институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Національні рекламні агенції

Каталог пособий и учебных материалов | Реклама и рекламная деятельность | Реферат | Страниц: 8 | Год: 2010 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Національні рекламні агенції

Вступ 3
1. Поняття і класифікація рекламних агенцій національного рівня 3
2. Діяльність рекламних агенцій України 5
Висновок 7
Література 8
Cмотрите также:
Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»

Доповідь Роздатковий матеріал Додатки ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 6 1.1. Сутність та значення туристичних послуг 6 1.2. Класифікація туристичних послуг 15 1.3. Дослідження процесу автоматизації туристичних агенцій 24 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 35 2.1. Організаційно-економічна характеристика агенції 35 2.2. Аналіз асортименту послуг агенції 44 2.3. Оцінка якості послуг агенції 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМІВ ПОКРАЩЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ АГЕНЦІЇ «Назва» 60 3.1. Створення системи управлінського впливу на процес надання туристичних послуг 60 3.2. Створення ефективного сайту туристичної агенції: реклама туристичних послуг 70 3.3. Впровадження нових послуг в діяльність туристичної агенції 80 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 100 ДОДАТКИ 107-112

Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми

ВСТУП 3-6 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 7-27 1.1. Конкуренція в ринковій економіці: виникнення, сутність та необхідність 7-14 1.2. Оцінка конкурентоспроможності туристичного підприємства 15-23 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 23-27 2. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 28-58 2.1. Загальна характеристика туристичної агенції “Система-Тур” 28-39 2.2. Аналіз конкурентного середовища туристичної агенції “Система-Тур” 39-47 2.3. SWOT – аналіз діяльності туристичної агенції “Система-Тур” 47-49 2.4. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на діяльність туристичної агенції “Система Тур” 49-58 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ “СИСТЕМА-ТУР” 59-93 3.1. Можливості підвищення конкурентоспроможності підприємства 59-76 3.2. Впровадження управлінських рішень з метою підвищення конкурентоспроможності туристичної агенції “Система-Тур” 76-93 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94-97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 98-102 ДОДАТКИ

ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)

курсова-бакалавр, диплом бакалавра ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5 1.1 Історія розвитку менеджменту 5 1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15 1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27 2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27 2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33 2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42 3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42 3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ 66-70

Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформації

Вступ 3 1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4 1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4 1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6 2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9 2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9 2.2.Діяльність рекламних агентств 11 Заключення 12 Література 14

Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформації

Вступ 3 1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4 1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4 1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6 2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9 2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9 2.2.Діяльність рекламних агенств 11 Заключення 12 Література 14

Національні релігії

ПЛАН 1. Ранні національні релігії 2. Пізні національні релігії 3. Використана література

Рекламні засоби управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти визначення рекламних засобів 5 1.1. Сутність та значення реклами 5 1.2. Види рекламних засобів 8 РОЗДІЛ 2. Рекламні засоби управління 12 2.1. Аналіз сучасних методів реклами в мережі INTERNET 12 2.2. Вплив реклами на споживача 19 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

Типи релігій. Відмінності національних та світових релігій.

Вступ 3 1. Класифікація релігій 4 2. Первісні вірування 6 3. Національні релігії 8 3.1. Ранні національні релігії 9 3.2. Пізні національні релігії 11 4. Світові релігії 11 Висновок 16 Література. 17

Планування та контроль рекламної кампанії

Вступ 3 Розділ 1 Рекламна діяльність, її суб‘єкти та ефективність рекламної кампанії 6 1.1 Етапи планування рекламної кампанії 6 1.2 Рекламні агенції, їх структура та роль у рекламному бізнесі 21 1.3 Оцінка реклами та вимір її ефективності 31 Розділ 2 Аналіз ринку реклами у Києві та діяльності рекламного агентства “Рекон” 46 2.1 Ринок реклами в Києві та його суб‘єкти 46 2.2 Рекламне агентство “Рекон”, його досвід у проведенні рекламних кампаній 52 2.3 Форма проведення контролю за рекламною кампанією агентством “Рекон” та його клієнтами 62 Розділ 3 Пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної кампанії та використання послуг рекламного агентства 68 3.1 Оптимізація медіа-планування 68 3.2 Методи підвищення ефективності рекламної кампанії фірми 73 3.3 Удосконалення контролю за здійсненням рекламних заходів 77 Висновки 81 Література 84 Додатки 85

Етносоціологія

Вступ 3 1. ПРЕДМЕТ ЕТНОСОЦІОЛОГІЇ 4 2. ОСНОВИ КОНЦЕПЦІЇ ЕТНО- І НАЦІОГЕНЕЗУ 6 3. НАЦІОНАЛЬНІ ПРОЦЕСИ І НАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ 9 4. ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ 12 Висновки 16 Література 17