институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Моделювання діяльності підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Информационные системы | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2005 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 25 грн. | Смотреть | Купить

Моделювання діяльності підприємства

Вступ 3
1. Загальна характеристика інформаційних систем моделювання діяльності підприємства 4
2. Моделювання динамічної системи фінансово-економічної діяльності підприємства 6
3. Адаптованість моделей економічної діяльності підприємства та їх практичне застосування 9
Висновки 12
Список використаної літератури 13
Cмотрите также:
Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

Аспекти моделювання беззбитковості підприємства

План: 1. Теоретичні аспекти моделювання беззбитковості підприємства 2. Зовнішнє нормативне забезпечення прибутковості діяльності підприємства 3. Внутрішнє нормативне забезпечення прибутковості діяльності підприємства 4. Аналітичні розрахунки та моделі беззбитковості підприємства 5. Порівняльна оцінка здійснених розрахунків 6. Економічна ефективність виконаних досліджень

Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22

Моделювання процесу створення підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Моделювання процесу створення підприємства. 4 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 6 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 8 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 10 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 13 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 16 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 18 8.Антикризове управління. 19 9.Реструктуризація підприємства, розробка плану комплексних заходів по виводу підприємства з кризи. 20 Висновок 21 Література 22

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 4 1. Сутність фінансового моделювання 5 2. Види та класифікація фінансових моделей 11 3. Фінансове моделювання у практиці управління та прийняття управлінських рішень 12 4. Фінансове моделювання в умовах ризику та невизначеності 20 Висновок 28 Література 30

Моделювання процесу виробництва на підприємстві

ЗМІСТ РОЗДІЛ 1. Моделювання процесу створення підприємства. 3 РОЗДІЛ 2.Моделювання процесу виробництва на підприємстві 7 РОЗДІЛ 3.Вибір найкращого місця розташування підприємства, оцінка ризику успіху роботи, прийняття рішення. 10 РОЗДІЛ 4. Точка беззбитковості підприємства, реалізація продукції, фінансові результати, розрахунок показників фінансового стану підприємства. 13 РОЗДІЛ 5. Розрахунок ризику закупівлі технологічного обладнання. 16 РОЗДІЛ 6. Моделювання процесу прийняття рішень у виробництві. 20 РОЗДІЛ 7. Антикризове управління, прийняття рішень по виходу підприємства з кризи, формування бізнес-ідей. 22 Висновок 25 Література 26

Економіко-математичне моделювання як засіб вивчення господарської діяльності

1. Сутність моделювання в господарської діяльності . 3 2. Порядок застосування моделей для вивчення господарської діяльності. 6 Задача 1 8 Проаналізувати рівномірність виконання плану оптової реалізації підприємства промисловості. Назвати методи аналізу, що застосовані для вирішення задачі. Зробити висновки за результатами аналізу, виходячи з наведених даних. Література 10