институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Задачі менеджмент персоналу

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент персонала | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2010 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Задачі менеджмент персоналу

ЗАДАЧА 1.

Служба управління персоналом великого підприємства містить декілька функціональних підсистем. Середньоспискова чисельність працівників організації становить 3850 осіб, у т.ч. чисельність управлінського персоналу - 40% від загальної чисельності працівників.
Корисний фонд робочого часу одного працівника - 1940 год. на рік.
Коефіцієнт додаткових витрат часу, не врахованих в плановій трудомісткості -1,15.
Річна трудомісткість функцій для кожної підсистеми служби управління персоналом становить:
- найму, відбору та обліку персоналу - 12420 люд.-год.;
- розвитку персоналу — 8340 люд.-год.;
- планування та маркетингу персоналу - 11260 люд.-год.;
- розробки засобів стимулювання праці — 9800 люд.-год.;
- трудових відносин - 4600 люд.-год.;
- умов праці - 3240 люд.-год.;
- соціальної інфраструктури - 8560 люд.-год.;
- юридичних послуг - 2190 люд.-год.;
Уявіть, що Ви обіймаєте посаду менеджера з персоналу цієї організації. Виконайте поставлені завдання:
1. Розрахуйте планову чисельність кожної підсистеми служби управління персоналом.
2. Розрахуйте рівень керування в цій організації, обґрунтуйте розрахунки.
3. Побудуйте організаційну структуру служби управління персоналом зазначеної організації, зазначте назви всіх підрозділів та посади працівників в ній.
4. Розробіть систему заходів щодо скорочення або додаткового залучення працівників до служби управління персоналом оптової торговельної бази.
5. Складіть оперограму проектування системи управління персоналом великого торговельного підприємства із врахуванням трудомісткості всіх операцій, зазначених в умові задачі.
ЗАДАЧА 2.

Провести соціометричне опитування в колективі, в якому Ви працюєте (7 -10 чоловік), за формальним критерієм — робота. На його основі побудувати соціоматрицю і соціограму стосунків у колективі, а також визначити індивідуальні та групові індекси, що характеризують міжособистісні стосунки у групі.
ЗАДАЧА 3.

Вивчити порядок укладання контрактів із службовцями. Недоліки та переваги контрактних форм. Навести зразок.
КОНТРАКТ
Cмотрите также:
Контрольна робота менеджмент персоналу

1. Чинники стратегії та політики менеджменту персоналу 3 2. Планування трудової кар'єри в організації 8 3. Методи оцінювання персоналу 15 Література 19

Менеджмент персоналу

Зміст Вступ 3 1. Кадрова політика та її суть 4 2. Показники обороту, плинності і стабільності персоналу 8 3. Професійний відбір персоналу 12 4. Оцінка керівників 16 Висновки 21 Список використаної літератури 23

Менеджмент персоналу

Вступ 3 1 Діагностика підприємства ТОВ “Терміт” 4 2 Система адміністративно-правового регулювання діяльності персоналу 11 Назва нормативно-правового документу 13 3 Планування потреб в персоналі на ТОВ “Терміт” 14 4 Система стимулювання та мотивації персоналу 16 5 Аналіз структури персоналу 20 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 30

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

На підприємстві збільшилась плинність персоналу, що негативно впливає на ефективність праці. Як менеджер розробіть перелік дій зі стабілізації плинності персоналу.

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 25 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 25 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 25 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 25

Управління поведінкою персоналу туристичної організації

План ВСТУП 3 I. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРИСТСЬКОМУ БІЗНЕСІ 8 1.1. Основні види і концепції кадрового менеджменту. Історія і сучасність 8 1.2. Роль людського чинника в діяльності організації 17 1.3. Людина та її поведінка в різних умовах 21 ІІ. ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ 27 2.1. Загальні характеристики управління поведінкою персоналу 27 2.2. Мотивація та її роль в управлінні поведінкою персоналу 39 2.3. Управління міжособовими відносинами персоналу 43

Менеджмент персоналу

ЗМІСТ 1. Сутність, функції та принципи менеджменту персоналу 3 2. Кадрова документація 7 3. Ротація кадрів 11 4. Атестація спеціалістів і керівників 14 Список використаної літератури 23