институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу

Каталог пособий и учебных материалов | Физкультура | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 65 грн. | Смотреть | Купить

Методика викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу

1. Теоретичні основи організації занять з баскетболу 4
2. Методичні аспекти викладання сучасного уроку з баскетболу для учнів 8-го класу 7
3. Зразкові ігрові завдання і рухомі ігри ведення м'яча в русі 12
Висновок 15
Література 18
Cмотрите также:
педагогічне дослідження на тему: Урок як основна форма організації навчання пізнавальної діяльності школярів

Вступ 1. Класно-урочна форма навчання 1.1. Урок – основна форма організації навчання 1.2. Загальні вимоги до уроку 1.3. Основні типи уроків, що виділяють у сучасній школі 2. Особливості проведення уроків в учнів 5-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови 2.1. Найпоширеніші типи уроків, що використовуються вчителями даного класу 2.2. Форми роботи з учнями 2.3. Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час уроку 2.4. Основні шляхи удосконалення сучасного уроку Висновки Література Додатки

Методика викладання української літератури

1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13

Удосконалення методів проведення уроків-семінарів

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Поняття, зміст та мета уроку в сучасній школі 5 1.2. Загальна характеристика інтерактивної форми навчання. Уроку-семінару як різновид інтерактивної форми навчання 6 Розділ 2. Досвід вчителів у застосуванні методів вдосконалення викладання біології в школі 10 2.1. Можливості застосування уроків-семінарів в навчанні 10 2.2. Значення інтерактивного навчання у викладанні біології в школі 12 Розділ 3. Педагогічний експеримент 14 3.1. Організація проведення уроків-семінарів з біології у групах 14 3.2. План уроку з елементом гри-аукціону для 6 класу на тему „Плоди і насіння” 19 3.3. Прийом уроку-лабораторії для 7 класу на тему: „Загальна характеристика класу плазуни. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людина. Охорона плазунів” 26 3.4. Розробка семінару для 8 класу на тему: „Тромбоцити, зсідання крові. Лейкоцити” 34 Висновок 40 Список використаної літератури 41-44 Мета курсової роботи – вивчити новітні методики викладання біології та розробити плани уроків-семінарів. Предметом даної курсової є методи дослідження викладання біології в якості уроків-семінарів. Об’єкт дослідження – удосконалення методів проведення уроків семінарів для учнів 6-8 класів. Для досягнення мети курсової роботи, формуємо ряд завдань: 1. Проаналізувати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити досвід вчителів, що займалися даною проблематикою. 3. Дати характеристику інтерактивної роботи, в якій удосконалюються проведення уроків-семінарів у 6-7 класах. 4. Розробити різні типи уроки семінари на прикладі навчання учнів шостих, сьомих та восьмих класів. 5. Зробити відповідні висновки Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. В роботі надається велика кількість дидактичного матеріалу

Дидактична розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти методики викладання економіки в школі 5 1.1. Мета зміст і організація економічної підготовки учнівської молоді 5 1.2. Моделі викладання основ економіки 8 Розділ 2. Аналіз навчальної програми економічної дисципліни для учнів старших класу 15 2.1. Варіанти навчальних програм з економіки в старших класах 15 2.2. Основні види оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів 20 Розділ 3. Розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи 23 3.1. Методична розробка уроку засвоєння знань 23 3.2. Методична розробка уроку-гри з теми «Фінанси їх сутність і функції» 37 Висновки 41 Список використаної літератури 42 Додатки 44

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

Урок фізичної культури як основна форма занять

Вступ 3 Розділ 1 Загальні вимоги до уроку 5 Розділ 2. Урок фізичної культури як основна форма занять 7 2.1. Характерні риси уроку 7 2.2. Зміст уроку. 8 2.3. Процес побудови уроку. 9 2. 4. Визначення завдань уроку 11 Розділ 3. Організація діяльності учнів на уроці 18 Розділ 4. Підготовка до уроку 21 Розділ 5. Проведення уроку 24 5.1. Підготовча частина уроку. 24 5.2. Основна частина уроку 28 5.3. Заключна частина уроку. 31 5.4. Оцінка діяльності учнів на уроках 33 Висновок 38 Література 40

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ ТА МЕТОДИ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ 5 1.1 Основні питання загальної теорії навчання мови 5 1.2 Теоретичні аспекти векторного аналізу сучасного уроку 7 1.3 Самоаналіз уроку вчителем 10 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ СУЧАСНОГО УРОКУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 14 2.1 Аналіз ілюстративного методу вивчення фонетики 14 2.2 Умови аналізу уроку щодо втілення мети педагогічного процесу 24 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34

Методика проведення уроків літератури рідного краю

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти викладання уроків літератури рідного краю 6 1.1. Особливості уроків літератури в сучасній школі 6 1.2. Методика викладання літератури рідного краю на прикладі Борзнянщини 17 Розділ 2. Методика проведення уроків літератури рідного краю 21 2.1. Урок літератури рідного краю для учнів 6-7 класів 21 2.2. Урок літератури на тему "Життєвий і творчий шлях В.М. Забіли" 23 2.3. Проведення уроку за прозою Г. Барвінок 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

Питання до державного екзамену з методики трудового навчання

1. Організація роботи з природними матеріалами, їх види, заготівля, зберігання, підготовка до роботи. Методика проведення уроку до виготовленню аплікацій із рослинних форм і об’ємних виробів із природних матеріалів. 2 2. Особливості уроків трудового навчання в порівнянні з іншими навчальними предметами. Структура уроку трудового навчання і характеристика його етапів (на прикладі уроку по виготовленню виробів з тканини). 3 3. Інструктаж в трудовому навчанні. Види інструктажу за часом проведення і обхватом учнів. Вимоги до проведення інструктажу. Навести приклад проведення інструктажу на уроці по виготовленню виробів з паперу. 4 4. Праця як самостійний навчальний предмет, її освітнє значення. Мета трудової політехнічної підготовки учнів 1-4 класів. 5 5. Засвоєння політехнічних завдань учнями 1-4 класів під час роботи з різними матеріалами, ознайомлення з інструментами, процесом виробництва вцілому. 6 6. Формування в учнів політехнічних умінь: уміння планувати трудовий процес, організовувати робоче місце, проводити технологічні операції: згинання, різання, монтажу. 7 7.Динаміка розвитку конструкторсько-винахідницьких умінь у учнів 1-4 класів. 8 8. Специфіка проведення уроків трудового навчання в 1 класі. Особливості їх організації. 9 9. Особливості роботи з пластичними матеріалами. Обробка глини та пластиліну. Методика організації індивідуальної та колективної роботи по виготовленню виробів із пластичних матеріалів. 9 10. Організація роботи по виготовленню виробів із паперу і картону. Методика виготовлення виробів із використанням шаблонів. Методика ознайомлення учнів 1 класу із виготовленням закладки з візерунком із квадратиків, кружечків тощо. 11

Питання з методики викладання образотворчого мистецтва

1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2 2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3 3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4 4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4 5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5 6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6 7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7 8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7 9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9 10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9