институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між рівнем розвитку соціально-психологічного клімату колективу та ефективністю його виробничої діяльності і розробити план її експериментальної перевірки

План експериментальної перевірки висунутої гіпотези
Програма соціально-психологічного тренінгу
безконфліктного спілкування в колективі
Cмотрите также:
Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про умови розвитку комунікативних навичок особистості і розробити план її експериментальної перевірки План експериментальної перевірки висунутої гіпотези Констатуючий експеримент Формуючий експеримент Контрольний експеримент

Роль психологічного клімату в колективах організацій

План Вступ 3 1.Соціально-психологічний клімат як психологічна характеристика трудового колективу 4 1.1. Поняття соціально-психологічного клімату 4 1.2. Основні фактори формування соціально-психологічного клімату 6 2. Соціально-психологічний клімат колективу і соціальне керування 7 2.1 Взаємозв'язок соціально-психологічного клімату колективу і характеру праці 7 2.2 Відношення до праці членів колективу 10 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між рівнем емоційної напруженості і рівнем інтелектуального контролю за поведінкою розробити план її експериментальної перевірки

Вступ 2 1. Сутність впливу емоційної напруги на контроль за поведінкою 3 2. Ознаки емоційної напруги 4 3. Аналіз впливу емоційної напруженості (стресу) на психологічний контроль майбутніх вчителів 6 Висновки. Досвід боротьби з підвищеною емоційною напругою шляхом посилення контролю за поведінкою 11 Література 12 Додатки 14

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між статусом та самооцінкою особистості та розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 (Дослідження планується провести в один етап на учнях 10-11 класів СШ) 2. Методична частина 9 3. Математична обробка отриманих даних 14 4. Формулювання висновків 19 Список використаної літератури 20 Додатки 21

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки

Сформулювати гіпотезу про зв'язок між стилем сімейного виховання і девіантною поведінкою дитини і розробити план її експериментальної перевірки Гіпотеза: стиль сімейного виховання, який, певною мірою, є результатом взаємодії індивідуально-типових особливостей емоційності батьків та дитини, в свою чергу впливає на прояви емоційності дитини, підтримуючи чи маскуючи їх, спричинюючи девіантну поведінку дитини. Для реалізації поставленої мети й перевірки вірогідності гіпотези необхідно вирішити такі завдання: 1. На підставі теоретико-методологічного аналізу літератури обґрунтувати підходи до дослідження проблеми девіантної поведінки у співвідношенні зі стилями сімейного виховання, розглянути структуру цих явищ, їх психологічний зміст та специфіку проявів. 2. Розробити комплекс діагностичних методик, релевантних меті та завданням дослідження; створити психодіагностичний інструментарій, спрямований на вивчення девіантної поведінки дітей та їх батьків як членів однієї сімейної системи. 3. Емпірично дослідити якісні показники емоційності, широкий спектр властивостей особистості, характеристики стилю сімейного виховання та співвідношення між ними. 4. Визначити типи емоційності (комбінації емоційних модальностей) дітей та їх батьків і вивчити можливі варіанти їх сполучень. 5. Дослідити прояви психологічних властивостей особистості, в тому числі акцентуйованих рис, у дітей – представників різних типів емоційності. 6. Виявити стилі сімейного виховання та їх специфіку в сім’ях дітей, які розрізняються за типом емоційності.

Сформулювати гіпотезу про зв’язок між інтелектом і порядком народжуваності дитини і розробити план її експериментальної перевірки

1. Методологічна частина 3 1. Актуальність дослідження 2. Мета дослідження 3. Об'єкт дослідження 4. Предмет дослідження 5. Характеристика досліджуваних понять: 6. Гіпотези дослідження 7. Завдання дослідження: 8. Психологічна характеристика вибірки 2. Методична частина 7 Прогресивні Матриці Равена Б Л А Н К 3. Математична обробка отриманих даних 25 4. Формулювання висновків 25 Список використаної літератури 26

Соціально-психологічний клімат колективу: методи оцінювання та напрямки вдосконалення.

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження соціально-психологічного комплексу організації 5 1.1 Сутність та структура соціально-психологічного клімату (СПК) і його вплив на ефективність діяльності організації 5 1.2 Моделі соціально-психологічного клімату колективу 16 1.3 Методи оцінювання СПК колективу 19 1.4 Роль керівника у формуванні СПК колективу 23 Розділ 2. Аналіз та оцінка методів СПК на прикладі охоронного підприємства Скорпіон 36 2.1 Методика вимірювання взаємовідносин в первісних колективах 36 2.2 Методика вимірювання узгодженості групових оцінок особистості і думок 41 2.3 Впровадження і використання інформаційних технологій в соціально-психологічних дослідженнях СПК 47 Розділ 3. Напрямки вдосконалення СПК в колективі охоронного підприємства Скорпіон 55 3.1 Фактори поліпшення мікроклімату в колективі 55 3.2 Застосування засобів неформального зближення колективу 59 3.3 Згуртованість і соціальний розвиток СПК колективу 65 Висновки 73 Список використаної літератури 82

Формування сприятливого психологічного клімату

План Вступ 1 1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2 2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3 3. Формування сприятливого психологічного клімату 6 Висновки 11 Використана література 11

Формування сприятливого психологічного клімату

План Вступ 1 1. Поняття психологічного та соціально-психологічного клімату в організації, його показники 2 2. Оптимальне управління діяльністю і соціально-психологічним кліматом 3 3. Формування сприятливого психологічного клімату 6 Висновки 11 Використана література 11

Види психологічного клімату в колективах організації

Вступ 2 1. Поняття соціально-психологічного клімату в колективі 3 2. Фактори впливу на психологічний клімат колективу 8 3. Засоби поліпшення мікроклімату в колективі 11 Висновки 13 Список використаних джерел 15