институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основні форми поведінки тварин

Каталог пособий и учебных материалов | Зоопсихология | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2010 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Основні форми поведінки тварин

Вступ 3
1. Поява, розвиток та значення науки про поведінку тварин 3
2. Форми поведінки тварин 6
3. Класифікації основних форм поведінки 9
Висновки 11
Спсисок літератури 12
Cмотрите также:
Поняття про діяльність тварин та її ускладнень в ході еволюції

Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН 4 2. УСКЛАДНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ ЇХ ПСИХІКИ 6 2.1. Діяльність тварин на стадії елементарної сенсорної психіки 6 2.2. Особливість діяльності тварин на перцептивній стадії розвитку психіки 8 2.3. Інтелектуальна поведінка як вища стадія розвитку тварин 10 Висновки 13 Література 14

Психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки у підлітків

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та форми девіантної поведінки 6 1.1.Поняття девіантної поведінки 6 1.2Чинники девіантної поведінки 8 1.3.Специфіка девіантної поведінки підлітків 14 Розділ 2. Профілактика та корекція девіантної поведінки 22 2.1. Діагностика в соціально-психологічній роботі по профілактиці та корекції девіантної поведінки 22 2.2. Профілактика девіантної поведінки 24 2.3. Теоретичні концепції корекційної роботи з школярами схильними до девіантної поведінки. 27 2.4. Корекційна робота з підлітками схильними до девіантної поведінки 35 Висновки 39 Список використаної літератури 43

Психологічні умови попередження і корекції девіантної поведінки у підлітків

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та форми девіантної поведінки 6 1.1. Поняття девіантної поведінки 6 1.2 Чинники девіантної поведінки 8 1.3. Специфіка девіантної поведінки школярів 17 Розділ 2. Профілактика та корекція девіантної поведінки 26 2.1. Діагностика в соціально-психологічній роботі по профілактиці та корекції девіантної поведінки 26 2.2. Профілактика девіантної поведінки 28 2.3. Теоретичні концепції корекційної роботи з школярами схильними до девіантної поведінки 32 2.3. Корекційна робота з школярами схильними до девіантної поведінки 41 Висновки 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 Додатки 55

Зміст трудової поведінки

Вступ 3 1. Сутність та структура трудової поведінки 4 2. Види трудової поведінки 8 3. Форми трудової поведінки 9 Висновки 13 Список використаної літератури 15

Загальна характеристика поведінки і походження птахів

План Вступ 2 1. Загальна характеристика поведінки і походження птахів 3 1.1. Ряд Дятлоподібні 6 1.2. Ряд Куроподібні 7 1.3. Ряд Гусеподібні 7 1.3. Ряд Соколоподібні 8 2. Основні форми поведінки, навчання та психологічних процесів птахів 8 Висновки 13 Використана література 14

Девіантна поведінка населення України як об'єкт соціологічних досліджень

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 4 1.1. Поняття девіантної поведінки 4 1.2 Природа девіантної поведінки 6 1.3. Специфіка девіантної поведінки молоді. 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ 15 2.1. Класифікація груп з девіантною поведінкою 15 2.2. Типологізація членів груп з девіантною поведінкою 19 2.3. Профілактика девіантної поведінки 21 3. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРИЧИНИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ 23 Висновки 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Поняття про діяльність тварин та її ускладнень в ході еволюції

Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ТВАРИН 4 2. УСКЛАДНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТВАРИН ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ ЇХ ПСИХІКИ 6 2.1. Діяльність тварин на стадії елементарної сенсорної психіки 6 2.2. Особливості діяльності тварин на перцептивній стадії розвитку психіки 8 2.3. Інтелектуальна поведінка як вища стадія розвитку тварин 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Діяльність тварин значним чином пов’язана з їх психікою. Говорячи про діяльність тварин, її причини, витоки та особливості слід шукати в психічній сфері. І навпаки: властивість тієї чи іншої психіки можна пояснити тільки на основі поведінки тварини або її діяльності в цілому. Психіка постала у процесі взаємодії найпростіших живих істот з навколишнім середовищем. Завдяки психіці вдосконалювалася регуляція цього процесу, що забезпечувало виживання й життєдіяльність живих істот. Психіка виникла як необхідний механізм сигналізації, орієнтації, організації поведінки живих істот, що поліпшувало умови їхнього життя. Її розвиток здійснювався як доцільний процес і проходив ряд етапів, набуваючи на кожному з них якісно нових ознак. В ході еволюції тваринного світу відбувався поступовий розвиток психологічної структури живих організмів. Відповідно до цього, мало місце ускладнення їх діяльності, відбувалося набуття нових форм поведінки. Дослідження еволюції психічного розвитку тварин надає нам можливість прослідкувати процес ускладнення діяльності тварин – від найпростіших його форм – до найскладніших, які пов’язані вже з наявністю роботи інтелекту, подібного до розумової діяльності людини. Висновки Психіка тварин і їх поведінка утворюють безпосередню єдність. У людини внутрішній план свідомості відокремлений від поведінки, оскільки люди в процесі освоєння культурних знаків навчилися “згортати” дію. Тварини такою здатністю не володіють. Будь-який значущий сигнал із зовнішнього середовища буде неодмінно перетворений твариною у вигляді рухової реакції. Тому вважається, що вивчаючи діяльність тварин, можна досліджувати їх психіку. Розвиток форм психічного віддзеркалення у тварин здійснюється разом з ускладненням структури організму, нервової системи і залежно від розвитку тієї діяльності, разом з якою вони виникають. У тварин, на відміну від людини існує подвійна залежність психічного: від органу віддзеркалення і від предметного світу. Розвиток живих організмів пов'язаний з ускладненням їх життєдіяльності. Це ускладнення полягає у тому, що в ході еволюції починають виділятися ті процеси, які були наслідками відношення організмів до тих умов середовища, від яких залежало збереження і розвиток їх життя. Виділення цих процесів обумовлене появою подразливості до дій, які виконують сигнальну функцію.

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

Група ризику і ризикова молодіжна поведінка: соціологічний аналіз

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМИ РИЗИКОВОЇ ПОВЕДІНКИ 4 1.1. Поняття ризикової поведінки 4 1.2 Природа ризикової поведінки 6 1.3. Специфіка девіантної поведінки молоді. 12 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МОЛОДІЖНИХ ГРУП З РИЗИКОВОЮ ПОВЕДІНКОЮ 15 2.1. Класифікація груп з ризиковою поведінкою 15 2.2. Типологізація членів груп з ризиковою поведінкою 18 2.3. Профілактика ризикової поведінки 19 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24