институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економіка у готельно- ресторанному бізнесі.

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2010 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Економіка у готельно- ресторанному бізнесі.


9. Сучасні організаційні структури, види господарських товариств та об’єднань підприемств готельно-ресторанного господарства в Україні, їх роль у підвищенні ефективності господарської діяльності підприемств 3
38. Економічна сутність та види доходу від реалізації в підрозділах ресторанного господарства готельних комплексів. 7
Завдання№9 15
За даними таблиці розрахувати кількісний вплив основних факторів на динаміку доходів від надання послуг проживання іноземним туристам, в тому числі, суму доходів, отриману за рахунок підвищення (зниження) ціни одніеї доби проживання.
Показники 2006р. 2007р.
Дохід від проживання іноземних туристів,тис.грн. 7290 8039
Численність іноземних туристів, чол. 9000 10480
Середня тривалість перебування іноземних туристів, днів 4 5

Тестові завдання 9. 17
1.Чи може нарахована місячна плата бути нижчою встановленою державою мінімального рівня?
2.Залишкова вартість основних фондів відображае:
3.За яких умов досягається збільшення середньої заробітньої плати працівників готелю:
4.У відпускну вартість додаткових послуг не включаеться:
5.Який вид витрат, пов’язаний з функціями управлінського персоналу готелю не відносяться на собівартість послуг?
6.виробнича потужність підприемства громадського харчування це:
7.Умовно-змінні витрати готелю включають:
8.Якщо коефіціент використання потужності дорівнюе одиниці, це свідчить:
9.Позитивною стороною оборотних коштів готелю, яку необхідно врахувати в процесі оптимілізації складу майна підприемства,е;
10.Який перерахованих показників характеризуе інтенсивність скорочення розмірів основних фондів туристичного підприемства?

Література 21

Cмотрите также:
Організація страхування та безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі

Вступ........................................................................................................................3 Розділ 1. Нормативно-правова база забезпечення безпеки в готельно-ресторанному бізнесі..............................................................6 1.1. Регулювання безпеки туристів у Законі України "Про туризм"........6 1.2. Застосування Закону України "Про страхування"...............................8 Розділ 2. Організація страхування та безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі............................................................10 2.1. Особливості страхування туристів.......................................................10 2.2. Технологія забезпечення безпеки готелю............................................13 2.3. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі...........16 Розділ 3. Удосконалення забезпечення безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі.............................................................21 3.1. Перспективи розвитку надання страхових послуг туристам.............21 3.2. Технічні засади організації безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні...........................................23 Висновки.................................................................................................................30 Список використаної літератури...........................................................................32

ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

ЗМІСТ Вступ........................................................................................................................3 Розділ 1. Нормативно-правова база забезпечення безпеки в готельно-ресторанному бізнесі..............................................................6 1.1. Регулювання безпеки туристів у Законі України „Про туризм”........6 1.2. Застосування Закону України „Про страхування"...............................8 Розділ 2. Організація страхування та безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі............................................................10 2.1. Особливості страхування туристів.......................................................10 2.2. Технологія забезпечення безпеки готелю............................................13 2.3. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі...........16 Розділ 3. Удосконалення забезпечення безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі.............................................................21 3.1. Перспективи розвитку надання страхових послуг туристам.............21 3.2. Технічні засади організації безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні...........................................23 Висновки.................................................................................................................30 Список використаної літератури...........................................................................32

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації та контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 5 1.1. Особливості організації туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 5 1.2. Організація надання послуг харчування на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу 11 1.3. Організація контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 17 Розділ 2. Організація та контроль туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 23 2.1. Організація послуг проживання та харчування в готелі "Морський бриз" 23 2.2. Контроль туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 25 Розділ 3. Удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 29 3.1. Удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" на основі анкетування туристів 29 3.2. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Морський бриз" 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Специфіка організації обслуговування паломницьких і релігійних туристів в готельно-ресторанному бізнесі

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади релігійного туризму 5 1.1. Сутність релігійного туризму, та його види 5 1.2. Попит на релігійні та паломницькі тури на сучасному етапі в Україні 9 Розділ ІІ. Особливості організації обслуговування релігійних турів в готельно-ресторанному комплексі «Замок Лева» 17 2.1. Специфіка розміщення та надання додаткових послуг 17 2.2. Організація харчування туристів 26 Розділ ІІІ. Шляхи удосконалення обслуговування релігійних туристів в готельно-ресторанному комплексі «Замок Лева» 33 Висновок 37 Список використаних джерел 40 Додатки 42

