институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Психология управления | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2010 | Размер: 48 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5
1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8
1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21
2.1. Організація дослідження 21
2.2. Констатуючий експеримент 22
2.3. Формуючий експеримент 23
2.4. Контрольний експеримент 31
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Cмотрите также:
Психологічні аспекти організації ділового спілкування

Вступ 3 1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3 1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3 1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5 1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5 2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7 2.1. Підготовка переговорів 7 2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9 2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9 3. Прийоми проведення переговорів 10 3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10 3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12 3.3. Форми організації ділових контактів 14 Висновки 16 Список використаної літератури 16

Психологічні особливості ділового спілкування

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Психологічні особливості культури ділового спілкування

Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18

Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту

1 Технологія ділового спілкування 3 1.1 Характеристика ділового спілкування 3 1.2 Структура та функції ділового спілкування 4 1.3 Основні етичні моменти ділового спілкування 11 2 Скласти протокол засідання однієї з комісій при держадміністрації району за місцем проживання 16 Список літератури 19

Стратегія і тактика ділового спілкування

Вступ 3 1. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 4 2. СТРАТЕГІЇ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 6 3. ТАКТИЧНІ ПРИЙОМИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. 9 Висновки 14 Список використаної літератури 15 Вступ В бізнесі одним із основних моментів, що визначають його успішність, вважається вміння вести комерційні переговори. Вони є елементом ділового спілкування, яке пронизує усю сферу професійної діяльності. Без ефективного спілкування немислимо сьогодні успішне ведення справ, отримання хороших прибутків. Знання психологічних основ спілкування необхідно використовувати не тільки в розмовах з потенційними споживачами або постачальниками продукції, а й з співпрацівниками своєї кампанії – колегами, підлеглими, вищестоящим керівництвом. Сьогодні існують посібники з основ ведення бізнесу, котрі надають поради, як організовувати та здійснювати успішне спілкування, отримувати максимальну користь при веденні переговорного процесу. При цьому особлива увага приділяється стратегії і тактики ділового спілкування, про які й піде мова в цій роботі. Висновки Стратегія і тактика є ланками одного процесу, який визначає успішність ділового спілкування. Якщо тактика визначає конкретні засоби і прийоми, що використовуються при зверненні до колег по роботі або при веденні комерційних переговорів, то стратегія розглядає це все на більш високому рівні. Стратегія визначає загальну, генеральну лінію поведінки, враховує не тільки міжособистісні, психологічні фактори, а й фактори зовнішнього середовища – економічні, соціальні, географічні, етнічні і навіть політичні. Все це має свій специфічний вплив на особливості подальшої взаємодії. В першу чергу необхідно сформувати стратегічний план при підготовці та проведенню ділових переговорів або інших видів ділового спілкування. В подальшому, виходячи з нього, формуються засоби і прийоми конкретного впливу на співрозмовника, які складають собою тактичний арсенал поведінки бізнесмена. Всі тактичні прийоми успішного ведення бізнесу розроблені на основі хорошого знання психології людини, психології ведення бізнесу, і спрямовані на підвищення успішності спілкування. Застосування тактичних прийомів базується на розумінні того, що партнер з спілкування є людською особистістю з притаманним тільки для неї набором психологічних, моральних та ділових якостей. Пошук шляхів ефективного впливу на нього поєднаний з вивченням особистості, мотивів її поведінки, способів реагування в конфліктній ситуації. Тому вивчення психологічних особливостей спілкування є нагальною умовою конструювання ефективної поведінки в бізнесі.

Етико-ділове спілкування

1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18

Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35

Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35

Техніка і технологія ділової бесіди

Вступ 2 1. Ділова бесіда як основна форма ділового спілкування. 3 2. Запитання співбесіднику та їх психологічний зміст. 9 3. Психологічні прийоми впливу на партнера по спілкуванню. 13 Висновки 18 Список використаної літератури 19