институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Види нематеріального стимулювання

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика труда | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Види нематеріального стимулювання

Вступ 3
1. Методи нематеріального стимулювання розвитку персоналу в умовах ринкової економіки 5
2. Основні види нематеріального стимулювання праці персоналу 8
Висновки 14
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
АНАЛІЗ СИСТЕМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1 9 СТИМУЛЮВАННЯ І МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 9 Соціально-економічні аспекти стимулювання і мотивації 9 1.2. Місце стимулювання праці в системі виробничих відносин 20 1.3. Методи, форми і функції стимулювання працівників 39 РОЗДІЛ 2 49 АНАЛІЗ СИСТЕМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 49 2.1. Аналіз основних трудових показників підприємства 49 2.1.1. Аналіз чисельності, структури, руху кадрів 49 2.1.2. Аналіз продуктивності праці 54 2.2. Організаційні аспекти оплати праці і преміювання 57 2.3. Аналіз нематеріального стимулювання працівників на підприємстві 67 РОЗДІЛ 3 71 РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 71 3.1. Дослідження можливості застосування різних методів стимулювання робітників 71 3.2. Розробка пропозицій з удосконалення системи стимулювання робітників підприємства 75 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Стимулювання праці як засіб мотиваційного впливу на працівників організації

курсова - бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ 6 1.1. Сутність та види стимулювання праці в організації 6 1.2. Методи стимулювання праці в організації 16 1.3. Особливості стимулювання праці на туристичному підприємстві 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Назва” 26 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Назва” 26 2.2. Характеристика системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 30 2.3. Оцінка ефективності системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 39 РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ТОВ „Назва” 45 3.1. Напрями підвищення стимулювання праці ТОВ „Назва” 45 3.2. Удосконалення системи стимулювання праці ТОВ „Назва” 52 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-76 звітність

Стимулювання продажу товарів

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

Стимулювання продажу за допомогою системи знижок

Вступ 3 1. Поняття стимулювання продажу 5 2. Розвиток стимулювання продажу 9 3. Засоби стимулювання продажу 15 4. Система знижок як засіб стимулювання продаж 18 Висновки 27 Список використаної літератури 30

Реклама та стимулювання збуту

Вступ 3 1. Сутність та особливості стимулювання збуту 4 2. Інструменти стимулювання збуту 9 3. Реклама як метод стимулювання збуту 12 4. Розвиток стимулювання збуту в Україні 17 Висновки 20 Список викорситаних джерел 21

Стимулювання праці в організації

Зміст Стимулювання праці в організаціїЗміст 1 Зміст 2 Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи функцій стимулювання в менеджменті 4 1.1 Розуміння стимулювання 4 1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7 1.3 Методи стимулювання що використовуються в сучасному менеджменті 14 Розділ 2 Аналіз форм стимулювання що використовуються в організаціях (будівельна організація ТОВ "Аеробуд-АС") 18 2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 18 2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 18 Розділ 3. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 26 3.1 Використання матеріального стимулювання в управління підприємством 26 3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 27 3.3 Нові підходи до винагородження працівників 30 Висновки 32 Література 34

Стимулювання праці в організації

Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи функцій стимулювання в менеджменті 4 1.1 Розуміння стимулювання 4 1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7 1.3 Методи стимулювання що використовуються в сучасному менеджменті 14 Розділ 2 Аналіз форм стимулювання що використовуються в організаціях (будівельна організація ТОВ "Аеробуд-АС") 18 2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 18 2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 18 Розділ 3. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 26 3.1 Використання матеріального стимулювання в управління підприємством 26 3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 27 3.3 Нові підходи до винагородження працівників 30 Висновки 32 Література 34

Стимулювання праці в організації

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи функції стимулювання в менеджменті 5 1.1 Розуміння стимулювання 5 1.2 Огляд теорій мотивацій та їх порівняльна характеристика 7 1.3 Методи стимулювання, що використовуються в сучасному менеджменті 10 Розділ ІІ. Аналіз форм стимулювання, що використовуються в організаціях 13 2.1 Характеристика підприємства, що аналізується 13 2.2 Огляд методів стимулювання, що використовуються на підприємстві 14 Розділ ІІІ. Пропозиції по удосконаленню системи стимулювання на підприємстві 19 3.1 Використання матеріального стимулювання в управлінні підприємством 19 3.2 Проектування ефективних систем винагород в організації 21 3.3 Нові підходи до винагородження працівників 22 Висновки та пропозиції 24 Література 27 Додаток А 29

Стимулювання персоналу в сільськогосподарському виробництві (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИККО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ 5 1.1. Сутність та основні характеристики стимулювання 5 1.2. Характеристика основних моделей стимулювання праці 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ВАТ „Назва” ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ 15 2.1. Місце розташування, природні умови та комунікації підприємства 15 2.2. Організаційно-економічна характеристика господарства 18 2.3. Аналіз системи стимулювання персоналу у ВАТ «Назва» 27 2.4. Шляхи удосконалення стимулювання персоналу у ВАТ «Назва» 30 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 37

Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК»

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретико-методичні основи стимулювання збуту 5 1.1 Особливості стимулювання збуту в Україні 5 1.2 Основні засоби стимулювання збуту 7 1.3 Планування стимулювання збуту підприємства 11 Розділ 2 Аналіз організації стимулювання збуту на підприємстві ЗАТ «СІВЕРСЬК» 14 2.1 Загальна характеристика підприємства 14 2.2 Аналіз впливу факторів макро- та мікро середовища на діяльність підприємства 17 2.3 Аналіз організації маркетингової діяльності та стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 22 Розділ 3 Розробка засобів стимулювання збуту на ЗАТ «СІВЕРСЬК» 25 Висновки 31 Використана література 33