институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетинг в туризмі

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Контрольная | Страниц: 10 | Год: 2010 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Маркетинг в туризмі

1. Виставки і ярмарки 3
2. Презентації 4
3. PR: поняття, особливості, значення 6
Список використаної літератури 10

Cмотрите также:
Маркетинг в туризмі

1. Дурович А. Г. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие. – 2-е изд; перераб. и доп. – М.: Новое знание, 2001. – стр.235 – 243 2. Квартальнов В. А. Туризм: Учебник – М.: Финансы и статистика, 2000. – стр.215 – 223 3. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ. 1998, - стр.254 – 281 4. Папирян Г.А. Маркетинг в туризме: Учебник - М.: Финансы и статистика, 2001, стр.34-127 5. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе: Учебно-практическое пособие. – М.: Юристъ, 2001. – стр.38 – 45

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3 2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 6 3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 12 Завдання: 14 1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 14 А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 14 Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 15 залучити туристів з України. 15 2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 17 Література 25

Маркетинг в туризмі

1. Визначте особливості маркетингової діяльності в туризмі. 3 2. За допомогою яких кількісних показників характеризується попит у туризмі? 5 3. Розкрийте сутність кожного з етапів розробки нового туру. 11 Завдання: 13 1. Які методи та канали збуту доцільно обрати: 13 А. Українському туроператору, що планує продавати пізнавальні тури Україною туристам з Аргентини; 13 Б. Курортному комплексу, розташованому в Кемері (Туреччина), що хоче 14 залучити туристів з України. 14 2.Проаналізуйте 5 рекламних звернень туристичних підприємств України, розміщених в одному з друкованих видань. Запропонуйте свої критерії позиціонування турпродукту або турфірми. 16 Література 25

Маркетинг в туризмі

1. Інтернет-проспекти 3 2. Засоби розповсюдження реклами 5 3. Стимулювання продаж, планування промоакцій 8 Список використаної літератури 11

Контрольна робота маркетинг

1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі. 3 1. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 10 3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади. 18 1. Розробіть план маркетингового дослідження іміджу Інституту туризму (або будь-якого іншого підприємства) 23 2. Побудуйте опитувальний лист, питання якого відповідали б основним правилам формулювання та містили б: 24 Література 28

Маркетинг у сфері некомерційної діяльності

1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг. 2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка” 3. Оцінка конкурентоспроможності продукції Список використаної літератури

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Маркетинг

1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингового дослідження 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 10 3. Визначте сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

Маркетинг

1. Основні чинники ситуаційного впливу в туризмі 3 2. Поясність різницю між поняттями «якість» і «конкурентоспроможність» 7 3. Етапи створення фірмового стилю туристичного підприємства. 13 4. Творче завдання 18 Перелік літератури: 21

Контрольна з маркетингу в туризмі

1. Визначте показники, що характеризують попит і пропозицію є туризмі 3 2. Охарактеризуйте різновиди структур маркетингових служб підприємства 5 3. Назвіть основні різновиди вертикальних маркетингових систем у туризмі. Наведіть приклади 9 Список використаних джерел 12