Франчайзинг у ресторанному бізнесі

Вступ 3 2. Аналіз франчайзингових відносин в українському ресторанному бізнесі 6 2.1. Ресторанний бізнес на ринку франчайзингових послуг 6 2.2. ТОВ «Назва 1» - зростання на основі франчайзингу 12 2.3. ТОВ «Назва 2» як приклад динамічної франчайзингової мережі 24 3. Напрями вдосконалення франчайзингових відносин у ресторанному бізнесі 28 3.1. Оптимізація розмірів франчайзингової винагороди 28 3.2. Оцінювання економічних результатів участі у франчайзингових відносинах 31 Висновки 33 Література 35

Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю в готельно-ресторанному бізнесі

Зміст Вступ І. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю в готельно-ресторанному бізнесі 3 1.1 Сутність та значення інвестицій в готельно – ресторанному бізнесі. 3 1.2 Особливості інвестиційної діяльності та джерела її фінансування в готельному господарстві 13 1.2.1 Аналіз перспектив розвитку українського ринку готельно – ресторанних послуг 13 1.2.2 Оцінка інвестиційних потреб проекту та їх фінансування 17 1.3 Оцінка інвестиційних потреб проекту та їх фінансування. 22 2.3.1 Метод дисконтного періоду окупності 23 2.3.2 Метод чистого сучасного значення (NPV – метод) 23 2.3.3 Внутрішня норма прибутковості (IRR) 24 ІІ Дослідження ефективності інвестиційного проекту по створенню Міжнародного центру туризму в районі Яблуня – Ворохта Івано-Франківської області 26 2.1 Загальна організаційно – економічна характеристика підприємства. 26 2.2 Оцінка динаміки складу та джерел фінансування інвестицій підприємства 27 2.2.1 Структура та характеристика необхідних інвестицій 27 2.2.2 Оцінка джерел фінансування інвестицій 29 2.3 Дослідження ефективності інвестиційної діяльності підприємства та фактори що на них впливають 34 2.3.1 Метод дисконтного періоду окупності 34 2.3.2 Метод чистого сучасного значення (NPV – метод) 34 2.3.3 Внутрішня норма прибутковості (IRR) 35 ІІІ. Прогноз щодо удосконалення інвестиційної діяльності підприємства в районі Яблуня. 37 3.1 Пропозиції щодо джерел фінансування інвестицій 37 3.2 Вибір критеріїв ефективності інвестиційного проекту. 39 Висновки 43 Література 45

Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі

1. Форми і зміст рекламних звернень, що використовуються для стимулювання продажу продуктів гостинності 3 2. Паблік рілейшнз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 8 3. Особливості комерційної пропаганди. Її роль в стимулюванні продажу продуктів готельно-ресторанного бізнесу 11 Список використаних джерел 16

Націнки в ресторанному господарстві їх суть та розрахунки

Зміст 1. Вступ 3 2.Теоретичні аспекти управління собівартості та цінами в ресторанному бізнесі 5 2.1. Сутність собівартості продукції як основи формування ціни 5 2.2. Механізм ціноутворення в ресторанному бізнесі 9 2.3. Залежність ресторанної націнки від класу ресторану 16 2.4. Ресторанна націнка в київських закладах 19 2.5. Роль ресторанної націнки в функціонуванні закладу 20 2.6. Планування меню в ресторані 34 2.7.Висновки по роботі 40 3. Мережі для відвідувачів: особливості мережних ресторанів 43 Список літератури 48

Рекламно-інформаційні технології

1. Схема рекламної комунікації. Особливості застосування в індустрії гостинності 3 2. Які фактори впливають на вибір рекламоносіїв в готельно-ресторанному бізнесі 14 3. Реклама на радіо - Основні відмінні риси, переваги і недоліки у порівнянні з іншими засобами реклами 18 Література 24

Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі

ЗМІСТ 1. Організація рекламної діяльності, її роль у забезпеченні успіху проведених рекламних заходів 2 2. Характеристика основних функцій фірм-рекламодавців 6 3. В чому, на ваш погляд, полягає процес контролю рекламної діяльності 9 Література 12