институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Каталог пособий и учебных материалов | Статистика туризма | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності в регіонах

Вступ 3
1. Сутність та методика розрахунку економічної ефективності туристичної діяльності 4
2. Статистичні дані щодо регіонального розвитку туризму 8
3. Аналіз ефективності туристичної діяльності по регіонах 12
Висновки 16
Література 17
Cмотрите также:
Порівняльний аналіз економічної ефективності туристичної діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3 1. Теоретичні засади дослідження економічної ефективності туристичної діяльності 4 2. Стан розвитку туристичної діяльності в регіонах 6 3 Дослідження економічної ефективності діяльності 11 Висновки 12 Література 13

Провести порівняльний аналіз економічної ефективності туристської діяльності на основі статистичних даних складових ефективності по регіонах

Вступ 3 1. Особливості зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств України 4 2. Аналітична довідка про роботу туроператорів та турагентів за 9 місяців 2006 року (дані за формою № 1-ТУР(к)) 6 Висновки 14 Література 15

Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази

Вступ 3 1. Теоретичні та прикладні засади економічного оцінювання і регулювання туристичної привабливості території 4 2. Вплив розвитку туристичної інфраструктури на ефективність туристичної діяльності регіону 9 Висновки 20 Література 21

АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”

ЗМІСТ ВСТУП...............................................................................................................3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВ- НОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ............................................................................. 1.1 Теоретичні основи економічної ефективності діяльності підприємств з переробки молока........................................................................................5 1.2 Методика дослідження економічної ефективності виробництва продукції..........................................................................................................10 1.3 Роль виробничих резервів у підвищенні економічної ефективності продукції......................................................................................................15 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД”............................................. 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства.....21 2.2 Оцінка фінансового стану підприємства...............................................32 2.3 Аналіз економічної ефективності виробництва продукції, фінансові результати...........................................................................................................40 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТЗОВ „НОВОВОЛИНСЬК-МОЛОКОЗАВОД” В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА...................................... 3.1 Удосконалення системи управління економічною ефективністю підприємства...............................................................................................................45 3.2 Підвищення ефективності господарської діяльності на основі інтенсифікації маркетингових зусиль........................................................................55 3.3 Механізм реалізації комплексу заходів по використанню резервів зростання економічної ефективності............................................................61 ВИСНОВКИ......................................................................................................74 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................77

Підготовка кадрів для туристичної галузі

ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ, ЯК ПІДҐРУНТЯ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ 5 1.1. Розвиток туристичної інфраструктури 5 1.2. Динаміка туристичних потоків 11 2. СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ТУР ГАЛУЗІ 15 2.1. Особливості підготовки кадрів туризму за радянської доби 15 2.2. Динаміка чисельності навчальних закладів, зайнятих підготовкою фахівців для туризму в регіонах України 16 3. ЗМІСТ ОСВІТИ 21 3.1. Спеціалізація туристичної освіти 21 3.2. Порівняльний аналіз системи підготовки кадрів в Україні та країнах заходу 24 3.3. Туристична освіта в Україні та Болонський процес 28 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 36 Додаток А 38 Додаток Б 41 Додаток В 44

Підготовка кадрів у туристичній галузі

Вступ 3 1. Характеристика розвитку туризму у незалежній Україні, як підгрунтя становлення системи туристичної освіти 6 1.1. Стан і тенденції розвитку туризму у світі та в Україні 6 1.2. Природні та історико-культурні ресурси 8 1.3. Туристичний потенціал України та проблеми його використання 9 2. Становлення системи підготовки фахівців для туристичної галузі. 22 2.1. Особливості підготовки кадрів туризму за радянської доби 22 2.2. Динаміка чисельності навчальних закладів, заянятих підготовкою фахівців для туризму в регіонах України 26 3. Зміст освіти 30 3.1. Спеціалізація туристичної освіти 30 3.2. Порівняльний аналіз системи підготовки кадрів в Україні та країнах заходу 36 3.3. Туристична освіта в Україні та болонський процес 38 Висновки 42 Література 46

Сутність економічної ефективності виробництва

Зміст Вступ 3 1 Сутність економічної ефективності виробництва 6 1.1 Поняття, критерії та види ефективності виробництва 6 1.2 Економічний ефект, витрати і ресурси виробництва 9 2 Аналіз та оцінка економічної ефективності виробництва в Україні 12 2.1 Аналіз диференційованих узагальнених показників ефективності 12 2.2 Оцінка прибутку і рентабельності підприємств України 16 2.3 Проблеми підвищення ефективності виробництва 21 3. Шляхи підвищення економічної ефективності підприємств в сучасний період 23 3.1 Стратегія підвищення ефективності 23 3.2 Управління ефективністю в умовах ринку 25 Висновок 38 Список літератури 40 Додаток А 44 Додаток Б………………………………………………………………………..45

Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми

Зміст Вступ 4 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6 1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20 2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27 2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57 3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67 3.1. Планування туристського продукту 67 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100 Висновки 106 Список використаної літератури 114

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Сучасний досвід і методичні підходи до оцінки соціальної ефективності діяльності підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Теоретичні основи оцінки соціальної ефективності діяльності підприємства 5 1.1 Поняття та основні чинники ефективності діяльності підприємства 5 1.2. Основні методи оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 10 2. Аналіз соціальної ефективності господарської діяльності ВАТ «Назва» 14 2.1 Аналіз показників ефективності фінансової діяльності підприємства 14 2.2 Аналіз показників соціально-економічної ефективності діяльності підприємства 18 2.4 Аналіз показників фінансової стійкості підприємства 24 3. Шляхи підвищення соціальної ефективності фінансово-господарської діяльності ВАТ «Назва» 28 3.1 Основні проблеми та перешкоди ефективної господарської діяльності підприємства 28 3.2 Напрямки підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 32 Висновки 35 Список використаної літератури 39 Додатки 42 звітність