.1. Напрямки дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю у Сполучених Штатах 17 2.2. Дозвіллєві комплекси і центри для молоді у США, скаутські союзи 22 2.3. Оцінка ефективності дозвіллєвої роботи з підлітками та молоддю в США 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТОК А 34

Організація дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах

Вступ 3 1. Історія розвитку дозвіллєвої діяльності 5 1.1. Історія розвитку дозвіллєвої діяльності у світі 5 1.2. Історія розвитку дозвіллєвої діяльності на території України 8 2. Сучасний стан організації дозвіллєвої діяльності 14 2.1. Особливості організації дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах 14 2.2. Сучасний стан організації дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах 21 3. Проблеми та перспективи розвитку організації дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах 29 3.1. Проблеми організації дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах 29 3.2. Перспективи подальшого розвитку організації дозвіллєвої діяльності в санаторно-курортних закладах 31 Висновок 33 Список використаних джерел 35