институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Діловий етикет

Каталог пособий и учебных материалов | Этикет | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Діловий етикет

Вступ 2
1. СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ 3
1.1. Стратегія як сукупність норм та принципів цивілізованої підприємницької діяльності 3
1.2. Використання ефективної техніки поведінки 4
1.3. Вибір обґрунтованої тактики ділової поведінки 5
2. КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ТА КОРПОРАТИВНА ЕТИКА 7
2.1. Типологія корпоративних культур 7
2.2. Організація і моральні стандарти 8
2.3. Способи підвищення етикетного рівня організації 9
2.4. Імідж організації 10
2.5. Корпоративна соціальна організація 11
3. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ З ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОВІДНОСИН В КОЛЕКТИВІ 13
Висновки 16
Література 17

Вступ
Діловий етикет посідає особливе місце в мистецтві поведінки. У цьому етикеті немає крайнощів і застарілих формальностей, він не ускладнює, а спрощує та робить життя приємнішим. Його правила засновані на таких моральних категоріях, як ввічливість, тактовність, коректність, порядність. Володіння правилами етикету усуває скутість, дає змогу не скривдити ділового партнера незграбним словом або дією, і водночас – не втратити власне достоїнство й престиж фірми. Засвоєння стереотипів поведінки, запропонованих етикетом, дає можливість установити сприятливий психологічний клімат ділового спілкування, що робить бізнес успішним і приємним.
Правила етикету можуть відрізнятися на різних фірмах і в галузях виробництва. Люди зобов'язані знати ці особливості в кожному конкретному випадку. Крім того, глобальність економічних зв'язків зобов'язує їх вивчити правила гарного тону в інших країнах. Підприємці з України через слабке знання теоретичних основ макроетики і ділової поведінки часто зазнають труднощів у процесі ухвалення рішення, у відстоюванні своїх прав, а найголовніше – у завоюванні довіри закордонних партнерів. В цієї роботі будуть розглянуті такі основні аспекти ділового етикету як моральність стратегії і тактики ділової поведінки підприємця, корпоративна культура та корпоративна етика підприємства, організації.
Cмотрите также:
Етикет прийняття делегацій

Вступ 3 Історія виникнення і розвитку етикету 3 Ділова етика та її роль у діловому спілкуванні. Дипломатичний протокол і діловий етикет 5 Етикет прийняття делегацій 9 Висновок 23 Список використаної літератури 23

Діловий етикет

План. 1. Вступ. 2. Етикет проведення ділових переговорів. 3 .Національна специфіка ділового спілкування. 4. Висновок. 5. Список використаної літератури.

Контрольна робота етикет ділового спілкування

Вступ 3 1. Основні поняття про етикет 4 2. Особливості ділового етикету 6 3. Мовленнєвий діловий етикет 8 Висновок 12 1. Скласти документ господарської договірної діяльності (на вибір: договір або трудову угоду) 14 2. Документ щодо особливого складу (на вибір: наказ, заява, автобіографія, характеристика, резюме) 15 3. Службовий лист (любий на вибір) 16 4. Оформлення інформаційних документів (на вибір: протокол, пояснювальна записка, витяг з протоколу) 17 Список використаної літератури 18

Діловий етикет

1.Імідж керівника 2 2.Національні особливості ділогово спілкування Бельгії 7 Список використаної літератури 12

Діловий етикет

1. Етикетне мовлення у кінці ХІХ-початку ХХ ст. 3 2.Основи уміння сказати більше, ніж вимовити 8 Література 10

Діловий туризм

ВСТУП 3 1. Найдинамічний сектор – діловий туризм 4 2. Діловий туризм в Україні 7 3. Діловий туризм в системі турпослуг 9 4. Корпоративне обслуговування 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

Діловий етикет вар. 5

1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування України 6 Література 16

Діловий етикет

1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми. 3 2. Національні особливості ділового спілкування Болгарії. 6 Література. 10

Діловий етикет вар 2

1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування Бельгії 8 Література 14

Діловий етикет Варіант № 2

1. Портрет (імідж) ідеального керівника туристичної фірми 3 2. Національні особливості ділового спілкування Австрії 8 Література 13