институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Диплом | Страниц: 101 | Год: 2009 | Размер: 166 кб. | Стоимость: 300 грн. | Смотреть | Купить

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ТОВ «Назва»)


ВСТУП 2
1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК 4
1.1. Суть та методологія оцінки конкурентоспроможності товару 4
1.2. Вимоги до якості електропобутових товарів 13
1.3. Сутність товаропостачання, основні вимоги до його організації 17
1.4. Тенденції розвитку торгівлі кавоварок. 28
2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КАВОВАРОК, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ТОВ «Назва» 34
2.1. Об’єкти та методи дослідження. 34
2.2. Аналіз торговельного асортименту кавоварок в ТОВ «Назва». 35
2.3. Оцінка конкурентоспроможності кавоварок різних фірм виробників. 48
2.4. Розрахунок споживчої новизни кавоварок. 55
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОВАРОПОСТАЧАННЯ КАВОВАРОК 65
В ТОВ «Назва» 65
3.1. Дослідження попиту споживачів на кавоварки в ТОВ «Назва». 65
3.2. Аналіз та оцінка ефективності постачання кавоварок в ТОВ «Назва». 75
3.3. Розробка концепції логістичного управління товаропостачанням в ТОВ «Назва». 85
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
Cмотрите также:
Конкурентоспроможність кавоварок різних виробників на ринку України

ВСТУП 3 1. АНАЛІЗ СПОЖИВЧОГО РИНКУ КАВОВАРОК В УКРАЇНІ 5 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ВЛАСТИВОСТЕЙ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 10 3. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК (ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва») 22 4. ВИЗНАЧЕННЯ НОВИЗНИ НОВОЇ МОДЕЛІ КАВОВАРКИ 30 5. ОСОБЛИВОСТІ МАРКУВАННЯ ТА ПАКУВАННЯ КАВОВАРОК РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ 40 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")

Вступ 3 1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6 2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17 3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23 4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30 5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36 Висновки та пропозиції 44 Література 47 Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50 Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52

Якість обслуговування покупців, як фактор конкурентоспроможності магазину (Організація та технологія торгівлі)

ВСТУП 3 1. Сутність товарного асортименту на фактори, які впливають на його формування у магазинах 5 2. Дослідження конкурентного середовища ВАТ "Назва" 15 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину ВАТ "Назва" 22 4. Дослідження стану товаропостачання у ВАТ "Назва" 26 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42

Напрямки досягнення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ 6 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 6 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 9 1.3. Конкурентоспроможність підприємства і товару 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА ПРИКЛАДІ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЗВА» 20 2.1. Аналіз ринку та конкурентів ТОВ „Назва” 20 2.2. Аналіз напрямків досягнення конкурентоспроможності ТОВ „Назва” 25 2.3. Аналіз конкурентоспроможності товару ТОВ „Назва” 27 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 31 3.1. Застосування SWOT – аналізу для розробки стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 31 3.2. Пропозиції щодо розвитку конкурентної стратегії 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 40

Забезпечення ефективності товаропостачання торгівельного підприємства

Вступ
1. Теоретичні основи ефективності товаропостачання торгівельного підприємства
1.1. Суть та форми товарного забезпечення торгівельного підприємства
1.2. Критерії та показники ефективності товаропостачання в торгівельному підприємстві
2. Аналіз товаропостачання торгівельного підприємства
2.1. Аналіз завозу товарів до торгівельного підприємства
2.2. Аналіз стану та динаміки товарного постачання торгівельного підприємства
3. Резерви зростання ефективності товаропостачання торгівельного підприємства
3.1. Вибір ефективних джерел товаропостачання
3.2. Оптимізація режиму завозу товарів в торгівельне підприємство
3.3. Засоби збалансування товарного забезпечення товарообороту торгівельного підприємства
Висновки та пропозиції
Список літератури

Організація комерційної діяльності оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства)

Вступ 3 1. Роль, функції і завдання оптового підприємства 5 2. Коротка економічна характеристика діяльності оптового підприємства 12 3. Організація закупівель товарів 17 4. Організація оптового продажу товарів 19 5. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств 23 Висновки та пропозиції 27 Список використаних джерел 30 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 32

ЗВІТ про проходження практики на ПП “Назва”

1. Загальні відомості про ПП "Назва"…………………………………2 2. Організація менеджменту………………………………………….4 3. Господарський механізм, його галузеві особливості………….10 4. Організація маркетингу на підприємстві………………………12 5. Інноваційна та фінансова діяльність підприємства……………..18 6. Практика антикризового управління на підприємстві…………..21 7. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві…………26 8. Компютеризація економічної роботи на ПП «Назва»………….29 Література…………………………………………………………………..32 Додатки……………………………………………………………………..33

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „Назва” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ Назва ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ «Назва» 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру «Назва» 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

Організація обліку на підприємстві МП “Назва””

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обліку на підприємстві МП „Назва”. 5 1.1.Економічна характеристика підприємства МП „Назва”. 5 1.2. Організація обліку і порядок розподілу обов’язків на підприємстві МП „Назва”. 6 1.3. Форма бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві МП „Назва”. 7 Розділ 2. Наказ про облікову політику й організацію бухгалтерського обліку на підприємстві МП „Назва”. 9 Розділ 3. Шляхи вдосконалення бухгалтерського обліку 22 Висновки та рекомендації 27 Список використаної літератури. 29

Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства (за матеріалами ресторану )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Поняття та необхідність рекламних заходів 5 1.2. Принципи розробки рекламних заходів підприємства 9 1.3. Методи розробки та організації рекламних заходів 12 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „Назва” 18 2.1. Характеристика діяльності ресторану „ Назва” 18 2.2. Організація рекламних заходів на підприємстві 21 2.3. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства 27 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ РЕСТОРАНУ „ Назва” 39 3.1. Практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності 39 3.2. Оптимізація бюджету на проведення рекламної кампанії ресторану „Назва” 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 51