институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розвиток біології як науки

Каталог пособий и учебных материалов | Биология | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2010 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Розвиток біології як науки

1. Розвиток біології як науки 3
2. Кліткова система 9
Список літератури 16
Cмотрите также:
Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біологї в середній школі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 5 1.1. Світогляд учнів при навчанні біології 5 1.2. Адаптація учнів до оточуючого природнього середовища як розвиток світогляду 7 Розділ 2. Досвід вчителів у формуванні та розвитку наукового світогляду учнів 8 2.1. Психологічний рівень учня та його вплив на формування і розвиток світогляду учнів 8 2.2. Важливість процесу інтегрованого навчання 10 Розділ 3. Формування і розвиток наукового світогляду в процесі навчання біології в середній школі 15 3.1. Інформаційні компетентності учнів як дидактична категорія 15 3.2. Використання інтерактивних технологій як засіб формування світогляду учнів у процесі навчання біології 21 3.3. Розробка уроку „Екскурсія до лісу”, як ефективний метод розвитку наукового світогляду учнів в процесі навчання біології 30 3.4. Розробка уроку по темі «Вищі ссавці: Ряд примати» 35 Висновок 45 Список використаної літератури 46 Мета курсової роботи полягає у досліденні чинників формування і розвитку учнів середньоосвтньої школи у процесі вивчення біології. Предметом курсової роботи є науковий світогляд учнів на уроках біології. Об’єкт дослідження – формування та розвиток наукового світогляду учнів. Для досягнення мети курсової роботи складемо ряд наступних задач дослідження: 1. Опрацювати аналіз методичної літератури. 2. Визначити особливості наукового світогляду учнів у процесі навчання біології. 3. Дослідити вплив психологічних факторів на формування і розвиток наукового світогляду учнів. 4. Роздивитися поняття інтегрованого навчання та визначити його вплив на формування і розвиток наукового світогляду учнів середньо освітньої школи у процесі навчання біології. 5. Здробити практичне дослідження на розробці уроців обраної теми. Структура роботи: курсова робота складається зі зісту, вступу двох теоретичних розділів. Одного практичного, висновку та списку використаної літератури.

Методи та методичні прийоми проведення лабораторних занять з біології людини

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Аналіз методичної літератури 4 1.1. Завдання і зміст навчання біології та значення в ньому лабораторних робіт 4 Розділ 2. Методи педагогічного дослідження 9 2.1. Демонстрування у навчанні біології та проведенні лабораторних робіт 9 2.2. Організація практичних та лабораторних робіт 9 3.1. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології на прикладі проведення лабораторних робіт з біології людини у групах 13 3.2. Розробка уроку-лабораторної роботи з біології людини для учнів 9 класу 22 3.3. Уроки на тему: „Хромосоми”. Розробка лабораторних робіт з цієї теми 29 Висновок 41 Список використаної літератури 43 Мета курсової роботи – дослідити методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Предмет дослідження полягає у специфіці та значенні проведення лабораторних робіт з біології людини у школі. Об’єкт – методи та методичні прийоми проведення лабораторних робіт з біології людини. Визначивши мету та актуальність теми, ставимо ряд завдань дослідження: 1. Опрацювати методичну літературу з обраної теми. 2. Вивчити методи педагогічного досвіду. 3. Розробити кілька різних за типом лабораторних робіт з біології людини для учнів 8-11 класів.

Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології

ЗМІСТ Вступ 3 1. Ігрові форми навчання на уроці 5 1.1. Педагогічні та психологічні умови використання ігрових форм у навчанні 5 1.2. Основні характеристики ігрових форм навчання 7 2. Організація та методика проведення ігових заходів в методиці викладання біології 11 2.1. Вимоги та задачі ігрових форм навчання у біології 11 2.2. Організація та особливості методики проведення масових заходів та ігрових форм навчання під час вивчення біології 16 2.3. Практичне застосування масових заходів, вечорів, вікторин та конкурсів у процесі вивчення біології 21 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Розвиток конституційного права

Вступ 3 1. Розвиток науки конституційного права у світі 5 1.1. Розвиток конституційних ідей до ХХ століття 5 1.2. Розвиток науки конституційного права в наш час 11 2. Розвиток конституційного права в Україні 17 3. Глобалізація, як вирішальний чинник конституційного права на сучасному етапі 27 Висновки 30 Перелік використаної літератури 33

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8 1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8 1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12 1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18 2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18 2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34-40 Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології. Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі. Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей. Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.

