институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна робота з вищої математики Варіант № 21

Каталог пособий и учебных материалов | Математика | Контрольная | Страниц: 3 | Год: 2010 | Размер: 34 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна робота з вищої математики Варіант № 21

Контрольна робота з вищої математики Варіант № 21
Вступ до математичного аналізу
4. Обчислити границі (не користуючись правилом Лопіталя).
а) ; б) ; в) .
7. Знайти похідні вказаних функцій.
, .
10а. Підприємство виготовляє виробів, роздрібна вартість кожного , причому ; функція витрат . Знайти маргінальний прибуток, якщо виготовлено та продано 150 і 400 виробів. Знайти значення змінної , починаючи з якого прибуток буде зменшуватися.
12. Для функції знайти градієнт в точці і за похідну в точці за напрямом .
, , .


Cмотрите также:
Особливості організації позакласної роботи з математики

План Вступ 1. Особливості організації позакласної роботи з математики 2. Види позакласної роботи з математики 2.1. Цікава математики у хвилини відпочинку й на групових заняттях після уроків 2.2. Математична газета і математичний куточок в газеті 2.3. Математичні куточки в класах 2.4. Гурткова робота з математики 2.5. Клубна форма позакласної роботи з математики 2.6. Математика на екскурсіях 2.7. Математичні вікторини, олімпіади Висновки Література

Контрольна робота з вищої математики Варіант № 27

Векторна алгебра й аналітична геометрія Завдання 2.1. Задано вершини трикутника . Знайти: 1) рівняння сторін трикутника; 2) рівняння медіани ; 3) рівняння прямої, що проходить через вершину паралельно стороні ; 4) рівняння висоти ; 5) довжину висоти . , , . Завдання 3. Знайти границю функцій. 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) . Завдання 4.1. Знайти похідні функції. 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) . Завдання 5. Дослідити функцію та побудувати її графік. а) . Схема дослідження функцій. 1. Область визначення функції. 2. Парність, непарність, періодичність. Точки перетину з осями. 3. Точки розриву і інтервали неперервності функції. 4. Асимптоти графіка функції. 5. Точки максимуму і мінімуму функції. Інтервали монотонності функції. 6. Точки перегину графіка функції. Напрям опуклості графіка функції. 7. Графік функції.

Реферат вища математика

1. Предмет і методи математики 3 2. Зв’язок математики з природознавством і економікою 6 3. Характерні риси математичного моделювання 11 4. Роль математики на сучасному етапі розвитку суспільства 14 Список використаної літератури 17

Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Навчання математики в початковій школі 7 1.1. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 7 1.2. Методика початкового навчання математики та інші науки 11 1.3. Організаційні форми, що використовуються вчителями молодших класів загальноосвітньої школи 14 Розділ 2. Дидактичні ігри на заняттях математики в початкових класах 26 2.1. Дидактична гра як основний елемент навчання дітей 26 2.2. Заняття мовлення і математики з елементами гри 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36

Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інтелектуальний розвиток молодших школярів у процесі навчання математики 4 1.1. Комплексний розвиток особистості учнів засобами математики 4 1.2. Прийоми розвитку інтелекту молодших школярів на уроках математики 13 Розділ 2. Практичні завдання на формування світогляду учнів в початкових класах на уроках математики 18 2.1. Цікаві задачі з природничим змістом 18 2.2. Уроки математики з елементами гри 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ

1. Історія розвитку математичної науки 3 2. Історія розвитку методів навчання математики: 4 3. Перспективи розвитку методики матиматики 5 4. Види і форми планування роботи з методики математики 6 5. Вплив просторово-якісних особливостей предмету на сприймання дітьми множини 7 6. Сприймання множини різними аналізаторами операцій з множинами: 8 7. Використання народного матеріалу з математики (робота з множинами) 9 8. Використання вимірювальної діяльності для розвитку пізнавальної активності дошкільників 10 9. Розвиваючі ігри в системі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку 11 10. Методика застосування розвиваючих ігор з методики математики в умовах дошкільних навчальних закладів 12 11. Роль співпраці педагогів дошкільних закладів з батьками дітей в розвитку пізнавальної активності дітей 13 Список використаної літератури 14

Контрольна робота з дисципліни «економіка і організація інноваційної діяльності»

ПЛАН 1. Життєвий цикл інновації. 3 2. Методи управління вибором інноваційних стратегій. 3 3. Задача. 13 Є три варіанти технологій виготовлення виробів. За даними таблиці розрахувати найефективніший варіант. Показники 1 варіант 2 варіант 3 варіант Інвестиції, тис. грн. 370 400 340 Витрати на виготовлення одного виробу, грн. 4,80 4,60 4,90 Річний обсяг виробництва, тис. шт. 75 110 80 Список використаної літератури 15

Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади фінансового менеджменту розвитку вищої школи 6 1.1. Розвиток вищої освіти 6 1.2. Державне регулювання вищої освіти 9 Розділ 2. Дослідження стану фінансового забезпечення системи вищої освіти 23 2.1. Склад видатків на освіту 23 2.2. Фінансове забезпечення освіти 35 Розділ 3. Реформа вищої освіти України 39 Висновки 53 Список літератури 55

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6 1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9 1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22 2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22 2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37