институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми дошкільного виховання

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми дошкільного виховання

ВСТУП 3
1. СУЧАСНИЙ СТАН ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ 4
2. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 8
ВИСНОВОК 11
ЛІТЕРАТУРА 13

Cмотрите также:
Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання

ПЛАН Вступ. Розділ 1. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання. 1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми трудового виховання дошкільників. 1.2. Роль та значення трудових доручень у розвитку особистості дитини. 1.3. Вирішення проблеми у практиці роботи дошкільних закладів. Розділ 2. Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі. 2.1. Методика та результати констатуючого експерименту. 2.2. Спільні трудові доручення у вихованні працелюбності у різновіковій групі. Висновки. Література.

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Актуальні проблеми трудового виховання дітей у практиці вітчизняного і зарубіжного дошкільного виховання

Вступ 2 1. Основи трудового виховання дошкільників 4 2. Види праці дошкільників і форми її реалізації 11 3. Виховання у дошкільників пошани і інтересу до праці дорослих 16 4. Забезпечення раціональної організації праці дітей в перебігу дня 19 5. Узагальнення і розповсюдження передового досвіду по трудовому вихованню 23 6. Порівняння систем дошкільного трудового виховання в зарубіжних країнах 27 Висновки 31 Список використаних джерел 32

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Педагогіка. Бакалаврська. Тема: Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 6 ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6 1.1. Сутність сенсорного розвитку. 6 1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 17 1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Дитина”, „Зернятко”, „Я у світі” 25 1.4. Методика сенсорного виховання 33 Висновки до розділу І 42 РОЗДІЛ ІІ 44 ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 44 2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 44 2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 54 Висновки до розділу ІІ 64 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69 ДОДАТКИ 72

Ідеї народності у вихованні педагогічної спадщини К.Д. Ушинського та її реалізація в системі дошкільного виховання

План Вступ 3 1. Педагогічна концепція К.Д. Ушинського, її суть та реалізація в соціально-історичному аспекті 4 2. Реалізація ідей народного виховання в теорії дошкільного виховання 11 3. Відображення ідей народного виховання в змісті та методах роботи з дітьми. 15 4. Рідна мова – засіб розумового та морального розвитку дитини 21 Висновки 29 Література 32

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)

ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі

ПЛАН Вступ. Розділ 1. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання. 1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми трудового виховання дошкільників. 1.2. Роль та значення трудових доручень у розвитку особистості дитини. 1.3. Вирішення проблеми у практиці роботи дошкільних закладів. Розділ 2. Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі. 2.1. Методика та результати констатуючого експерименту. 2.2. Спільні трудові доручення у вихованні працелюбності у різновіковій групі. Висновки. Література.

Виховання інтересу і поваги до праці дорослих у дітей старшого дошкільного віку

План: ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ЧАСТИНИ ВСЕБІЧНОГО ВИХОВАННЯ ЛЮДИНИ. 2 1. ПРОБЛЕМА ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ДОСЛІДЖЕННЯХ МИНУЛИХ РОКІВ ТА СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. 6 1.1. Народна педагогіка та видатні педагоги минулого про роль праці у розвитку особистості дитини дошкільника. 1.2. Сучасні психолого-педагогічні дослідження даної проблеми. 2. МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ І ПОВАГИ ДО ПРАЦІ ДОРОСЛИХ У ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ. 18 2.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці роботи дитячих закладів. 2.2. Методика роботи по ознайомленню дітей з працею дорослих. 2.3. Ефективність формування інтересу і поваги до праці дорослих шляхом застосування впровадженої методики. ВИСНОВОК. 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………………………………………..24

Виховання дітей працею в дошкільних закладах України та Америки

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 6 1.1 Завдання та методи трудового виховання 6 1.2 Види праці, що використовуються в дошкільному вихованні 9 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ............................. 14 2.1 Своєрідність трудової діяльності дошкільнят 14 2.2 Роль вихователя в трудовому процесі дітей 16 2.3 Індивідуальний підхід до дітей 18 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УКРАЇНІ ТА В США 18 3.1Дошкільне трудове виховання та формування особистості дитини в дошкільних закладах України 18 3.2 Праця в системі дошкільного виховання США 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18