институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2010 | Размер: 27 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень

Вступ 3
1. Метод інтерв’ю у практиці соціологічних опитувань 4
2. Метод фокус-групи 7
3. Фокусоване інтерв'ю за Р. Мертоном та фокус-групи 9
Висновок 17
Література 19

Cмотрите также:
Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6 1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6 1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12 2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16 2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16 2.2 Методика застосування програми перевірки 19 3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29 3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29 3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34 4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40 Висновки 48 Список літератури 51 Додаток А 55 Додаток Б 57

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 -

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13 2.1. Загальна характеристика ТОВ „ Назва” 13 2.2. Планування організації проведення маркетингових досліджень 18 2.3 Порядок проведення і технологія маркетингових досліджень у ТОВ „ Назва” 24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 35 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ „ Назва” на основі бенч-маркінгу 35 3.2. Удосконалення організації маркетингових досліджень на основі мінімізації типових помилок маркетингових досліджень 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Організація та проведення маркетингових досліджень

Вступ 2 1. Послідовність маркетингових досліджень у туризмі 4 2. Методика вивчення ринку туристичних послуг 6 3. Дослідження конкурентного середовища туристичного підприємства 9 Висновки 12 Список літератури 14

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4 1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4 1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7 1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11 Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13 2.1 Схема маркетингового дослідження 13 2.2 Представлення результатів дослідження 18 2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20 Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30 3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30 3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32 3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35 Висновок 37 Використана література 38

Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ

Зміст Вступ 7 І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ 9 1.1 Стан, проблеми та перспективи розвитку менеджменту ЗМІ 9 1.2 Сутність, зміст та значення маркетингових досліджень 15 1.3 Економічна оцінка діяльності телеканалу 25 ІІ. Аналіз стану застосування маркетингової інформації в системі управління ЗМІ (методики маркетингових досліджень) 32 ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень в системі управління діяльністю вітчизняної телекомпанії 61 Висновки та пропозиції 67 Список використаної літератури 70 Додаток 1................................................................................................................71

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 - 3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 - Висновки - 20 - Список використаної літератури - 22 -

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План: 1. Сутність і завдання маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках

1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2 2. Специфіка маркетингових досліджень на споживчому ринку 7 3. Специфіка маркетингових досліджень на промислових ринках 14 Література 19

Організація системи комунікації на фірмі

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та завдання системи маркетингових комунікацій на підприємстві 4 2. Методика формування комунікаційної системи на підприємствах 11 3. Інструменти маркетингових досліджень для оцінки ефективності комунікацій 16 Висновок 20 Література 21 Додатки 21 Цілі системи маркетингових комунікацій Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій