институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психолінгвістика мови та мовлення

Каталог пособий и учебных материалов | Деловой язык | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2009 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Психолінгвістика мови та мовлення

ВСТУП 3
1. Поняття мови і мовлення в психолінгвістиці 5
2. Основні особливості сприйняття мови із слуху 13
3. Мовлення та особистість 15
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21
Cмотрите также:
Контроль лексичних навичок усного мовлення при вивченні іноземної мови

Вступ. 3 Розділ І. Педагогічні основи використання сучасних методів контролю при вивченні іноземної мови 5 1.1 Сутність і завдання контролю при перевірці лексичних навичок усного мовлення 5 1.2 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 7 Розділ ІІ. Монологічне та діалогічне мовлення як засіб контролю лексичних навичок усного мовлення 10 2.1 Сутність монологічного мовлення та його роль під час контролю лексичних навичок усного мовлення. 10 2.2 Контроль сформованості навичок діалогічної мови 13 Висновки 16 Література 18 Додаток 20

Особливості виховання дітей з порушенням мовлення

Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30

Розвиток мислення та мови

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ 5 1.1. Мислення та його класифікація 5 1.2. Розвиток мислення 10 1.3. Зв’язок мислення та мови 14 Висновок до другого розділу 17 РОЗДІЛ ІІ МОВА І МОВЛЕННЯ 18 2.1. Генезис розвитку мовлення 18 Формування активної лексики є джерелом усього психічного розвитку дитини. 19 2.2. Мова і мовлення 19 2.3. Роль мови у процесі пізнання 22 2.4. Розвиток мови 24 Висновок до третього розділу 29 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Мова - суспільне явище

Зміст Мова - суспільне явище 2 Національна, державна та літературна мова 3 Характеристика основних положень "Закону про мови в Українській РСР". Шляхи вдосконалення чинного законодавства в галузі мовної політики 6 Конституція Укураїни про функціонування та розвиток мови в Україні, правовий статус української мови 7 Функції мови в житті суспільства 9 Мова і право. Мова як першоелемент і форма права. Мова права, її специфіка, функції, сфера вживання. Роль і значення мови права у розвитку української літературної мови 13 Офіційно - діловий стиль юридичного мовлення, його функції та стильові риси 17 Стилі й жанри мовлення 22 Список використаної літератури 23

Мова - суспільне явище

Зміст Мова - суспільне явище 2 Національна, державна та літературна мова 3 Характеристика основних положень "Закону про мови в Українській РСР". Шляхи вдосконалення чинного законодавства в галузі мовної політики 6 Конституція Укураїни про функціонування та розвиток мови в Україні, правовий статус української мови 7 Функції мови в житті суспільства 9 Мова і право. Мова як першоелемент і форма права. Мова права, її специфіка, функції, сфера вживання. Роль і значення мови права у розвитку української літературної мови 13 Офіційно - діловий стиль юридичного мовлення, його функції та стильові риси 17 Стилі й жанри мовлення 22 Список використаної літератури 23

Патологія мислення та мовлення

Вступ 3 1. Сутність різновидів порушень мислення та мови 6 2. Афатичні розлади мовлення 7 3. Неафатичні розлади мовлення 9 Висновки 16 Список використаної літератури: 18

Робота над стилями мовлення в 11 класі

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методичні рекомендації щодо вивчення 5 української мови в старших класах 5 Розділ ІІ. Робота над стилями мовлення в 11 класі 14 2.1. Функціональні стилі мовлення 15 2.2. Типи мовлення 20 2.3. Жанри мовлення 23 2.4. Стилістичні норми 24 Розділ ІІІ. Робота над розвитком стилістичних умінь навичок учнів старших класів 27 Висновки 33 Список використаних джерел 34

УКРАЇНСЬКЕ ДІЛОВЕ МОВЛЕННЯ

Введення Походження мови Поняття літературної мови та мовної норми Форми сучасної української літературної мови Мова писемних текстів

Особливості оволодіння математичними знаннями та навичками у процесі навчання учнів спеціальних шкіл (дітей з тяжкими вадами мовлення)

Вступ 3 1. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості. Порушення мовлення 5 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 5 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 7 2. Стратегії освоєння мови дітьми 9 2.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 9 2.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 13 3. Навчання математиці дітей з важкими вадами мовлення 17 3.1. Особливості уявлень дітей з вадами мовлення у галузі математики 17 3.2. Значення арифметичних задач у навчанні дітей з порушеннями мовлення елементам математики 19 3.3. Методика навчання дітей спеціалізованої групи розв’язуванню задач 21 3.4. Методичний матеріал для розв’язування арифметичних задач 24 Висновки 28 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Стиль мови оратора

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Зміст мови оратора 4 2. Основні правила усного мовлення оратора 7 3. Індивідуальний стиль мовлення оратора 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15