институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Структура собівартості транспортного обслуговування туристів

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2010 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Структура собівартості транспортного обслуговування туристів

Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3
Висновок 13
Література 15

Cмотрите также:
Економіка туристичного підприємства

1 Собівартість послуг та ціноутворення у готельному господарстві 3 2 Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 8 Список літератури 14

Економіка туристичного підприємства

1.Собівартість послуг та ціноутворення у готельному господарстві 2. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів. 3. Використана література.

Економіка туристичного підприємства

1. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3 2. Ефективність та продуктивність праці на підприємствах харчування 7 Список літератури 13

Технологія роботи туристичного підприємства транспортного обслуговування туристів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ 6 1.1. Місце транспортних послуг в індустрії туризму 6 1.2. Транспортна система обслуговування туристів 10 1.3. Поняття „автомобільний туризм” та його характеристика 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТУРАГЕНЦІЇ "Назва") 19 2.1. Коротка характеристика турагенції 19 2.2. Загальна характеристика транспортного обслуговування туристів турагенцією „Назва” 20 2.3. Аналіз надання послуг автомобільного туризму турагенцією „Назва” та виділення проблем у цій сфері 25 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ 30 3.1. Шляхи покращення розвитку автомобільного туризму 30 3.2. Концепція розвитку автотуризму 32 3.3. Маркетингова стратегія розвитку автомобільного туризму 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

Економіка туристичного підприємства

1. Показники ефективності використання матеріально-технічної бази готелів 3 2. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 7 Список літератури 11

Економіка туристичного підприємства Вар. 9

1. Собівартість послуг та ціноутворення у готельному господарстві. 3 2. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів. 11 3. Задача №9 17 Провести аналіз структури Фонду заробітної плати туристичного підприємства і визначити питому вагу виплат за рахунок коштів, що входять до собівартості туристичного продукту. Література 20

Економіка туристичного підприємства Варіант 9

1. Собівартість послуг та ціноутворення у готельному господарстві 3 2. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 10 Задача 16 Провести аналіз структури Фонду заробітної плати туристичного підприємства і визначити питому вагу виплат за рахунок коштів, що входять до собівартості туристичного продукту. Література 18

Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40

Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”

Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

Економіка турпідприємства

1. Структура собівартості транспортного обслуговування туристів 3 2. Ефективність та продуктивність праці на підприємствах харчування 7 3. Задача №7 Визначити розмір рівня витрат на оплату праці в звітному періоді на основі даних: рівень витрат на оплату праці в минулому році – 33%; темпи приросту у звітному періоді: продуктивність праці – 12,6%, середньої заробітної плати – 9,2%. Список літератури 16