Розвиток науки про державу і право

Зміст Вступ 3 1. Наука про державу і право 5 1.1. Формування назви науки про державу та право 5 1.2. Характер теорії держави та права 8 2. Етапи і напрямки розвитку науки про державу та право 14 2.1. Стародавня Греція 14 2.2. Стародавній Рим 19 2.3. Середньовічні вчення про державу та право 22 2.4. Розвиток науки про державу та право в період Нового часу 25 2.5. Аналітична юриспруденція в XX ст. 31 2.6. Розвиток держави і права згідно радянської теорії 37 2.7. Вчення про державу і право в пострадянський період 46 Висновки 49 Література 51 Теоретичною основою курсової роботи, насамперед, є наукові праці відомих вчених радянського та сучасного періоду. Серед них: М.Н. Марченко, В.В. Лазарєв, В.Н. Хропанюк, О.Ф. Скакун, В.С. Нерсесянц та інші. Метою роботи є теоретичний аналіз розвитку науки про державу та право. Досягнення поставленої мети пов’язується з вирішенням наступних завдань: - дослідити характер науки про державу та право та формування її назви; - спираючись на дослідження наковців проаналізувати етапи та напрямки розвитку науки про державу та право від стародавніх часів до нашого часу. Об’єктом роботи є дослідження розвитку науки про державу та праву. Предметом роботи є характеристика науки про державу та право та її розвиток.

Історія розвитку екології

Вступ 3 Поява екології як науки 3 Розвиток популяційного підходу 6 Розвиток екології в останні десятиліття 20-го століття 9 Висновок: сучасний стан науки 10 Список літератури 11

Особливості учіння дітей (до 12 р.) на уроках по біології

Вступ 3 1. Особливості викладання біології 5 1.1. Розвиток пізнавальних інтересів учнів середніх класів ЗОШ до предмету біології 5 1.2. Формування знань, умінь, навичок узагальнювати навчальний матеріал на уроках біології 9 1.3. Основні закономірності і принципи навчання, як складової учіння. Основні вимоги проведення уроків. 12 2.Сучасні методи навчання які використовуються для покращення процесу вивчення біології. 18 2.1.Комплексні технології на уроках біології. 18 2.2. Використання ТЗН (дидактична техніка, аудіовізуальні засоби, комп’ютер) на уроках біології, як необхідного чинника засвоєння знань. 19 3. Експериментальне дослідження. 23 3.1.Процедура експериментального дослідження. 23 3.2. Аналіз отриманих результатів. 26 3.3. Програма методичних рекомендацій ефективного учіння дітей. 27 Висновок 30 Список літератури 32 Додатки 35-39 Мета дослідження: визначити і науково обґрунтувати основні особливості і умови учіння учнів середніх класів ЗОШ на уроках біології. Сутність гіпотези дослідження полягає в тому, що ефективність процесу учіння залежить від А) особливостей викладання предмету біології; Б) гностичної діяльності учнів середніх класів ЗОШ, що спрямована на пізнання, збір та переробку отриманої інформації. Задачі дослідження: 1. Визначити особливості викладання предмету на уроках біології. 2. Розкрити сутність сучасних методів навчання, які використовуються для покращення процесу навчання дітей середніх класів ЗОШ. 3. Розробити та експериментально перевірити ефективність методичних рекомендацій учителям щодо забезпечення ефективного навчання учнів середніх класів ЗОШ Для оцінки перевірки достовірності результатів експериментального дослідження ми використали метод математичної статистики, що ґрунтується на нормальному розподілі випадкових величин. За розподілом оцінок виконання кожного завдання теоретично за теорією Гаусса розраховано довірчий інтервал справжнього значення середньої оцінки. Фактична середня оцінка, отримана в результаті експериментальних досліджень, знаходиться в інтервалі, передбаченому теорією і її значення вище в учнів експериментальних класів, чим в учнів контрольних класів.

РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"

ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Огляд літератури 5 1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5 1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8 1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13 1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17 Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23 Висновок 28 Список використаних джерел 29

РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"

ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Огляд літератури 5 1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5 1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8 1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13 1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17 Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23 Висновок 28 Список використаних джерел 29