институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Хронологічні характеристики індивідуального розвитку людини

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Хронологічні характеристики індивідуального розвитку людини

Вступ 3
1. Мікрохронологічна характеристика і темпи вікової динаміки психіки 5
2. Гетерохронія і суперечність індивідуального розвитку 6
3. Макрохронологічна характеристика і тривалість життя людини 8
4. Видові зміни тимчасової структури розвитку людини і її психіки 9
Висновок 15
Література 16
Cмотрите также:
Проблеми життя та смерті

Вступ 3 1. Антропологічні характеристики процесу старіння 5 2. Смерть як завершення індивідуального розвитку 13 3. Сутність та філософський аспект поняття “евтаназія” 19 Висновок 22 Список використаної літератури 23

Урахування індивідуальних особливостей людини в процесі виховання та навчання

План Вступ 3 Ι. Індивідуально-психологічні особливості особистості: сутність і зміст 8 ΙΙ. Характер і темперамент та їх врахування у процесі навчання та виховання 12 ΙΙΙ. Індивідуальні відмінності в здібностях людини 17 ΙV. Технології індивідуального 20 Висновки 22 Література 24

Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Поняття індивідуального підходу в педагогічній психології 6 1.1. Індивідуальний підхід до учнів: основні положення і поняття 6 1.2. Особливості індивідуального підходу до дітей підліткового віку 12 1.3. Вимоги до особистості педагога, що реалізовує індивідуальний підхід 34 РОЗДІЛ II. Психологічні детермінанти реалізації вчителями індивідуального підходу до підлітків 40 2.1. Обґрунтування вибору методик і програми дослідження 40 2.2. Ступінь реалізації індивідуального підходу вчителів до підлітків 45 2.3. Психологічні особливості вчителів, що реалізовують індивідуальний підхід і підхід, орієнтований на ЗУН 47 2.4. Виявлення психологічних детермінант реалізації індивідуального підходу до підлітків 54 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 63 ДОДАТКИ 66

Ріст і розвиток людини

Вступ 2 1. Загальні закономірності росту і розвитку людини 3 2. Нерівномірність розвитку організму людини та акселерація 5 Висновки 7 Використана література 9

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ 4 1.1 Індивідуальний підхід у системі освіти система навчання 4 1.2 Особливості становлення характеру людини у підлітковому віці 11 1.3 Роль знань про акцентуацію характеру у вихованні підлітків 15 РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Гіпертимний тип 18 2.2 Циклоїдний тип 19 2.3 Лабільний тип 20 2.4 Астено-невротичний тип 21 2.5 Сенситивний тип 22 2.6 Психастенічний тип 23 2.7 Шизоїдний тип 23 2.8 Епілептоїдний тип 24 2.9 Істероїдний тип 25 2.10 Нестійкий тип 26 2.11 Конформний тип 27 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ 28 3.1 Вибір і обґрунтування методики виявлення характеру підлітка 28 3.2 Аналіз результатів дослідження 29 3.3 Рекомендації до окремих типів акцентованих характерів 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

З М І С Т: Вступ.................................................................................................................... 3 1. Взаємозв’язок людини та права.................................................................... 5 2. Історія ідеї прав людини............................................................................... 8 3. Поняття права людини.................................................................................. 13 4. Основні права людини і громадянина......................................................... 18 4.1. Класифікація прав людини......................................................................... 19 4.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини........................................... 25 5. Система обов’язків людини та громадянина............................................ 27 6. Система гарантій прав людини та громадянина....................................... 31 7. Соціально – правовий механізм прав людини.......................................... 34 8. Міжнародний захист прав людини............................................................. 37 Висновки.............................................................................................................. 39 Перелік використаних джерел........................................................................... 41

Людина в системі Людина - середовище

1. Середовище життєдіяльності людини 3 2. Здоров'я людей як медико-біологічна категорія 6 3. Біологічні ритми та їх вплив на рівень індивідуального ризику 8 Список використаної літератури 10

Загальні основи індивідуального підприємства

Зміст Вступ 3 1. Загальні основи індивідуального підприємства 4 2. Малі підприємства: система організації та принципи діяльності 8 3. Особливості малого бізнесу в Україні 16 Висновки 35 Література 36

Загальні основи індивідуального підприємства

Зміст Вступ 3 1. Загальні основи індивідуального підприємства 4 2. Малі підприємства: система організації та принципи діяльності 8 3. Особливості малого бізнесу в Україні 16 Висновки 35 Література 36

Застосування засобів індивідуального захисту (313) в надзвичайних ситуаціях

Вступ 3 1. Індивідуальні засоби захисту. Призначення, загальна будова, захисні властивості засобів захисту органів дихання. 4 2. Порядок видачі засобів індивідуального захисту населенню. 7 Висновки 10 Список використаної літератури 11