институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Соціальне управління та соціологічні технології

Каталог пособий и учебных материалов | Социология | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2010 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Соціальне управління та соціологічні технології

Варіант 9. Соціальне управління та соціологічні технології
1. Управлінські стратегії та соціальні новації
2. Регіональні аспекти соціального управління
3. Антикризові стратегії управління
Вступ
Суспільство є складною, ієрархічною системою. Соціальне управління в ньому – це свідомий, цілеспрямований вплив на соціальний об’єкт (системи, організації, інститути), явища чи процеси з метою приведення напрямку та темпів їх розвитку й функціонування у відповідність до дії об’єктивних суспільних законів. Соціальне управління може реалізовуватися на макро- та мікрорівні. Це суспільство в цілому, різні його сфери, різноманітні соціальні галузі, а також регіональний, місцевий рівень, виробничі колективи, будь які групи, що об’єднані спільною громадською, трудовою, навчальною діяльністю. Крім того, соціальне управління обов’язково містить у собі елементи свідомої діяльності суб’єкту управління – людини, груп людей, партій, організацій, урядових структур та ін., а це значить, що така діяльність включає деякі прийоми, способи управління, або технології. Особливо важливою в соціальному управлінні є стратегія управлінських дій, від якої залежить першопочатковий напрям руху суспільства. Якщо стратегія обрана правильно, то й суспільний розвиток буде ефективним, тяжіючим до прогресу, якщо ні – суспільство очікує кризові явища та регрес.
Cмотрите также:
Соціальне управління та соціологічні технології

Варіант 9. Соціальне управління та соціологічні технології 1. Управлінські стратегії та соціальні новації 2. Регіональні аспекти соціального управління 3. Антикризові стратегії управління Вступ Суспільство є складною, ієрархічною системою. Соціальне управління в ньому – це свідомий, цілеспрямований вплив на соціальний об’єкт (системи, організації, інститути), явища чи процеси з метою приведення напрямку та темпів їх розвитку й функціонування у відповідність до дії об’єктивних суспільних законів. Соціальне управління може реалізовуватися на макро- та мікрорівні. Це суспільство в цілому, різні його сфери, різноманітні соціальні галузі, а також регіональний, місцевий рівень, виробничі колективи, будь які групи, що об’єднані спільною громадською, трудовою, навчальною діяльністю. Крім того, соціальне управління обов’язково містить у собі елементи свідомої діяльності суб’єкту управління – людини, груп людей, партій, організацій, урядових структур та ін., а це значить, що така діяльність включає деякі прийоми, способи управління, або технології. Особливо важливою в соціальному управлінні є стратегія управлінських дій, від якої залежить першопочатковий напрям руху суспільства. Якщо стратегія обрана правильно, то й суспільний розвиток буде ефективним, тяжіючим до прогресу, якщо ні – суспільство очікує кризові явища та регрес.

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства (на прикладі ТОВ)

ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЯХ 6 1.1. Управління персоналом як соціальна підсистема в системі менеджменту організації 6 1.2. Принципи та методи управління персоналом на підприємстві 19 1.3. Технологія управління персоналом, її складові 29 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ 40 ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ АП «Назва» 40 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 40 2.2. Аналіз трудових ресурсів ТОВ АП «Назва» 50 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства 54 Розділ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ АП «Назва» 62 3.1. Недоліки та проблеми технології управління персоналом на підприємстві 62 3.2. Пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства ТОВ АП «Назва» 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 94 ДОДАТКИ 103

Удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Концепції і теорії управління трудовими ресурсами 5 1.2. Стратегія управління персоналом, її сутність, взаємозв’язок з стратегією розвитку підприємства 20 1.3. Технологія управління персоналом, її складова 26 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 38 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 38 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 47 2.3. Діагностика технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 50 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 66 3.1. Недоліки та пропозиції щодо удосконалення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 66 3.2. Напрямки покращення технології управління персоналом туристичного підприємства «Назва» 69 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 104

Виробничі інноваційні технології

Вступ / 1. Поняття виробничої технології / 2. Структура управління виробничими відносинами / 3. Виробничі технології як об’єкт управління / 4. Особливості управління виробництвом енергетичних продукутів / 5. Особливості управління виробництвом матеріальних продуктів / 6. Проблеми, напрямки розвитку і особливості управління інформаційними технологіями / Висновки / Список використаної літератури

Соціологія управління

1. Сутність та етапи становлення соціології управління як науки 3 2. Загальна характеристика системи соціального управління 7 3. Соціальне програмування та прогнозування в управлінні 9 4. Соціальне проектування та планування 11 Список літератури 14

Соціальне управління організацією

План: 1. Сутність соціального управління та його функції 2. Взаємозв’язок управління персоналом та соціального управління 3. Соціальне партнерство

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 2 1.1. Роль соціологічних знань в соціальній роботі 2 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 3 1.3. Практична частина 6 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 7 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 7 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій 9 Література 12

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 2 1.1. Роль соціологічних знань в соціальній роботі 2 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 3 1.3. Практична частина 6 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 7 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 7 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій 9 Література 12

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 1.3. Практична частина 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій

Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи

1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи 1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи 1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників 1.3. Практична частина 2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи 2.1. Види посередницьких дій соціального працівника 2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій