институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія та тактика проведення ділової бесіди

Каталог пособий и учебных материалов | Деловой язык | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2009 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія та тактика проведення ділової бесіди


1. Подолання психологічних бар’єрів 3
2. Мистецтво переконувати 11
3. Розробка оптимальних результатів 18
Список використаної літератури 20

Cмотрите также:
Психологія управління

1. Потреба як основа діяльності особистості. 3 1.1. Діяльність особистості – вид активності людини. 3 1.2. Мотиви та їх відношення до потреб . 4 1.3. Потреба – психологічний механізм регуляції діяльності. 6 Висновки по першому питанню 7 2. Техніка ведення ділової індивідуальної бесіди. 8 2.1. Індивідуальна бесіда як різновид ділового спілкування. 8 2.2. Психологічні аспекти техніки ділової бесіди. 9 2.3. Стратегія і тактика проведення ділової бесіди. 11 Висновки по другому питанню 14 Література 15

Психологія управління

1. Потреба як основна діяльность особистості. 3 1.1. Діяльність особистості – вид активності людини. 3 1.2. Мотиви та їх відношення до потреб людини. 4 1.3. Потреба – психологічний механізм регуляції діяльності. 6 Висновки по першому питанню 7 2. Техніка ведення ділової індивідуальної бесіди. 8 2.1. Індивідуальна бесіда як різновид ділового спілкування. 8 2.2. Психологічні аспекти техніки ділової бесіди. 9 2.3. Стратегія і тактика проведення ділової бесіди. 11 Висновки по другому питанню 14 Література 15

Технологія проведення ділової бесіди

1. Особливість ділової бесіди як форми колективного обговорення проблем 2. Стратегічні підходи до ділової бесіди 3. Технологія ефективної ділової бесіди

Стратегія і тактика проведення ділової бесіди

План 1. Подолання психологічних бар’єрів 3 2. Мистецтво переконувати 5 3. Розробка оптимальних результатів 9 Література 14

Ділова бесіда, її функції у сфері торгівлі

Вступ 3 1. Складові успіху ділової бесіди 4 2. Основні моменти ділової бесіди 6 3. Переговори як різновид ділової бесіди 10 4. Службова бесіда, як різновид ділового спілкування 13 Висновок 17 Література 19

СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ

ВСТУП 2 1.ФУНКЦІЇ І РІВНІ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 3 2.ПЛАНУВАННЯ ПЕРЕГОВОРІВ 5 3.РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ПЕРЕГОВОРІВ 12 4.ТЕХНІКА ДІЛОВОЇ РОЗМОВИ 16 5. ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ЗУСТРІЧІ 18 ВИСНОВОК 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Ділова бесіда

1. Зробити опис техніки ділової бесіди 2 2. Ведення ділової бесіди (розмови) по телефону 4 3. Невербальне спілкування. Міміка 6 4. Порівняння самооцінки з оцінками інших людей 8 Література 9

Особливості проведення бесіди з дітьми підлітками юнаками

1. Загальні принципи проведення бесіди з дітьми підлітками особами юнацького віку. 2 2. Прийоми техніки ведення консультативної бесіди. 6 3. Особливості взаємодії психолога-консультанта та клієнта у процесі психолого-педагогічного консультування. 9 Список використаної літератури 13

Стратегія та тактика ділової поведінки

Вступ 3 1. Стратегія як сукупність норм та принципів цивілізованої підприємницької діяльності 4 2. Використання ефективної техніки поведінки 6 3. Вибір обґрунтованої тактики ділової поведінки 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Розвиток бізнесу передбачає активне втручання людини в його планування, ведення та корегування. Основними прийомами для успішної ділової діяльності виступають вибір, розробка та обґрунтування відповідної стратегії і тактики підприємства (організації, фірми). В цьому плані важливим є те, що стратегія й тактика стосуються не тільки підприємства в цілому, а й діяльності осіб, які здійснюють управління нею. Ці поняття вимагають ретельного вивчення та осмислення, що надасть змогу вести бізнес успішно, у відповідності з тими нормами, правилами, які склались та продовжують складуватися в ході процесу ділової діяльності. Розробкою цього питання займалися багато як вітчизняних, так і закордонних дослідників. Їх досвід є однаково цінним в умовах активної інтеграції бізнесових процесів, спільного ведення справ партнерами з різних країн. Висновки Стратегія і тактика ділової поведінки є одними із визначальних елементів, від яких залежить успішність ведення бізнесу. Вони пов’язані з цілями, завданнями, шляхами розвитку самої компанії, фірми, підприємства, залежать від них та самі впливають на результат діяльності організації. Існування ефективних та неефективних технік ділової поведінки обумовлюються особистісними якостями ділових осіб (менеджерів), яких можна вважати головною ланкою будь-якої організації. Техніки ділового спілкування орієнтуються на різні категорії осіб, з якими доводиться мати справу, а також – на різні види та сфери діяльності менеджера. Вони повинні бути не тільки успішними, а й відповідати сучасним вимогам ділової етики, не йти всупереч нормам та принципам ділової діяльності, враховувати суспільні інтереси. Тактика ділової поведінки допомагає реалізувати головну мету – здійснення стратегічного плану компанії, фірми, організації. Тактика орієнтована на щоденне ефективне застосування системи певних прийомів, способі, що дозволяє, в цілому, добитися виконання етапів стратегії, головної мети діяльності компанії.

Цілі і задачі, стратегія і тактика фінансового менеджменту

Зміст 1 Цілі і задачі, стратегія і тактика фінансового менеджменту 2 2 Управління виробничо-матеріальними запасами 6 Задача 11 Використана література 14